x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

Grote doos voor iets ter grote van een tube tandpasta
Goed op de hoogte worden gehouden van je bestelling
Goede en snelle service na schademelding
Handleiding montage toevoegen
supersnelle levering
17 mrt 2024
RM

Prettig te woord gestaan in de winkel

Ik ben twee keer heel prettig te woord gestaan. De medewerkster dacht mee en was tot alles bereid. Tot ik na de tweede keer zei dat we nog even moesten nadenken. Toen was ze ineens verdwenen en de aangepaste offerte die ze ons had beloofd kreeg ik ook niet meer. Misschien vergeten maar het leek of ze boos was. Dat vond ik toch een beetje gek. Uiteindelijk hebben we onze bestelling ook bij een andere winkel gedaan.

foutje goed rechtgezet

Tijdens transport was een hoekje van de spiegel afgebroken. Als je dat ziet kan je daar zooo van balen. Gelukkig deed X2O een pleister op de wonde. Maar verspilling door slechte handling blijft jammer.
Het bestellen verliep allemaal heel soepel. Het track en trace is wat minder prettig. In eerste instantie staat de hele dag gepland en op de dag van levering wordt dit genuanceerder weergegeven .

Herhalings aankoop

Ik had een keer eerder besteld in een winkel. Daar bleken ze geen voorraad te hebben van wat zocht en werd opgestuurd. Nu dus maar direct on line besteld en keurig geregeld.
3 feb 2024
de winkel en de service was prima. De afleveringsdatum viel niet meer te wijzigen (als je te horen krijgt wanneer ze komen, is het te laat om kostenloos te wijzigen).
4 feb 2024
Het pakket stond bij de buren en er lag geen briefje in de bus ,communicatie was niet goed gegaan van beide kanten

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Prima website Goede producten Snelle actie Fijn dat de vestigingen eigen telefoonnummers hebben.
Makkelijk aan te sluiten. Solide en mooi product.
Goede kwaliteit spullen voor een prima prijs.
Duidelijke informatie en snelle verzending
N.v.t.