x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

SJ
Simon J.
Vessem
4 nov 2023
Fijne begeleiding bij het vinden van een bad. Vriendelijkheid, meteen bij binnenkomst opgemerkt en aangekeken worden. Moeite doen. De medewerker was wel een invaller en hoorde dat t bij sommige collega’s wel eens anders is. Maar voor nu telt deze ervaring😊 bezorging was iets minder ivm de levering die niet handig was gepland en ik lang heb moeten wachten. Helaas. Jammert dat er geen live contact mogelijk is met de bezorgdienst, alle communicatie gaat via via wat onduidelijk verliep
5 nov 2023
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Het doet ons veel plezier dat je tevreden was over de vriendelijke service van desbetreffende adviseur. Jammer dat je echter niet alle informatie kon krijgen die je nodig achtte over bepaalde producten. Onze adviseurs worden getraind om alle nodige informatie over alle producten te verschaffen. Jammer dat je dat niet zo hebt ervaren. Je kan ons hier gerust verder over informeren via customerservicex2o.be, dan gaan we na wat we kunnen verbeteren. Gelukkig verliep de bestelprocedure wel naar wens. Prettige dag,
25 mei 2023
De site mag duidelijker.Zet gewoon een Ean nummer bij elk artikel. Dan weet ik waar het over gaat. Kortingen groots aankondigen en dan in hele, hele kleine letters elders op de site dat bepaalde merken niet meedoen, vind ik ook niet tof. Maar... goede prijzen, deskundig personeel, mooie aanbiedingen, breed assortiment. Ze zijn in 99% van de gevallen de goedkoopste. Ook met merkspullen.
Goede service qua bezorgen en bezorging mogelijkheden. De sms een aantal dagen voor, een dag voor en +/-30 minuten voor zijn top! Alleen als je de bezorging mist kost het €75 ,-- om nogmaals te bezorgen. Ik las het tijdig. Het staat vast in de algemene voorwaarden die bijna niemand leest. Een logisch iets alleen mag het prominenter op de pagina staan.
CW
Chris W.
Hoofddorp (NL)

Snelle reacties

De response over de email is snel en komt van de showroom in de buurt. Wat jammer was, was dat ik de facturen moest opvragen. Ook het aanpassen van de bestelling ging vlot. Wat dan weer minder is, is dat de loodgieter onderdelen bij de Geberit inbouwframe mist, die niet in de handleiding staan, nog door X2O genoemd worden bij de bestelling.
6 jul 2023
Beter is het om duidelijk aan te geven wanneer een order wordt bezorgd met verschillende vervoerders. Nu had de ene vervoerder track and trace maar die slechts een deel van order bij zich. Het andere deel bleek na contact met het klantencentrum via een andere vervoerder te komen die geen track and trace had... Dat maakt onrustig
7 jul 2023
Hallo, Bedankt voor je feedback. We begrijpen je bezorgdheid in verband met de levering via verschillende leveranciers. We hebben je feedback daarom genoteerd en gaan bekijken hoe we dit kunnen verbeteren. Als je vragen hebt over de levering van je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Prettige dag, Het X²O team
J.
Johan ..
Nieuw-Vennep
1 aug 2023

Alles ging goed bestellen alleen de verpakking 😀

Alles ging goed bestellen, telefonische info enz. Alleen om een klein filtertje in een hele grote doos te doen is erg lachwekkend, zie foto. En we hadden er 2 besteld dus kregen we 2 dozen met elk een filter. Nu hadden we vanwege de eerste bestelling geen verzendkosten maar het is onnodig. Vandaar de 4 sterren anders 5 gehad
2 aug 2023
Dag Johan, Bedankt voor dit bericht. Wat fijn dat de levering zo vlot is verlopen. We noteren je feedback in verband met onze verpakking. Verder wensen we je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Het X²O team
28 okt 2023
Het vinden van een firma verkoop radiatoren, heel snel op PC gevonden, maar dat ook nog een winkel in de buurt bestaat was een verrassing. Had ik dit vooraf geweten ben ik zeker bij jullie gaan kijken en informeren. Maar toch snel het artikel gevonden en de levering a.s. 7 nov. was oké.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Super leuk om te lezen dat alles van start tot levering goed is verlopen. Bedankt voor je vertrouwen in X²O en veel plezier met je aankopen! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten,
29 okt 2023
Bestellen ging goed , was nog niet op voorraad , wij hebben geen account aangemaakt reden is dat we niet overal een account willen ivm digitaal falen etc. Dus kijken naar je leverdatum lukt dan niet. En datum van levering kan je dan niet opgeven.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Wat leuk dat alles naar wens was. Daar doen we het voor! Onze excuses voor de langere leveringstijd van je aangekochte producten. Het kan soms voorkomen dat artikelen iets langer onderweg zijn als we ze niet meer op voorraad hebben. Hartelijke groeten en graag tot nog eens,
RP
Rick P.
Geldrop
18 nov 2023

Prima, pas alleen tekst op website aan.

Kleine bestelling gedaan. Dreigende taal op website mochten we niet thuis zijn, zouden 75 Euro moeten betalen wanneer we niet thuis zijn bij levering. Begrijpelijk bij grote bestelling. Verder geen opmerkingen.
19 nov 2023
Hallo Rick, Bedankt voor je feedback. Het klopt inderdaad dat de chauffeur enkel tot op het trottoir levert. Dit wordt ook zo meegegeven bij de aankoop en dit staat vermeld onder de leverdatum op de bestelbon. Spijtig om te lezen dat dit toen blijkbaar niet duidelijk werd gecommuniceerd. We wensen je alsnog veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten en graag tot ziens,
14 nov 2023
Meer complete details op technische tekeningen. In mijn bestelling ontbrak aanvankelijk de waterslang, en verder pasten afvoer SD1 32239 en 28816 drain niet bij elkaar. Misschien configuratie matrix maken?
15 nov 2023
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je het verkeerde product hebt ontvangen. We hebben ondertussen contact met je opgenomen. Hopelijk is alles nu naar wens! Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer,

Regendouche

Webshop geeft goede informatie m.b.t. product. Snelle levering van gekocht artikel. Verbeterpunt: klant informeren op de dag van levering, wanneer de levering plaats vind (bijv: ochtend, middag of avond)
31 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Het spijt ons dat je niet helemaal tevreden was over de informatie die je kreeg en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zijn blij om te lezen dat alles verder goed is verlopen. Hartelijke groeten en graag tot nog eens,
JG
Jan G.
Helmond
7 jan 2024
Onderdeel is zoals omschreven en goed verpakt. Minder was de bezorging door post.nl. Moest het uiteindelijk zelf ophalen, nadat het post.nl 2x niet gelukt was om het pakket op tijd te leveren.
26 jul 2023
een aankoop die een dag later gebeurde werd toch bijgevoegd bij onze grote bestelling. Hierdoor was het mogelijk om een extra korting te verkrijgen. Dat noem ik service.
29 jul 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met onze service en dat we je hebben kunnen helpen met het toevoegen van een extra aankoop aan je grote bestelling waardoor je kon profiteren van een extra korting. Ons doel is om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn verheugd dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Graag tot een volgende keer! Prettige dag,
26 jun 2023
Optijd geleverd. Precies volgens schema. Mooie producten. Ziet er goed en degelijk uit. We moeten het nog aansluiten dus weet nog niet of het naar behoren werkt.
4 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! Wat leuk dat je X²O omschrijft als een echte aanrader! Fijn dat je onze badkamerartikelen zo prachtig vindt, dat geloven wij graag. :-) Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
24 okt 2023
Bestelde toiletzitting was niet wat ik er van verwachte. Foto’s op site lieten de aansluiting op toilet niet goed zien. Retour werd goed opgelost.
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet helemaal tevreden was over de informatie die je kreeg en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zijn blij om te lezen dat alles verder goed is verlopen. Prettige dag,
18 nov 2023
Bestelling is netjes afgeleverd maar het mag de volgende keer wel in een iets kleinere verpakking verder niets bijzonders op aan te merken 👍
19 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We zijn blij te horen dat uw bestelling correct is afgeleverd. Uw opmerking over de verpakkingsgrootte nemen we ter harte. We streven ernaar om onze verpakkingen zo efficiënt mogelijk te maken, zonder afbreuk te doen aan de bescherming van de producten. Uw input is waardevol voor ons om dit proces te verbeteren. Prettige dag,
21 jun 2023
Snelle service en levering. Webshop heeft een moeilijke zoekfunctie, daardoor niet altijd makkelijk om het juiste product te vinden
24 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en levering. Wat betreft de zoekfunctie op onze webshop, we begrijpen dat het soms lastig kan zijn om het juiste product te vinden. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze website om het voor onze klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken. Jouw feedback is waardevol en helpt ons om verbeteringen aan te brengen. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
18 jun 2023
Het is precies zoals omschreven, ziet er mooi uit. Levering correct en op de afgesproken tijd. Prijs, kwaliteit verhouding is prima.
Antwoord van x2o.nl
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je zo tevreden bent met onze service en met de stipte levering. We wensen je alvast veel plezier met je aankoop! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
12 sep 2023
Kapotte deur ontvangen, maar direct een nieuwe verstuurd. Snel opgelost. Had het fijn gevonden om zelf een bezorgmoment te kiezen.
13 sep 2023
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Nogmaals onze excuses voor het ongemak met de levering. We zijn blij dat dit naar je tevredenheid is opgelost en wensen je veel plezier met de aankopen! Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer,