naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

24 apr 2024
Het doet niet wat wordt beloofd. Ik ben aangekomen in plaats van afgevallen.
25 apr 2024
Beste Brigitte, Hartelijk dank voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen zichtbare resultaten hebt gezien en willen graag wat advies delen om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt uit onze producten. Voor optimale resultaten raden we aan om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast is regelmatige lichamelijke activiteit belangrijk. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. Het is belangrijk om te benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Consistentie en geduld zijn essentieel tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Mocht je nog vragen hebben of meer ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd voor je klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
LE
Linda E.
Amsterdam
24 apr 2024
Pakket niet ontvangen. Er komt geen enkele reactie op mails
25 apr 2024
Beste Linda, Allereerst willen we ons oprecht verontschuldigen voor de problemen waarmee u te maken heeft. We begrijpen hoe belangrijk het is dat u uw bestelling tijdig en zonder problemen ontvangt. Na het bekijken van uw situatie hebben we de status van uw laatste bestelling gecontroleerd en zijn we verheugd u te kunnen mededelen dat deze succesvol is afgeleverd op 4 maart 2024. We begrijpen uw bezorgdheid over het gebrek aan respons op uw e-mails en willen ons oprecht verontschuldigen voor dit ongemak. We verzekeren u dat we streven naar het leveren van de best mogelijke service aan onze klanten, inclusief een snelle reactie op uw vragen en het zorgen voor uw tevredenheid. We zullen onze teams opnieuw bekijken om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Mocht u nog vragen hebben of aanvullende informatie nodig hebben, nodigen we u uit om contact op te nemen met onze klantenservice via [e-mailadres] of door te bellen naar ons telefoonnummer. We helpen u graag bij het oplossen van eventuele problemen. Nogmaals onze excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden, en dank u voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
30 apr 2024
De potten zijn voor minder dan de helft gevuld met inhoud.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste klant, Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen en ons op de hoogte heeft gesteld van uw zorgen. Onze excuses voor eventuele verwarring over de hoeveelheid van het product dat u heeft ontvangen. Wij verzekeren u dat de inhoud van het blik precies is zoals aangegeven op de verpakking, ook al lijkt dit misschien anders. We gebruiken één verpakkingsgrootte voor al onze producten om de veiligheid en integriteit van het product tijdens verzending te garanderen. We wachten met spanning op uw beoordeling nadat u de kans heeft gehad om het product te gebruiken, en we zijn ervan overtuigd dat de kwaliteit en werkzaamheid ervan aan uw verwachtingen zullen voldoen. Als u nog vragen heeft of als we op een andere manier van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u te helpen en eventuele problemen op te lossen. Hartelijke groeten, Nature's Finest
7 days has past and I have no information about my order.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Dear Maria, We want to extend our sincerest apologies for any inconvenience caused by the delay in providing information about your order. We understand how frustrating it must be to wait for updates, especially when you're eagerly anticipating your package. Please know that we have thoroughly investigated the situation, and we can confirm that your order was successfully delivered yesterday. We deeply regret any lack of communication on our part during this process. Our aim is always to keep our customers informed every step of the way, and we acknowledge that we fell short of this standard in your case. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we're truly sorry for any frustration or inconvenience this may have caused. Should you have any further questions or concerns, or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help and ensure that you have a positive experience with our service. Thank you for your understanding and patience as we worked to resolve this issue. Warm regards, Nature's Finest
DP
Levertijd is ontzettend lang, T&T wordt niet ge update.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Giuseppe, Hartelijk dank voor je bericht en je geduld. We begrijpen volledig je teleurstelling over de langere levertijd en de gebrekkige updates van de Track & Trace. Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben je bestelling zorgvuldig gecontroleerd en kunnen bevestigen dat deze op 7 mei 2024 met succes is afgeleverd. We realiseren ons echter dat de vertraging frustrerend kan zijn en niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Als bedrijf streven we altijd naar de hoogste standaard van klantenservice en levering. Helaas kunnen er soms onvoorziene omstandigheden optreden die onze normale processen verstoren, wat leidt tot vertragingen zoals in dit geval. Nogmaals, onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak en de frustratie die dit heeft veroorzaakt. We nemen je feedback zeer serieus en zullen dit gebruiken om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Als er nog vragen zijn of als je verdere assistentie nodig hebt, staan we altijd klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen: support@naturesfinestfoods.nl . Met vriendelijke groet, Nature's Finest
DP
After weeks no info T&T and received nothing
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Giuseppe, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken veroorzaakt door de vertraging in het verstrekken van informatie over uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op updates, vooral wanneer u reikhalzend uitkijkt naar uw pakket. We willen u laten weten dat we de situatie grondig hebben onderzocht en kunnen bevestigen dat uw bestelling succesvol is afgeleverd. We betreuren ten zeerste elk gebrek aan communicatie van onze kant tijdens dit proces. Ons doel is altijd om onze klanten op de hoogte te houden van elke stap in het proces, en we erkennen dat we dit in uw geval niet hebben waargemaakt. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele frustratie of ongemak die dit heeft veroorzaakt. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Besteld en betaald niks ontvangen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Nicole We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het eventuele ongemak veroorzaakt door de vertraging in het verstrekken van informatie over uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op updates, vooral wanneer u reikhalzend uitkijkt naar uw pakket. Weet alstublieft dat we de situatie grondig hebben onderzocht en kunnen bevestigen dat uw bestelling gisteren succesvol is afgeleverd. We betreuren ten zeerste elk gebrek aan communicatie van onze kant tijdens dit proces. Ons doel is altijd om onze klanten op de hoogte te houden van elke stap in het proces, en we erkennen dat we in uw geval niet aan deze standaard hebben voldaan. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we betreuren het echt als dit enige frustratie of ongemak heeft veroorzaakt. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, of als er iets is waarbij we u verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met onze service. Bedankt voor uw begrip en geduld terwijl we dit probleem hebben opgelost. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
29 apr 2024
Grootste oplichterij die er is
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Mitchel, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Waardeloos niks ontvangen!!!!!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Eugenie, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
spullen geven die werken
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Mieke Van Steen, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Erg ziek van geweest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Dianne, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Duurt erg lang
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Carla, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraging in het verzenden van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op nieuws over uw bestelling, vooral wanneer u zojuist heeft besteld en graag zou willen weten wanneer u uw producten kunt verwachten. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigen dat deze is verwerkt. Ons team doet zijn uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We begrijpen echter dat het wachten op uw bestelling ongemakkelijk kan zijn, en we willen u verzekeren dat we er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te krijgen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we eraan werken om deze situatie recht te zetten. Als u nog vragen heeft of als we u op enigerlei wijze van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons uiteindelijk positief zal zijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Sabrina Van Vliet, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Raneem, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
HV
Henk v.
Almere / Nederland
19 apr 2024
24 apr 2024
Beste Henk Van Blitterswijk, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
18 apr 2024
19 apr 2024
Beste Henriette, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
31 mrt 2024

Geen gram afgevallen

Reageren niet altijd op mails. Al die poeders helpen mij niet. Hebben het alleen over 14 dagen proberen anders geld terug. Maar zie ook advertentie na 90 dagen geld terug. Het zal sommigemensen helpen afvallen. Maar ik geen gram! Ook niet in combi met het dat dieet van 10 dagen van nature'finest. Weggegooid geld in mijn geval
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Anneke, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
NB
N B.
Hoorn
7 apr 2024
Het deed voor mij niets helaas en was ontzettend smerig en scherp, ik had de leverdetox en na 2 maanden te hebben gebruikt merkte ik nog steeds geen resultaat dus heb het weggegooid.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jeanet, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
7 apr 2024
niet terug kunnen sturen hangt zoveel aan vast alles van dit geblokkeerd een foto erbij het spijt mij maar de container waar het in lag is al opgehaald
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Daniela, Dank u wel voor uw bericht en het delen van uw ontevredenheid. Het spijt ons oprecht te horen dat u niet in staat bent geweest om uw product terug te sturen en dat er verschillende obstakels waren die dit hebben bemoeilijkt. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie kan zijn en willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen, en we willen graag samenwerken om een passende oplossing te vinden. Hoewel we begrijpen dat de container waarin het product zich bevond al is opgehaald, willen we u vragen om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon, zodat we verdere stappen kunnen bespreken en kijken wat we voor u kunnen doen. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en we willen er alles aan doen om dit recht te zetten. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest