x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

18 jun 2023

Ik ben opgelicht voor bijna €400 door x2o

Ik ben opgelicht voor bijna €400. Ik zou tot 2x toe iets geleverd krijgen en het is nooit aangekomen. Ik heb dus ook 2 vakantiedagen opgenomen. Ook was er al een monteur maar niks om te monteren… tot op heden mijn producten niet en tot op heden mijn geld niet. Het verzendingsprobleem wordt als koper tot mijn probleem gemaakt, terwijl dat de verantwoordelijkheid is van de verzender. Ook zou ik gister een mail ontvangen maar wederom komt x2o hun afspraak niet na.
24 jun 2023
Beste klant, Dank voor uw bericht. We vinden het bijzonder jammer dat je een negatieve ervaring hebt gehad en we begrijpen dat je erg ontvreden bent over de achtergebleven levering. Van oplichting is hier echter geen sprake, wij zijn een professioneel bedrijf dat de klachten van onze klanten serieus neemt en samen naar oplossingen wil zoeken. Daarom vragen we je vriendelijk ons een mail te sturen waarin je jouw situatie toelicht vergezeld van je aankoopbonnen en andere schriftelijke afspraken. Gelieve dit te doen naar: terugbetalingen@X²O.be. We contacteren je zo spoedig mogelijk terug. Vriendelijke groet, Het X²O team
1 jun 2023
Na telefonisch contact gehad te hebben zou ik een fles beschermende olie gratis opgestuurd krijgen , niet gebeurd . Paar weken geleden een fles gekocht en betaald en nog steeds niks . Ik hoor ook niks of het product niet voorradig is . Het zou toch zo moeten zijn dat je meld wanneer je het product kan verwachten maar jullie laten NIKS van je horen . Beetje jammer onze dure badkamerkast van Amerikaanshout staat er nu onbemande bij . Jan Reijgersberg.
5 jun 2023
Beste Jan, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons dat er een misverstand is ontstaan over je aankoop van een fles beschermende olie en de extra gratis fles die je telefonisch werd aangeboden. Wij klaren graag uit waar het is misgelopen. Gelieve ons daarom een email te sturen naar leveringen@x2o.be en expliciet je emailadres te vermelden zodat wij contact met je kunnen opnemen. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
11 sep 2023
Heb een B-k(n) toiletpot ontvangen die zéér duidelijk gerepareerd was en lekte. 2 uur om het probleem te vinden en de pot te demonteren en weer een uur om een nieuwe oo te hangen. Geen woord op de website over B-k(n)eus product. Maar als de pot gerepareerd is dan is het zéér zeker geen A-keus. Heb gevraagd om vergoeding extra uren. Ben benieuwd naar de reactie van de klantservice.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons dat je problemen ondervindt met de plaatsing van je bestelling en dat je ons moeilijk kan bereiken. Intussen zijn wij op de hoogte van het probleem en volgen het dossier nauw op. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
28 okt 2023
Bezorgen over de eerste drempel in de apartement van de flat zou beter zijn vooral voor mensen die lichamelijk letsel hebben zoals ik, de bezorger heeft het gewoon buiten op de begane grond bezorgd ik moest het zelf naar boven sjouwen met de lift daarna lichamelijke pijn aan over gehouden, ik vind dat er geen rekening word gehouden met mensen die lichamelijk beperkt zijn.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het klopt inderdaad dat de chauffeur enkel tot op de stoep levert. Dit wordt ook zo meegegeven bij de aankoop en dit staat vermeld onder de leverdatum op de bestelbon. Spijtig om te lezen dat dit toen blijkbaar niet duidelijk werd gecommuniceerd. Wij hopen natuurlijk dat de lichamelijke pijnen snel beterschap vonden! We wensen je alsnog veel plezier met je aankoop. Hartelijk dank, Het X²O team
6 okt 2023
Waardeloos bedrijf, bestel er nooit meer. Doucheprofiel laten leveren. Was helemaal gebogen. Gelijk gebeld, maar moest een mail sturen met foto’s. Zo gezegd zo gedaan. Krijg je automatisch bericht dat ze binnen 3 dagen reageren. Maar natuurlijk hebben ze niet gereageerd. En kan nu achter hun reet aan lopen tot het geregeld is.
11 okt 2023
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Zouden wij je mogen vragen om je bestelgegevens te mailen naar customerservice@x2o.be aangezien wij geen lopend dossier onder je naam terugvinden. Eenmaal we je bestelgegevens hebben ontvangen zullen wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Hartelijk dank,
22 nov 2023
Ze verkopen online complexe producten die veel accessoires nodig hebben (sifon, kraan, etc). Deze spullen worden niet/nauwelijks aangeboden waardoor je zelf moet gaan zoeken. Dat is zeer frustrerend en levert uiteindelijk onvolledige bestellingen op. Nog belangrijker: ze laten zelf veel geld liggen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We vinden het jammer dat je een minpuntje hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak. Wij vinden je mening enorm belangrijk en gaan hiermee aan de slag om in de toekomst een betere service te kunnen bieden. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 apr 2024
Regendouche bestelt en op voorraad.Betaal snel na meerdere keren bellen alleen moeten wachten op postNL en geen tracking gestuurd opnieuw besteld na 1.5 week. Ook telefonisch bereikbaarheid is niet optimaal X2O team dan maar weer bellen met showroom die eigenlijk ook niet veel kunnen helpen.
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het verheugt ons te horen dat onze voorraad naar wens was en dat het betaalproces goed is verlopen. Echter, we betreuren het ten zeerste dat de communicatie en levering niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is altijd onze intentie om transparant te communiceren over leveringstijden en wij streven ernaar om elk probleem naar tevredenheid op te lossen. We nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. De bereikbaarheid van onze klantenservice is cruciaal en het spijt ons te horen dat deze niet voldeed. We werken continu aan het verbeteren van onze klantenondersteuning. We stellen uw keuze voor X²O en uw feedback enorm op prijs en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u de service te bieden waar we om bekendstaan. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
14 sep 2023

Besteld, maar wanneer het geleverd wordt?

Een douche besteld, stond op voorraad maar dat was dus niet zo. We zijn nu 2 weken veder, en ik moet vragen wanneer er geleverd gaat worden. Ze hebben geen idee wanneer er voorraad is, waardeloos. Bied het dan niet te koop aan, als je niet kan leveren.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Wij verontschuldigen ons dat we je geen perfecte ervaring hebben kunnen bieden. Om onze service te kunnen verbeteren hadden wij graag wat meer info gehad zodat wij corrigerende acties kunnen ondernemen. Je kan ons hierover informeren op customerservice@x2o.be Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet,
22 nov 2023

Slechte bezorgservice

Twee inbouwreservoirs besteld. Geen track and trace of sms gehad over de bezorgtijd. Uiteindelijk stonden ze voor de deur in de regen op vrijdag avond. Geluk dat ik ging kijken ivm dat de woning nog leeg staat. Ik zou niet snel meer iets bestellen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Onze excuses voor het ongemak dat je ervaarde in verband met de levering. We hebben je feedback genoteerd en gaan ermee aan de slag om deze dienst te verbeteren. Verder wensen we je veel plezier met je aankoop. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
spullen komen aan in beschadigde dozen die helemaal open zijn, chauffeurs heeft zich wel netjes verontschuldigd en ook gemeld bij het ophalen van de dozen vindt hij het heel vervelend om beschadigde dozen bij de klanten af te leveren.
3 aug 2023
Beste, Bedankt om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. Het spijt ons om te vernemen dat je bestelling niet optimaal verpakt was. Onze excuses hiervoor. We zullen dit zeker intern bespreken om dit te vermijden. We hopen dat je desondanks veel plezier vindt in je aankoop! Met vriendelijke groeten, Het X²O team
Producten nog niet uitgepakt. Maar de vervoerder heeft de producten voor de voordeur gezet en is weggereden. Onfatsoenlijk…. Hij had 2 stappen verder kunnen zetten en stonden de producten ( toiletpotten) binnen in berging.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat de levering niet volledig naar wens is verlopen. Zoals je weet, leveren onze chauffeurs conform de verzekeringsvoorwaarden tot de eerste drempel. We vinden het vervelend dat dit niet aan jouw verwachtingen voldeed en bieden hiervoor onze excuses aan. Mocht je verder nog vragen hebben, dan staat onze klantenservice zowel online als in onze fysieke winkels voor jou klaar om jou te ondersteunen. Hartelijk dank, Het X²O team
16 jul 2023

Levering was matig

Levering was prima. Doos veel te groot. Voorts had de bezorger het bezorgd maar ik niks ontvangen. Dus de hele buurt af om navraag te doen. Een paar huizen verder gelukkig gevonden maar dat zou niet nodig moeten zijn.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor deze feedback over X²O. We zijn blij om te lezen dat de levering naar wens was. Jammer wel dat je de doos te groot vond. We doen ons best om de verpakking zo efficiënt mogelijk te maken, maar soms is een grotere doos nodig om de producten veilig te vervoeren. We zullen echter deze feedback meenemen en intern bespreken. Onze excuses ook voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de bezorging bij het verkeerde adres. We zullen dit intern bespreken met onze bezorgpartners om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Bedankt om ons hiervan op de hoogte te brengen en veel plezier met je aankoop! Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team

Pakket beschadigd aangekomen

Pakket besteld wat beschadigd is aangekomen. Melding van gemaakt maar wordt gezegd dat ik zelf naar de winkel moet komen om te retourneren. Vervolgens krijg je geen reactie op de mail die je stuurt hierover.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat uw bestelling beschadigd is aangekomen en dat er verwarring is ontstaan over het retourproces. Wij hebben helaas enkele issues gekend met onze mailserver waardoor berichten niet doorkomen. Ik wil je vragen onze klantenservice in de betreffende showroom je met plezier kan verder helpen! Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
24 okt 2023
Standaard wordt geen factuur nagestuurd! En als je dan de factuur (na hierom te vragen) ontvangt is deze compleet ONDUIDELIJK. Geeft niet weer wat je hebt besteld. Heel ongebruikelijk.
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. Echter, we begrijpen uw zorgen over de factuur en de duidelijkheid ervan. Ons doel is om transparant en duidelijk te communiceren met onze klanten, en we nemen uw feedback serieus. We willen u graag verder helpen om eventuele onduidelijkheden over uw factuur op te helderen. We raden u aan om contact op te nemen met de klantenservice in de winkel waar u uw aankoop heeft gedaan, zodat zij u persoonlijk kunnen assisteren en eventuele vragen kunnen beantwoorden. Onze medewerkers zijn goed opgeleide badkamerspecialisten die u graag helpen om uw droom badkamer te realiseren en u te voorzien van alle benodigde informatie. Hartelijk dank, Het X²O team
1 jun 2023
Waardeloze retour service. Door omstandigheden duurde installatie langer. Toen het niet lukte mochten de ongebruikte spullen niet meer retour. Ook al was het nog binnen 30 dagen.
2 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. We proberen al onze klanten zo'n goed mogelijke service te bieden en we betreuren het dan ook dat je dat niet zo ervaart. Omdat je een anonieme review post, kunnen we niet achterhalen over welke situatie het gaat. Zou je daarom via customerservice@x2o.be contact met ons kunnen opnemen met vermelding van je bestelbonnummer, showroom van aankoop en reden van retour? Klanttevredenheid staat bovenaan onze prioriteiten en we horen dan ook graag wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groeten, Het X²O team
20 aug 2023
Heb me bestelling nog niet ontvangen. Items waren op voorraad anders had ik ze niet bij jullie besteld. Nu zie ik in de portal dat ze ruim 3 weken later geleverd worden.
22 aug 2023
Beste klant, We waarderen je feedback. We begrijpen dat het vervelend is dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Helaas hebben we de laatste tijd te maken gehad met problemen met levering en voorraad, die buiten onze controle liggen. We werken er hard aan om de situatie te verbeteren en onze gebruikelijke servicelevels te herstellen. Om jouw levering beter op te volgen, raden we je aan om een e-mail te sturen naar leveringen@x2o.be. Ons team zal er alles aan doen om jouw e-mail zo snel en efficiënt mogelijk op te volgen en ervoor te zorgen dat jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou wordt afgeleverd. Hartelijk dank,
11 jul 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, ze zeggen het is door post nl afgeleverd, ik zou binnen 2 dagen wat horen . Ik ben benieuwd. Ik heb dit nog nooit eerder gehad .
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. We betreuren het te vernemen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Onze leveringen worden normaal gesproken verzorgd door PostNL en zij zouden je een track & trace code moeten sturen. Het kan voorkomen dat er soms vertragingen of problemen zijn bij de bezorging. We willen je graag verder helpen en vragen je om een e-mail te sturen naar leveringen@x2o.be met je bestelgegevens, zodat we je situatie kunnen onderzoeken en een passende oplossing kunnen bieden. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgen en eventuele problemen op te lossen. We hopen dat je spoedig van je aankoop zal kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Het X²O team
4 sep 2023
De wc pot was niet ingepakt, kwam in een halve open doos binnen. De kans op beschadiging is dan wel erg groot....Er zat ook geen aflever bon bij.
11 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Onze excuses dat een van onze artikelen niet deftig was ingepakt bij de levering. Dit zullen wij zeker intern aanhalen om te zorgen dat zulke zaken vermeden worden in de toekomst. Mocht er beschadiging geweest zijn dan mag je ons gerust jouw e-mailadres achterlaten zodat we het spoedig kunnen vervangen. Met betrekking tot de factuur raden wij jou aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij jou hier spoedig mee kunnen verder helpen. Hartelijk dank, Het X²O team
15 okt 2023
Totaal geen informatie over levering. Moet je eerst inloggen en herkent geen opgeslagen wachtwoorden. Hopeloos. Telefonisch niet bereikbaar.
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor het delen van je ervaring. Onze excuses voor het ongemak dat je ervaarde in verband met de levering. We hebben je feedback genoteerd en gaan ermee aan de slag om deze dienst te verbeteren. Verder wensen we je veel plezier met je aankoop. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
29 okt 2023
Levering zo een dag later komen via post NL. Uiteindelijk toch dezelfde dag geleverd en heeft het pakket 3 uur lang in de regen gestaan.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Dank om de tijd te nemen je feedback met ons te delen. We begrijpen dat wijzigingen bij levertijden vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We nemen je feedback zeker mee ter verbetering van onze service en hopen dat je verder tevreden bent over je aankoop. Hartelijk dank, Het X²O team