x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

26 aug 2023

Helder assortiment/ slechte service

Helder assortiment. We zaten midden in grote verbouwing. Daardoor schoof plaatsen sanitair. Onderdelen die bij nader inzien niet nodig waren konden niet retour. Slechte service
28 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met ons assortiment tijdens uw verbouwing. We betreuren echter dat je problemen hebt ondervonden met het retourneren van onnodige onderdelen. Ons retourbeleid staat inderdaad toe om producten binnen 14 dagen na levering te retourneren. We begrijpen dat dit in sommige gevallen niet ideaal is en we streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over onze producten of diensten, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
7 nov 2023
Track and tracé bleek alleen te werken als je een vakjeaanklikte. Vakje is mij niet opgevallen. Misschien duidelijker vermelden?
21 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor deze review. We zullen uw feedback zeker meenemen om onze communicatie hierover te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat u in de toekomst een nog betere ervaring zult hebben bij het volgen van uw bestelling. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
6 jun 2023
Mogelijk om online te bestellen is top...verder afhandeling m'n bezorging kan beter. Nogal een vertraging bij de bezorger.
10 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Fijn dat je onze online bestellingsprocedure top vond. We begrijpen echter je teleurstelling bij de vertraging van je levering. Hartelijk dank om de tijd te nemen deze feedback door te geven, op deze manier kunnen wij verder sleutelen aan onze service. Vriendelijke groet, Het X²O team
29 mei 2023
Ik had een vraag gesteld via de site. Ik zou graag de factuur in de mail ontvangen. Tot op heden geen reactie gehad
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We vinden het jammer om te lezen dat je geen reactie hebt ontvangen op je vraag over de factuur. Onze excuses voor het ongemak. We willen je graag verder helpen en vragen je vriendelijk om een e-mail te sturen naar customerservice@x2o.be met je verzoek en bestelgegevens. Ons team zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om je de gewenste factuur te verstrekken. We hopen je in de toekomst sneller van dienst te kunnen zijn. Graag tot ziens, Het X²O team
27 sep 2023
Bezorging was erg matig / stonden verkeerd geparkeerd en paket was al aan de trap gedumpd voor ik zelf beneden was.
2 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het klopt inderdaad dat de chauffeur enkel tot op het trottoir levert. Dit wordt ook zo meegegeven bij de aankoop en dit staat vermeld onder de leverdatum op de bestelbon. Spijtig om te lezen dat dit toen blijkbaar niet duidelijk werd gecommuniceerd. Zou je ons ajb via leveringen@x2o.be kunnen laten weten wat er juist verkeerd is gelopen met de levering, samen met je bestelbonnummer en showroom van aankoop? We wensen je alsnog veel plezier met je aankoop. Hartelijke groet en graag tot nog eens,
Beloofde datum aanlevering bleef opschuiven en dit werd niet doorgegeven,ik moest er zelf elke keer over bellen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We begrijpen dat wijzigingen bij levertijden vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We nemen je feedback zeker mee ter verbetering van onze service en hopen dat je verder tevreden bent over je aankoop. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
12 jul 2023
De aflevering! Internationale tel nrs druk ik weg. Dus geen contact, alles in de hal gezet. Geen bericht, niks.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback over X²O. We betreuren het dat de communicatie en levering niet naar wens zijn verlopen. Onze excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren. Je opmerkingen zijn waardevol voor ons en we zullen deze gebruiken om onze service in de toekomst te verbeteren. Hopelijk ben je verder toch tevreden over je aankoop! Hartelijke groeten, Het X²O team
track en trace versturen zodat ik weet tussen welke tijd het pakketje wordt afgeleverd
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer te horen dat de track en trace informatie u niet heeft bereikt. Normaliter versturen wij voor elke levering een track en trace code via email vanuit de transporteur om transparantie te bieden en u de mogelijkheid te geven uw levering nauwkeurig te volgen. We bieden onze excuses aan dat deze service in uw geval niet naar verwachting heeft gefunctioneerd. Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
24 sep 2023

Verzend doos veel en veel te groot

De doos van verzending aanpassen aan het product Zonde van het materiaal en natuur
2 okt 2023
Beste klant, Wat leuk dat je ons schrijft. Bedankt voor je feedback over je verzending en de verpakking. Ook voor X²O is de ecologische voetafdruk een heel belangrijk topic! Het gebruik van duurzame materialen en verpakkingen, alsook het aanpassen van onze verpakking zijn voor ons heel belangrijk. We vinden je feedback dan ook heel waardevol! Dit zullen we zeker intern ook aanhalen. Mogen wij jou alvast vragen om een e-mail te sturen naar de showroom in jouw buurt zodat wij de zaak kunnen opvolgen (de contact gegevens zijn gemakkelijk te vinden op de contactpagina op onze website). Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team
25 mei 2023

Did not meet the delivery deadline

They did not meet the delivery deadline and harmed me in the progress of the work.
2 jun 2023
Hello there, Thanks for taking the time to share your review with us. We do everything in our power to get the items to the customer as soon as possible, please accept our apologies for the delay you experienced in delivery. We hope to have the opportunity to serve you better in the future. Best regards, Het X²O team
27 aug 2023
Snellere levering zou fijn zijn. Producten waren goed.
29 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We hopen dat je tevreden bent over je aankoop. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
10 sep 2023
Niet de juiste beschrijving bij het product
12 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten staat bij ons op de eerste plaats. Daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Je kan ons hierover informeren op customerservice@x2o.be. Dan kunnen wij met jouw feedback aan de slag. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
1 aug 2023
Slecht levering
3 aug 2023
Beste, Bedankt voor dit bericht. We betreuren het te horen dat je problemen hebt ondervonden met de levering. We zijn ons bewust van de huidige uitdagingen met betrekking tot leveringen en voorraad, en we werken hard om deze problemen op te lossen. Onze klantenservice is toegewijd om jou te helpen en ervoor te zorgen dat jouw situatie tot een succesvolle afronding wordt gebracht. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice, stuur dan een e-mail naar leveringen@x2o.be. We beloven dat we er alles aan doen om jouw e-mail zo snel en efficiënt mogelijk op te volgen! We hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. Aarzel niet om ons opnieuw te bezoeken. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
2 aug 2023
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor deze review. Wat jammer dat je niet geheel tevreden bent. Zou je dit wellicht wat meer kunnen toelichten? Prettige dag, Het X²O team

Klacht

Beste X2o, KLACHT: Ik richt me vanaf dit punt tot de directeur van X2o omdat de bezorgservice en dus de samenwerking met Postnl werkelijk dramatisch is! De herhaling van keer op keer niet nakomen van afspraken mbt de bezorging en spullen die 'voorradig' zijn is niet alleen teleurstellend maar vooral onacceptabel. Niet alleen bij de bestelling van de laatste keer is er de avond ervoor GEEN track en trace link verzonden. Maar zelfs bij de nieuwe bestelling die ik met heel veel pijn en moeite heb moeten regelen, omdat ik niet even opnieuw €550 uit mijn zak kan toveren, is er wederom GEEN track en trace verzonden. Terwijl u deze belofte wel in de mail met de klant communiceert. Zie bijlagen. Vervolgens moet ik met heel veel stress achter zo'n track en trace link aan en waarbij er ook nog eens voor niks wordt gewacht en als klapper ontvang ik vervolgens helemaal NIKS en wordt mijn handtekening vervalst! Ik vind het onverantwoordelijk om bij elk dramatisch mislukte bezorgpogjng de schuld op Postnl af te schuiven en mij als gedupeerde klant vervolgens het onderzoek af te laten wachten. Het is ook uw verantwoordelijkheid om de samenwerking en daarin de gemaakte afspraken met Postnl te waarborgen. En vooral niet mij als klant daarmee keer op keer ernstig te storen met alle persoonlijke en financiële gevolgen vandien. Dit is onacceptabel en ik ben er helemaal klaarmee. Ik overweeg op dit punt een jurist in te schakelen. Ik vind het namelijk schandalig dat ondanks de zoveelste fiasco met Posnl en dat ik nadrukkelijk met bewijsmateriaal aantoon dat de bezorger zelf handtekeningen plaatst bij de ‘bezorging’ van uw producten. U nog steeds zakendoet met Postnl. En dat ik als klant wederom gedupeerd raak in het hele proces. Ook is geen enkele keer proactief vanuit X2o vervolgens een goedmaker aangeboden. Het is dat ik er elke keer na de zoveelste teleurstelling qua mislukte bezorging zelf om vraag. Maar eigenlijk zou deze klantenservice vanzelfsprekend moeten zijn. Sterker nog ik moet nu wederom wachten op mijn geld creditatie terwijl ik de producten niet heb ontvangen. En het onderzoek dat met Postnl is ingesteld is iets tussen X2o en Postnl waar ik verder niks mee te maken heb. Mijn klantenervaring met de bezorging en keer op keer vertraagde voorraad van X2o is helaas ernstig teleurstellend. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend mijn geld binnen 3 werkdagen over te maken op: NL52INGB0009637683 tnv T. Altan Ook verzoek ik om een schappelijke financiële compensatie voor de geleden persoonlijke en financiële gevolgen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, Tulay Altan
Antwoord van x2o.nl
Beste mevrouw Altman, Be betreuren ten zeerste dat je herhaaldelijk negatieve ervaringen heeft gehad met de bezorgservice van Post NL. Wij begrijpen dat het erg frustrerend is om geen communicatie te ontvangen over het tijdstip van levering, hierop richt je immers je dag in, alsook reken je op transparante en duidelijke afspraken. Het feit dat er werd afgetekend voor ontvangst met een handtekening die u niet herkent is ook voor ons een grote verrassing en zullen wij opnemen met de bezorgservice. Dit kan immers niet. Wij nemen uw feedback erg serieus en zullen, zoals onze medewerkers in Wateringe en Zaandam je aangaven rond tafel zitten met de bezorgdienst. Intussen verneem ik dat u het extra bestelde pakket hebt geretourneerd en de terugbetaling in orde is. Wij hopen dat je alsnog binnenkort veel plezier zal ondervinden in je nieuw uitgeruste badkamer! Het X²O team
23 mei 2023
Klantgerichter worden! Dure badkamer besteld bij jullie. Zelf met mijn zoon de marmeren plaat van het meubel van 131 kg naar boven gesjouwd. Daar bleek hij beschadigd in de kist te zitten. Alles weer terug naar beneden. In de winkel in den Bosch weinig empathie gemerkt. Of ze een idee haalden hoe de nieuwe plaat naar boven moest komen? Het kwam erop neer dat dit onze verantwoordelijkheid was. Toen nog een andere badkamerkast extra besteld. De verkoper in den Bosch geeft aan dat hij dinsdag kan worden geleverd. Fijn. Ik heb hiervoor vrij moeten nemen en een monteur ingehuurd om de kast op te hangen. Ik krijg op dinsdagmiddag een SMS mededeling dat de kast woensdag wordt geleverd. Ik ontplof! Ik bel customer service en krijg Wendy aan de lijn. Ondanks dat ik boos ben is zij de eerste x2o medewerker die mij het gevoel geeft dat ik klant ben. Wat jullie niet goed hebben gedaan is mij het gevoel geven dat ik de klant ben die adequaat geholpen moet worden vanaf de kwaliteit van het product tot levering aan huis. Nu krijg ik het idee dat ik slachtoffer ben geworden van een slecht geoliede machine bestaande uit 3 partijen (de producent van het marmer, de logistiek en de x2o verkopers). En niemand die iets kan doen mbt hetgeen dat fout is gegaan. En jullie hebben een zeer ontevreden klant. Leo Versluys Rosmalen
10 jun 2023
Beste Leo, Bedankt voor dit bericht. We proberen al onze klanten zo'n goed mogelijke service te bieden en we betreuren het dan ook dat je dat niet zo ervaart. Zou je daarom via leveringen@x2o.be contact met ons kunnen opnemen met vermelding van je bestelbonnummer en showroom van aankoop? Klanttevredenheid staat bovenaan onze prioriteiten en we horen dan ook graag wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
22 jun 2023
Schade/beschadiging is direct gemeld, voorts voorzien van een 3-tal foto's echter bevestiging ontvangen voor nog 3 aanvullende foto's en om de gehele e.d. te verwijderen, bij het retourneren moet alles weer in de originele verpakking worden terug gebracht. Wij zijn inmiddels 82 jaar en zitten niet op dit zaken te wachten. Als er schade wordt geconstateerd dan dient het desbetreffende product te worden terug genomen. Ik heb een behoorlijk bedrag neergeteld voor een nieuwe badkamerkast en dan wil ik ook een nieuwe, anders kan ik net zo goed naar een kringloop winkel gaan. Ik heb niet betaald voor een geretourneerd product dan wel voor een kneus van iemand anders. Mocht geen nieuwe badkamerkast worden geleverd dan meld ik hem direct voor retour met terug betaling van het door mij betaalde bedrag ! Krijg inmiddels al de indruk dat op voorhand al door X20 wordt getracht om onder de schade/beschadiging uit te komen, terwijl de schade direct binnen 2 uur bij X20 is gemeld. Maar ja, nu is het ijzig stil aan de andere kant men reageert ook niet, het laat dus zien dat de consument het nakijken heeft.
24 jun 2023
Beste klant, Bedankt om jouw feedback te delen. Wat jammer dat je een beschadigd product hebt ontvangen. We proberen al onze klanten zo'n goed mogelijke service te bieden en we betreuren het dan ook dat je dat niet zo ervaart. Omdat je een anonieme review post, kunnen we niet achterhalen over welke situatie het gaat. Zou je daarom via leveringen@x2o.be contact met ons kunnen opnemen met vermelding van je bestelbonnummer en showroom van aankoop? Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
25 jun 2023
Slecht ervaring gehad helaas. Enorm grote bestelling geplaatst voor onze badkamer. Hadden een duidelijk lijstje gemaakt met de artikelnummers en foto’s, het enige wat de medewerker hoefde te doen was dit in de bestelling plaatsen. Helaas is dit toch mis gegaan, er zijn dingen niet geleverd en niet aangeslagen. (Wij hebben alle artikelen toegevoegd zien worden) Ook werden we niet fijn in de winkel ontvangen. Slecht advies gekregen, want uiteindelijk was het toilet helemaal niet goed. Daarnaast snappen wij dat er een foutje gemaakt kan worden, maar het gaat om de manier waarop dit recht gezet wordt. Dat kennen ze hier niet helaas. We hebben geen excuses gehoord en werden keer op keer niet teruggebeld. Zowel de Belgische medewerker als de medewerker in Breda (waar wij de bestelling geplaatst hebben) gaven aan dat deze gebeurtenissen onze fout was. Lekker makkelijk is dat hè. Wij zijn uitermate teleurgesteld en zouden het liefst de volledige badkamer terugsturen, door hoe slecht de service was. Ik raad deze winkel niet aan en kom hier nooit meer terug.
4 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We proberen al onze klanten zo'n goed mogelijke service te bieden en we betreuren het dan ook dat je dat niet zo ervaart. Aangezien je deze review anoniem plaatst, kunnen we helaas niet achterhalen over welke situatie het gaat. Zou je daarom via leveringen@x2o.be contact met ons kunnen opnemen met vermelding van je bestelbonnummer en showroom van aankoop? Klanttevredenheid staat bovenaan onze prioriteiten en we horen dan ook graag wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
11 okt 2023

Maak duidelijk dat account nodig is

Ik wilde een eenmalige bestelling doen on line en besloot daarom geen account aan te maken. Wist ik veel dat je dan dus niks kunt zien en volgen. Ik kreeg een ordernummer met leverdatum. Niet mijn besteloverzicht. Toen keek ik maar even op mijn bankafschrift van achter X2O stond Inge nico. Dus ik dacht belazerd te zijn. Heb de bank gebeld om te vragen of alles dan wel oké was. Na onrustige dagen heb ik toch maar een mail gestuurd naar X2O. Alles oké en zou over de levertijd een sms krijgen. Op de leverdag geen sms en pas om 16.30 uur werd er geleverd. Reuze fijne bezorger, daar niet van, maar er moet echt staan dat je een account moet aanmaken, want dit kost ergernis, angst en onnodige wachttijd.
13 okt 2023
Beste klant, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Deze is erg waardevol voor ons! We begrijpen dat het feit dat je je bestelling en betaling niet kon opvolgen voor onrust heeft gezorgd. Via het account kan je de levering en de betaling inderdaad helder opvolgen. Wij nemen dit mee in onze toekomstige communicatie. We hopen dat dit niet onoverkomelijk voor jullie was en wensen jullie veel plezier met de aankoop. Hartelijk dank,