x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

De bestelling zou de dag na de bestelling bezorgd worden maar helaas na meerdere mails van post nl wa het bijna een week later dat ik het kon ophalen bij een post nl punt terwijl ik had aangegeven het thuis te willen ontvangen dus het was niet zoals afgesproken
Antwoord van x2o.nl
Beste, We waarderen je feedback. We begrijpen dat vertragingen bij leveringen vervelend zijn en bieden hiervoor onze excuses aan. We hopen wel dat je tevreden bent over je aankoop en wensen je veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Het X²O team
Niet meer werken met post nl en items goed verpakkeb
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat de bezorging en verpakking van uw items niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij streven ernaar om onze producten altijd zorgvuldig te verpakken en te leveren in lijn met onze hoge kwaliteitsstandaarden. Hoewel wij momenteel geen wijzigingen in onze bezorgpartners plannen, nemen wij uw feedback serieus en blijven wij onze leveringsprocessen voortdurend evalueren om de tevredenheid van onze klanten te waarborgen. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, staat onze klantenservice altijd voor u klaar. Bezoek gerust een van onze servicelocaties in de winkels voor persoonlijke ondersteuning. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Heel slechte service nooit meer iets kopen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Service is voor ons een topprioriteit en we streven ernaar om transparant te communiceren en onze beloften na te komen. Hoewel we altijd ons best doen om een hoog serviceniveau te bieden, lijkt het erop dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We nemen uw feedback serieus en werken voortdurend aan het verbeteren van onze klantenservice. Mocht u verdere vragen hebben of een oplossing wensen te bespreken, onze klantenservicepunten in onze winkels staan altijd voor u klaar. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Webshop zegt niet over voorraad en vervolgens komt het een maand later
Antwoord van x2o.nl
Beste, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat de informatie over de voorraad en de latere levering niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We streven ernaar om onze klanten altijd duidelijk te informeren over leveringstijden en beschikbaarheid. We betreuren het dat u deze ervaring heeft gehad en nemen uw feedback serieus. Hoewel we onze kwaliteitsnormen niet ondermijnen en ons best doen om onze klanten de beste service te bieden, begrijpen we dat er ruimte is voor verbetering. We werken continu aan het optimaliseren van onze voorraadbeheer en communicatieprocedures. We danken u nogmaals voor uw feedback en zullen deze gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
Verschrikkelijke service, 2x iets besteld en 2x geen complete levering ontvangen. Wanneer je telefonisch contact zoekt wordt er lacherig gereageerd en gezegd dat ze je niet kunnen helpen, je moet een email sturen is de reactie!
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Wij nemen uw feedback zeer serieus en betreuren het ten zeerste dat u niet de service heeft ontvangen die u van ons mag verwachten. Bij X²O streven we ernaar om onze klanten te voorzien van een kwalitatieve service en we vinden het jammer te vernemen dat dit in uw geval niet zo ervaren is. Hoewel we ons best doen om een realistisch beeld te geven van onze levertijden en voorraad, lijkt het erop dat we in uw situatie niet aan onze eigen hoge standaarden hebben voldaan. Ons team werkt hard om dit soort situaties te voorkomen en we zullen uw geval gebruiken als een leermoment om onze processen te verbeteren. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring en hopen dat u ons de kans geeft om in de toekomst te bewijzen dat we onze beloftes nakomen en de hoge kwaliteit service bieden die u van ons verwacht. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
bestelling wel betaald... nog niets gehoord of gemaild over een leveringsdatum... ik vind het best wel lang duren. ze mogen me bellen 0627274405
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons te horen dat u nog geen informatie over de leveringsdatum heeft ontvangen na uw betaling. Dit is zeker niet de service die wij ambiëren. Onze belofte is om transparant te communiceren over levertijden en we vinden het jammer dat dit in uw geval niet is gelukt. Wij willen u verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat onze klanten hun producten zo snel mogelijk ontvangen. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele vragen te beantwoorden en duidelijkheid te verschaffen over bestellingen. Wij nodigen u uit om contact op te nemen met de klantenservice via ons support kanaal of uw dichtstbijzijnde showroom voor onmiddellijke assistentie. Tot slot willen wij benadrukken dat onze medewerkers u graag zullen helpen bij het samenstellen van uw droombadkamer en dat zij altijd streven naar uw tevredenheid met betrekking tot onze producten en service. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
3 mei 2024
2 mei 2024
Douchecabine geleverd met deukje.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de geleverde douchecabine niet in perfecte staat was. Onze klantenservice is toegewijd aan het bieden van kwalitatief hoogwaardige producten en een transparante communicatie over leveringen. Wij nemen uw feedback serieus en werken continu aan het handhaven van onze kwaliteitsnormen, zoals u kunt verwachten bij X²O. Mocht u verdere ondersteuning nodig hebben met betrekking tot uw aankoop, onze klantenservicepunten in elke winkel staan klaar om u persoonlijk te assisteren en een passende oplossing te vinden. Daarnaast bieden we tot 8 jaar garantie op ons assortiment, met uitzondering van bepaalde merken, zoals vermeld in onze garantievoorwaarden. We nodigen u uit om contact op te nemen met de desbetreffende winkel of onze klantenservice via onze supportpagina, zodat we het probleem naar tevredenheid kunnen oplossen. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
2 mei 2024
Gewoon geleverd zoals het hoort
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Super leuk om te lezen dat alles van start tot levering goed is verlopen. Bedankt voor je vertrouwen in X²O en veel plezier met je aankopen! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
2 mei 2024
een bestelling komt in 3 leveringen waarvan de laatste na 2 weken nog moet komen. Slechte service en hoop dat ik het laatste deel nog ga ontvangen.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Uw opmerking aangaande de gefaseerde levering van uw bestelling betreuren we ten zeerste. We streven er altijd naar om onze beloften na te komen en duidelijk te communiceren over de levertijden. Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring hier niet aan heeft voldaan. Hoewel wij de bezorging zeer serieus nemen en 95% van onze artikelen op voorraad hebben om snelle levering te garanderen, zien we dat uw situatie niet weerspiegelt wat u van ons mag verwachten. We zijn toegewijd om ieder vraagstuk, waaronder ook die van u, met zorg en aandacht te behandelen, zodat u kunt genieten van een zorgeloze ervaring. Bij X²O is het onze prioriteit dat onze klanten met vertrouwen bij ons kopen, daarom bieden wij tot 8 jaar garantie op ons assortiment. We hopen dat we, ondanks deze hinderlijke vertraging, uw vertrouwen kunnen herstellen en dat de afronding van uw bestelling spoedig en naar tevredenheid zal verlopen. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
1 mei 2024
Productomschrijving onvolledig. Bij orderbevestiging geen pdf met factuur/ order. Moet je wee appart voor inloggen. Heel irritant
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de productomschrijving niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij streven ernaar om onze klanten te voorzien van gedetailleerde en duidelijke informatie, zodat zij een weloverwogen keuze kunnen maken. Uw opmerking over het ontbreken van een PDF met de factuur of orderbevestiging na uw aankoop nemen wij serieus. We begrijpen dat dit voor extra stappen zorgt en wij zullen dit intern onder de aandacht brengen om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is veroorzaakt. We willen u ook bedanken voor uw feedback over het inloggen om toegang te krijgen tot uw factuur. Bij X²O streeft ons team ernaar om het proces zo efficiënt en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken, en uw input is waardevol voor ons om dit doel te bereiken. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
30 apr 2024
Bezorger kwam aan en zei direct er zit een gat in we hebben hem laten vallen als hij stuk is neem maar contact op met dynalogic kortom nooit meer bestellen
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons zeer te horen dat uw ervaring met de bezorging niet aan uw verwachtingen voldeed. We streven naar een zorgvuldige afhandeling en het is dan ook betreurenswaardig dat u dit zo heeft ervaren. Wij willen u graag verzekeren dat onze klantenservice altijd klaarstaat om eventuele problemen op te lossen en advies te bieden waar nodig. U kunt te allen tijde contact opnemen met het servicepunt in onze showrooms of via onze ondersteuningspagina voor assistentie. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat ondanks deze ervaring, we u in de toekomst kunnen overtuigen van onze kwaliteit en service. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
28 apr 2024
facturen op de site doen het niet
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Wij betreuren het ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met de facturen op onze website. We streven naar een transparante communicatie en een gebruiksvriendelijke online ervaring, en het spijt ons dat we hierin niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat dergelijke kwesties snel en efficiënt worden opgelost. Hoewel we de situatie betreuren, willen we benadrukken dat wij als badkamerspecialist altijd klaarstaan om u te ondersteunen bij alle vragen of problemen. U kunt vertrouwen op onze klantgerichte service, zowel online als in onze fysieke winkels. Onze servicepunten in de winkels staan tevens altijd tot uw beschikking voor persoonlijke ondersteuning. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
24 apr 2024
Jammer dat de website geen eigen klantenservice heeft die je telefonich kan bereiken.
29 apr 2024
Beste, We waarderen je feedback. Het is voor ons van groot belang dat elke klant toegang heeft tot uitstekende klantenservice. Hoewel wij geen telefonische ondersteuning bieden via de website, nodigen wij u uit om onze fysieke klantenservicepunten in de winkels te bezoeken, waar ons toegewijde team klaar staat om al uw vragen te beantwoorden en persoonlijke oplossingen te bieden. U kunt ook altijd contact met ons opnemen via de ondersteuningspagina op onze website. Wij streven ernaar om onze beloften na te komen en transparant te communiceren over leveringstijden en beschikbaarheid, en we vinden het bijzonder jammer te vernemen dat uw ervaring hiermee niet in lijn was. We waarderen uw feedback ten zeerste, omdat deze ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. We willen benadrukken dat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit heeft en dat wij ons inzetten om de kwaliteit van onze service terug te brengen naar het hoge niveau dat u van ons gewend bent. Onze klantvriendelijke after-sales service staat altijd voor u klaar om een passende oplossing te zoeken, mocht u die nodig hebben. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
19 apr 2024
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het spijt ons dat je een negatieve ervaring had. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, daarom hadden we graag wat meer info gehad over de reden voor je teleurstelling. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
16 apr 2024
Regendouche bestelt en op voorraad.Betaal snel na meerdere keren bellen alleen moeten wachten op postNL en geen tracking gestuurd opnieuw besteld na 1.5 week. Ook telefonisch bereikbaarheid is niet optimaal X2O team dan maar weer bellen met showroom die eigenlijk ook niet veel kunnen helpen.
25 apr 2024
Beste klant, We waarderen je feedback. Het verheugt ons te horen dat onze voorraad naar wens was en dat het betaalproces goed is verlopen. Echter, we betreuren het ten zeerste dat de communicatie en levering niet aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u hierdoor ongemak heeft ervaren. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is altijd onze intentie om transparant te communiceren over leveringstijden en wij streven ernaar om elk probleem naar tevredenheid op te lossen. We nemen uw feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. De bereikbaarheid van onze klantenservice is cruciaal en het spijt ons te horen dat deze niet voldeed. We werken continu aan het verbeteren van onze klantenondersteuning. We stellen uw keuze voor X²O en uw feedback enorm op prijs en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u de service te bieden waar we om bekendstaan. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
13 apr 2024
Helft van me spullen zijn niet binnen
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor dit bericht. Het spijt ons te horen dat u niet alle artikelen heeft ontvangen zoals verwacht. Wij streven ernaar om onze beloftes na te komen en transparant te zijn over onze leveringstijden. Helaas lijkt het erop dat dit in uw geval niet naar wens is verlopen. Onze klantenservice staat in alle winkels klaar om eventuele vragen omtrent leveringen, voorraad en andere zaken te beantwoorden. Wij zouden graag persoonlijk met u kijken naar een passende oplossing. Wij bieden een breed assortiment aan badkamerproducten die direct uit voorraad leverbaar zijn, en het is ons doel om elke klant tevreden te stellen met onze service en kwaliteitsgarantie. Alvast bedankt voor je reactie en met vriendelijke groet, Het X²O team
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We hopen dat je tevreden bent over je bezoek aan X²O. Mochten we toch nog iets kunnen verbeteren, aarzel dan zeker niet om ons feedback te geven. Dan gaan we daar zeker mee aan de slag! Hartelijke groeten en graag tot nog eens, Het X²O team

Niet compleet

Toilet niet compleet geleverd geen drukknoppen zoek maar een ander bedrijf dat de rest van badkamer wel kan leveren Wel compleet
17 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor deze review. Onze excuses dat je levering niet correct was. Neem gerust contact op met uw dichtstbijzijnde showroom zodat we uw wel naar verwachting kunnen verder helpen! U kan deze contactgegevens terugvinden op onze website. Hartelijke groeten, Het X²O team