x2o.nl

904 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
x2o.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 okt 2023
Ik heb zowel in Nederland als in België producten bij jullie gekocht. Sommige op bestelling en levering thuis, maar ook een paar showroommodellen (meerdere badkamers). In NL hielpen de collega's mee met het losmaken van de showroomartikelen en zorgen voor bijv. bubbelplastic en tape. Bij meerdere filialen zelfde goede service. In België ook heel vriendelijk en fijn geholpen, maar geen service bij het ophalen van de showroommodellen. Echt een groot verschil! Ik begrijp dat collega's het er niet af hoeven te halen, maar dat stapje extra heb ik wel gemist in België.

6 sep 2023
Na bestelling via internet klantenservice gebeld, kreeg ik een vreemde snuiter aan de lijn. Kon mij niet helpen (prijs was 1 dag later stuk minder) ik had in augustus besteld en dit was de september prijs dus er kon niets aan gedaan worden. Daarna naar Barendrecht gereden waar ze ons supertof hebben geholpen en het prijsverschil terug kregen. Barendrecht krijgt van ons de 5 sterren de telefonist 0.

Beoordelingen voor x2o.nl

17 aug 2023

Moest even bellen voor de tijd van bezorging

Moest wel even bellen hoe laat ze kwamen bezorgen. Kreeg daarna een mail met een begintijd en eindtijd. Dus verder goed opgelost.
19 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We waarderen jouw positieve opmerking over het oplossen van de bezorgtijd. Onze klantenservice streeft ernaar om snel en efficiënt te reageren op vragen van onze klanten. We begrijpen dat het handig zou zijn om direct een duidelijke bezorgtijd te ontvangen. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze communicatie en zullen jouw feedback meenemen om onze service verder te optimaliseren. Prettige dag,
11 okt 2023
Erg vriendelijk geholpen in de winkel. De medewerkers doen echt hun best. De spullen zijn erg mooi voor een redelijke prijs.
12 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze prijs-kwaliteitsverhouding. Een klantvriendelijke ervaring bieden is erg belangrijk voor ons. Wij zijn daarom ook enorm blij dat je dit zo hebt ervaren. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten,
10 aug 2023
Jammer van post.nl verder super fijn! Waarom post.nl nog gebruikt wordt, mij een vraag. klanten worden daar niet blij van.
12 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met jouw ervaring bij ons. Echter, we begrijpen jouw zorgen over de levering via PostNL. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en nemen jouw opmerkingen serieus. Onze klantenservice staat altijd klaar om eventuele problemen met leveringen op te lossen en te zorgen voor een soepel proces. We willen je er ook op wijzen dat we een speciaal e-mailadres hebben voor leveringsproblemen: leveringen@x2o.be. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je in de toekomst problemen ondervindt met jouw levering. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten,

Good delivery time and quality

The product arrived on time in a good package. I was inforemd about the delivery time. The product seems good as expected.
13 jan 2024

Ook op zaterdag afleveren?

Enige wat het perfect zou maken is als er ook op zaterdag geleverd zou kunnen worden. Nu moest ik een vrije dag nemen.
8 jun 2023
Goed bereikbaar, denken mee, goede afwikkeling retouren en stuk goedkoper dan b.v. Tegeldepot en Saniweb
10 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat onze gunstige prijzen aan je verwachtingen voldeden. Bedankt voor je bezoek aan X²O, we wensen je veel plezier met je nieuwe aankoop! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
26 sep 2023

Good offerings overall

X20 offers reasonably priced products. But I noticed that the price of products often fluctuate.
27 sep 2023
Dear Customer, We would like to thank you for sending us your rating. We are glad that your expectations were met. We have noted your comments on our prices and will certainly be considering your feedback. We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Het X²O team
24 dec 2023
Communiceren via WhatsApp of email. En niet via chat. Kan makkelijk over het hoofd worden gezien.
Hulpvaardig, ondanks eerder geplaatste online order. Reeds betaald bedrag werd verrekend.
Heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ivm geen grijpvoorraad. Levertijden verkorten
9 nov 2023
Goede snelle reactie en info, levering was alleen niet op aangegeven datum , tijdstip
10 nov 2023
Beste klant, We waarderen het dat je de tijd nam voor je feedback. Wat leuk dat alles naar wens was. Daar doen we het voor! Onze excuses voor de langere leveringstijd van je aangekochte producten. Het kan soms voorkomen dat artikelen iets langer onderweg zijn als we ze niet meer op voorraad hebben. Prettige dag,
1 jun 2023
goed en kundig advies in de winkel, bezorging volgens afspraak, vriendelijke chauffeur
2 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het doet altijd veel plezier om zo een mooie feedback te krijgen. Bedankt voor je bezoek aan X²O! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
14 jun 2023
Snel en betrouwbaar. Fijne online webshop 💪. Ga zeker vaker bestellen indien nodig
15 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het doet ons veel plezier dat je snel geholpen bent door onze gespecialiseerde badkameradviseurs. Dank voor je aankoop en je vertrouwen in X²O. Wij zullen er ook alles aan doen om je levering vlot te laten verlopen. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
12 aug 2023

Goede service

Goede communicatie, tijdige terugkoppeling, vriendelijk en behulpzaam personeel
13 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden was met de professionele uitleg en de vriendelijkheid van onze verkoper. Hopelijk heb je gevonden wat je zocht? Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team
15 sep 2023

Prima!

Wat zal ik zeggen.... Ja, prima qua levering. Alleen de doos was wat gebutst.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor deze review. Wat fijn dat de levering zo vlot is verlopen. We noteren je feedback in verband met onze verpakking. Verder wensen we je veel plezier met je aankoop! Hartelijke groet en graag tot nog eens,
7 jun 2023
Super hulp in Breda alleen de online bestelling duurde langer dan gedacht . //
11 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je super geholpen bent in onze showroom in Breda! Alleen jammer dat je online bestelling langer duurde dan verwacht. We streven ernaar om onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden, maar soms kunnen er onvoorziene omstandigheden zijn die de leveringstijd beïnvloeden. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Bedankt voor je geduld en vertrouwen in X2O! We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in onze showroom of online winkel. Met vriendelijke groet, Het X²O team
13 jun 2023
Alles volgens afspraak, alleen bezorging later (maar dat weten wij inmiddels)
14 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor jouw bericht. We zijn blij om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen. Wat betreft de latere bezorging, we begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Zoals je wellicht weet, hebben we te maken met enkele leverings- en voorraadproblemen door de wereldwijde situatie. We doen er alles aan om onze leveringen zo snel mogelijk te laten verlopen en onze klanten op de hoogte te houden. We waarderen jouw begrip en geduld in deze situatie. Hartelijke groet en heel graag tot een volgende keer, Het X²O team
15 jul 2023
De badwand is snel geleverd alleen jammer dat de Track & Trace niet werkte.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat je bestelling vlot verlopen is. Je feedback over de Track & Trace staat genoteerd en laten we nakijken, bedankt voor het melden. Bedankt voor je vertrouwen in X²O Badkamers en veel plezier met de badwand! Prettige dag, Het X²O team
23 aug 2023
telefoonnummer klopte niet, daardoor geen sms van de bestelling ontvangen
26 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je bericht. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop. Echter, we vinden het jammer dat je geen sms heeft ontvangen over jouw bestelling vanwege een onjuist telefoonnummer. We raden onze klanten altijd aan om hun contactgegevens zorgvuldig te controleren bij het plaatsen van een bestelling, om ervoor te zorgen dat alle communicatie soepel verloopt. We begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via customerservice@x2o.be of telefonisch via 038 08 69 01. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij onze winkel. Met vriendelijke groeten, Het X²O team
16 jul 2023
Goede kwaliteit/prijsverhouding, snelle service en correcte afhandeling.
Antwoord van x2o.nl
Beste klant, Bedankt voor je positieve feedback! Het verheugt ons dat je tevreden was over onze snelle service en de kwaliteit van onze producten. Daar doen we het voor! Bedankt voor het vertrouwen in X²O en veel plezier met de aankoop! Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Het X²O team