naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Niks gekregen

Wat besteld, eerst nog een track and trace, is nu verdwenen en geen communicatie mogelijk. Zijn al bijna 2 weken verder. Denk helaas geld weg
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste René Van Vrlden, Allereerst willen we ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om op de hoogte te zijn van de status van uw bestelling, en het spijt ons zeer dat u tot nu toe geen enkele informatie heeft ontvangen. Uw ontevredenheid is voor ons van het grootste belang en we verzekeren u dat we uw opmerkingen zeer serieus zullen nemen. Ons team zal uw bestelling controleren en er alles aan doen om u de juiste informatie te verstrekken en eventuele problemen op te lossen. Gelieve ons de gelegenheid te geven om de fout te herstellen en u de juiste ondersteuning te bieden. Als u nog vragen heeft of extra hulp nodig heeft, neem dan alstublieft contact met ons op via e-mail: support@naturesfinestfoods.nl, en we helpen u graag verder. Nogmaals onze oprechte excuses voor alle ongemakken en dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Het team van Nature's Finest

Geen resultaat te zien

Na het gebruik van 2 weken van detox belly zie ik jammer genoeg geen resultaat… Dit is wel jammer, had gehoopt dat het zou werken
19 apr 2024
Beste Wanda, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Als iets niet geleverd wordt adequaat reageren. Heb uiteindelijk na meer dan een maand wachten de bestelling gekregen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jenny, Allereerst willen wij ons oprecht verontschuldigen voor de vertraging in de levering van uw bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is dat klanten hun aankopen op tijd ontvangen en we betreuren het diep dat u meer dan een maand hebt moeten wachten. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, dus sta ons toe ons oprecht te verontschuldigen voor dit ongemak. Uw feedback en tevredenheid zijn voor ons van cruciaal belang, dus laat het ons alstublieft weten als er verdere stappen zijn die we kunnen nemen om deze situatie recht te zetten en uw ervaring met ons te verbeteren. We kijken uit naar uw reactie en naar de kans om u opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Als je in de toekomst meer van onze producten wilt ontdekken of als je vragen hebt, staan we altijd voor je klaar om te helpen. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
23 mrt 2024

Geen terugbetaling na retour

Gevraagd naar de mogelijkheid mijn bestelling nog te annuleren. Dit was niet mogelijk, maar kon het pakket weigeren en dan zou het retour gaan. Retour is inmiddels bezorgd, maar geen bevestiging vanuit naturesfinestfoods en geen betaling terug gehad..
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Sharon, Dank u voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We begrijpen uw zorgen met betrekking tot de terugbetaling na het retourneren van uw bestelling. Onze standaardprocedure is om binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel een terugbetaling te verwerken. Het spijt ons dat u nog geen bevestiging heeft ontvangen en dat de terugbetaling nog niet heeft plaatsgevonden. We willen u verzekeren dat we uw zaak serieus nemen en dat ons team dit momenteel onderzoekt. We streven ernaar om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en de terugbetaling te verwerken. Uw tevredenheid als klant staat bij ons voorop en we verontschuldigen ons nogmaals voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen u bedanken voor uw geduld en begrip terwijl we dit probleem aanpakken. Als u verdere vragen heeft of als we u op een andere manier van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. We zijn hier om te helpen en staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Geen effect…

Merk er niets van + inhoud blikken komen niet overeen met gewicht op verpakking. Dit aangegeven, maar was onmogelijk. UPDATE.. Na 3 maanden ook geen enkel resultaat. Ook meer dan genoeg lichaamsbeweging en dieetplan aangehouden.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Roel, Bedankt voor je vervolgbericht en het delen van je ervaring met onze producten. We begrijpen dat je teleurgesteld bent dat je geen resultaten hebt gezien, ondanks het volgen van ons dieetplan en het handhaven van voldoende lichaamsbeweging. Het spijt ons te horen dat je ook na 3 maanden geen enkel resultaat hebt opgemerkt. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn, vooral nadat je gedisciplineerd ons advies hebt opgevolgd. In reactie op je opmerking over het gewicht van de blikken, willen we benadrukken dat we ons inzetten voor transparantie en kwaliteit. We zullen je feedback doorgeven aan ons team om ervoor te zorgen dat we de nodige stappen ondernemen om dit probleem aan te pakken. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om naar je te luisteren en eventuele zorgen te bespreken. Nogmaals bedankt voor je feedback en vertrouwen in onze producten. We hopen dat we je in de toekomst kunnen helpen een positievere ervaring te hebben. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Komen beloftes niet na

Beloven dingen die niet waargemaakt worden. Reageren niet op emailcontact.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Natascha, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u uw ontevredenheid uit. Het spijt ons oprecht als u zich zo voelt vanwege onze niet nagekomen beloften en het gebrek aan respons op e-mailcontact. Uw feedback is enorm belangrijk voor ons, omdat we streven naar het vervullen van de verwachtingen van onze klanten en het leveren van kwalitatieve diensten. We begrijpen hoe belangrijk het is om communicatie met onze klanten te onderhouden, en daarom zullen we ons uiterste best doen om onze reacties op e-mails te verbeteren en ervoor te zorgen dat we onze beloften nakomen. Graag willen wij u de kans geven om onze fouten recht te zetten en opnieuw het vertrouwen te herstellen. Als u nog vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen en we zullen u graag helpen. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Een keer reageren op een vraag via de email
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Donny, Hartelijk dank voor uw bericht en de uitdrukking van uw ontevredenheid. We bieden onze oprechte excuses aan als u problemen heeft gehad met het ontvangen van een antwoord op uw vraag via e-mail. Uw ervaring staat niet in lijn met onze kwaliteitsnormen en we zijn toegewijd aan het verbeteren van de communicatie met onze klanten. We beseffen dat snelle en effectieve communicatie van essentieel belang is, en daarom zullen we grondig onderzoeken wat er mis is gegaan en maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties zich niet opnieuw voordoen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, omdat het ons helpt onze diensten te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor eventuele overlast die u heeft ervaren, en we waarderen uw geduld en begrip. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Dank u voor uw vertrouwen en begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
1 product besteld, verschillende gekregen. Werkt niet naar weken gebruiken
20 mrt 2024
Beste Jasper, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor de verwarring en teleurstelling rondom je bestelling. Het spijt ons zeer dat je niet het juiste product hebt ontvangen en dat het product dat je hebt gekregen niet naar verwachting heeft gewerkt. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste producten te ontvangen en we willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Als je ons een foto kunt sturen van de ontvangen producten samen met je bestelinformatie naar claims@nutrisslim.com, zullen we dit direct oppakken en ervoor zorgen dat je de juiste producten ontvangt of een passende oplossing krijgt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen je als klant en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Opgeblazen gevoel is niet weg Heb er obstipatie door gekregen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Martha, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik heb in vebuari wat besteld en ik heb nog niet ontvangen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Giusepp la ferlita, Hartelijk dank voor uw bericht en uw aankoop. Uw tevredenheid is voor ons uiterst belangrijk, daarom hebben we uw bestelling gecontroleerd en vastgesteld dat deze succesvol is afgerond op 6 maart 2024. Met trots delen wij u mee dat de bestelling ook succesvol is afgeleverd op 15 maart 2024, zoals geregistreerd in ons systeem. Wij begrijpen dat er bezorgdheid kan ontstaan met betrekking tot de levering, en daarom bieden wij onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken. Uw tevredenheid heeft onze hoogste prioriteit, daarom staan wij altijd voor u klaar om te helpen en al uw vragen te beantwoorden. Indien u aanvullende informatie nodig heeft of indien u vragen heeft, nodigen wij u vriendelijk uit om contact met ons op te nemen via e-mail op het adres support@naturesfinestfoods.nl. Dank u wel voor uw vertrouwen en begrip. Wij hopen dat uw ervaring met onze producten en diensten aangenaam blijft. Nogmaals danken wij u voor uw aankoop en kijken wij uit naar uw tevredenheid. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Leveringe tijd lang en ze sturen te veel onzin mailtjes
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Naila, Hartelijk dank voor uw bericht. We begrijpen volledig uw verlangen om uw bestelling spoedig te ontvangen en bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat deze vertraging mogelijk heeft veroorzaakt. Na grondig onderzoek kunnen we u geruststellen dat uw pakket onderweg is en binnenkort bij u zal worden afgeleverd. We streven er altijd naar om een efficiënte en tijdige levering te garanderen, en we willen u verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling snel en veilig bij u aankomt. We willen graag onze oprechte waardering uitspreken voor uw geduld en begrip in deze kwestie. Uw tevredenheid en ervaring met ons zijn van het grootste belang, en we zullen ons best blijven doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Als u nog verdere vragen of zorgen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Ons toegewijde team staat klaar om u te helpen en eventuele vragen die u heeft te beantwoorden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt, en hartelijk dank voor uw voortdurende steun en begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Werkt niet

Niet zeggen dat het werkt, terwijl het niks doet.
19 mrt 2024
Beste Nadine, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
De producten doen niet wat ze beloven
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marian, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ben geen 1 kilo afgevallen
19 mrt 2024
Beste Alexander, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Werd doodziek van dat spul
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Margriet, Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor uw recente bestelling bij ons. Het spijt ons ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We hechten enorm veel waarde aan de tevredenheid van onze klanten en we zijn oprecht bezorgd over uw beoordeling. Omdat we niet precies weten wat de reden is achter uw beoordeling, zouden we graag meer details van u willen ontvangen. Zou u alstublieft de tijd willen nemen om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl? Ons toegewijde team staat klaar om naar uw zorgen te luisteren en alles in het werk te stellen om eventuele problemen op te lossen. Het spijt ons oprecht als u enig ongemak heeft ervaren tijdens het bestel- of leveringsproces, of als het product niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om onze producten en diensten te verbeteren. We waarderen uw begrip en zijn u zeer dankbaar voor de mogelijkheid om van uw feedback te leren. We kijken er naar uit om uw zorgen aan te pakken en u een bevredigende oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
7 apr 2024
Heeft totaal niets gedaan
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Margriet, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Geen verbetering ervaren.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ellen, Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring met ons product. We willen graag benadrukken dat voor optimale resultaten het belangrijk is om het product gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, ons 10-daagse dieet te volgen en fysiek actief te blijven. Dit zijn richtlijnen die bedoeld zijn om je te helpen het maximale uit het product te halen. We begrijpen echter dat elk individu anders kan reageren op voedingssupplementen en dat de resultaten kunnen variëren. Als je niet tevreden bent met de resultaten die je hebt ervaren, raden we je aan om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat klaar om te helpen en eventuele zorgen te bespreken die je hebt over het product. We willen je bedanken voor het proberen van ons product en we hopen dat we je kunnen helpen om de gewenste resultaten te bereiken. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Doodziek door geworden
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Kees, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
nooit iets ontvangen
20 mrt 2024
Beste Veronique, Wat vervelend om te horen dat je jouw pakketje niet hebt ontvangen. Het lijkt erop dat het terug naar ons is gestuurd vanwege een onjuist adres. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zijn toegewijd om ervoor te zorgen dat je jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Zou je ons alsjeblieft een e-mail kunnen sturen naar support@naturesfinestfoods.nl met je correcte adres? Zodra we de juiste informatie hebben, zullen we direct een nieuwe levering voor je organiseren of indien je dat liever hebt, een terugbetaling regelen. Dank je wel voor je begrip, we kijken ernaar uit om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
13 apr 2024
Waardeloos
16 apr 2024
Beste Eric, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest