naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Asli, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Is jullie service nep? Ik had enthousiast vol vertrouwen een grote bestelling bij jullie gedaan, alleen heb na een week nog steeds geen verzendbevestiging gehad. Ook reageren jullie niet als ik aan jullie klantenservice vraag dit op te zoeken waarom ik deze niet heb gehad en hoe ik deze z.s.m. kan ontvangen. Ik hoop nog steeds dat dit een misversta is en mijn beloofde, aangekochte bestelling 2010955 deze week nog goed wordt bezorgd. Kunnen jullie dit alsjeblieft even opzoeken en op mijn vragen reageren?
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Cheline, Bedankt voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot je recente bestelling bij ons. We begrijpen je bezorgdheid over het niet ontvangen van een verzendbevestiging en het gebrek aan respons van onze klantenservice. Dit is niet de ervaring die we willen bieden en we willen je verzekeren dat we je zaak serieus nemen. Na controle hebben we bevestigd dat we jouw bestelling hebben ontvangen. Helaas is er een vertraging opgetreden in de levering, maar we willen je verzekeren dat het pakket binnenkort wordt bezorgd. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je geduld en begrip terwijl we eraan werken om deze kwestie snel op te lossen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is wat we voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat klaar om je te helpen en je van alle nodige informatie te voorzien. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
NB
N B.
Hoorn
17 feb 2024

Leverreiniging

De poeder lost erg moeilijk op en is ontzettend smerig om te drinken maar goed ik gebruik het nu een aantal dagen maar merk niets. Voor mij helaas geen tweede keer. Beste naturesfinest jullie geven een reactie op mijn beoordeling van een tijd geleden. Ik heb ondertussen na advies van jullie een maand gebruik gemaakt van de poeder want dat was op advies van jullie en nu is het 3 maanden?
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jeanet, We waarderen uw eerlijke feedback en betreuren het ten zeerste te horen dat onze poeder niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het spijt ons dat u moeite heeft gehad met het oplossen ervan en dat de ervaring van het drinken ervan niet aangenaam was. We willen benadrukken dat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit is en dat we uw opmerkingen ter harte nemen om onze producten en service te verbeteren. Het is teleurstellend om te horen dat u na een maand gebruik nog steeds geen merkbare resultaten heeft ervaren. We willen u graag verzekeren dat we uw feedback serieus nemen en dat we ons inzetten om onze producten te verbeteren. We willen graag meer informatie ontvangen over uw specifieke ervaring, inclusief hoe u onze poeder heeft gebruikt en welke resultaten u had verwacht. Als u nog steeds bereid bent om ons product een kans te geven, staan ​​we klaar om u te helpen en u te voorzien van verdere ondersteuning en begeleiding. Als u echter besloten heeft dat onze poeder niet aan uw behoeften voldoet, begrijpen we dat volledig en respecteren we uw beslissing. Nogmaals, we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor eventuele teleurstelling die u heeft ervaren en waarderen uw eerlijkheid en openheid. Mocht u verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan alstublieft rechtstreeks contact met ons op. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
De advertentie is heel misleidend waardoor ik dacht de dubbele hoeveelheid te ontvangen. Toen ik dit aangaf duurde ten eerste het antwoord erg lang. Ten tweede kreeg ik 10%korting op de volgende bestelling aangeboden. Waar ik niets aan heb omdat ik niet van plan was bij dit dure bedrijf nog eens te bestellen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Michele, Bedankt voor het delen van uw feedback met ons, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren als gevolg van onze advertentie en klantenservice. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en willen u verzekeren dat we uw zorgen serieus nemen. We begrijpen dat misleidende advertenties tot teleurstelling kunnen leiden en dat het gebrek aan een snelle en bevredigende reactie van onze kant de situatie verergerde. Dit is niet de norm die we nastreven bij Nature's Finest Foods, en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen benadrukken dat uw tevredenheid onze hoogste prioriteit is en dat we er alles aan zullen doen om uw vertrouwen terug te winnen. Als u wilt bespreken hoe we verder kunnen gaan of als u andere vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om naar u te luisteren en u te helpen op welke manier dan ook. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat we de kans krijgen om het goed te maken en dat we in de toekomst een betere ervaring voor u kunnen garanderen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Hallo allemaal dit is slechts de web winkel ooit

Hallo allemaal dit is de slechtste bedrijf oit ik heb 28 februari bestellen gedaan meerdan €50 het maakt te mogelijk gratis bezorging maar vandaag is 7 maart nogsteeds niet gehoord en niet ontvangen volgens mij zijn ze oplichters niet te aanraden heer bestellen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ahmet, Bedankt voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We begrijpen uw frustratie en spijt dat uw bestelling niet op tijd is aangekomen. We willen graag verduidelijken dat onze bezorgtermijn doorgaans 3-7 werkdagen bedraagt, en we begrijpen dat het voor u ongemakkelijk is om te wachten. We hebben echter gecontroleerd en zijn verheugd u te kunnen informeren dat uw pakket vandaag wordt verwacht. Als er nog verdere vragen zijn of als u hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat klaar om u te helpen en eventuele zorgen op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen dat u snel van uw bestelling kunt genieten. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Geen reactie op mijn mails om de bestelling te annuleren Het is nog niet verstuurd en duurt veel te lang! [#5071627] Ik moet wel gelijk een goede review schrijven, klopt niet echt..👎🏼
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste T den Hamer, Bedankt voor het contact opnemen met ons en het uiten van jouw zorgen over jouw bestelling. Onze excuses voor het eventuele ongemak veroorzaakt door de vertraging in het beantwoorden van jouw e-mails met betrekking tot de annulering van jouw bestelling. We begrijpen het belang van tijdige communicatie en betreuren elke frustratie die dit mogelijk bij jou heeft veroorzaakt. We willen je graag informeren dat jouw pakket op 4 maart is verzonden. De levertijd bedraagt doorgaans tussen de 3-7 werkdagen. Houd er rekening mee dat annulering mogelijk niet meer mogelijk is zodra het pakket is verzonden. We zullen echter ons best doen om je te helpen met eventuele verdere vragen of zorgen die je mogelijk hebt. Als je nog vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat jouw ervaring met ons positief verloopt. We waarderen jouw begrip en geduld in deze kwestie. Bedankt dat je voor Natures Finest Foods hebt gekozen, en we hopen eventuele problemen naar jouw tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik heb een bestelling gedaan op vrijdag 23 februarie. Het is nu 28 februarie en ik heb nogsteeds mijn bestelling niet gekregen. Jullie zeggen 3 a 4 dagen op de site.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Brenda, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat u ongeduldig bent om uw bestelling te ontvangen en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Na controle hebben we kunnen bevestigen dat uw pakket onderweg is en binnenkort bij u zal worden afgeleverd. Houd er rekening mee dat de bezorging doorgaans 4-7 werkdagen in beslag neemt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Als u nog verdere vragen of zorgen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat voor u klaar om te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Bestelling duurt lang voordat het binnen is ,10 dagen. Je wordt overspoeld met reclame. Uitschrijven link werkt niet. Ik zal hier nooit meer Bestellen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste B. Oosterbeek, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring met ons te delen. We bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij het ontvangen van uw bestelling en eventueel ongemak dat hierdoor is ontstaan. Na het bekijken van uw zorgen begrijpen we de frustratie die wordt veroorzaakt door de verlengde levertijd, de overvloed aan promotiemateriaal en de moeilijkheid om u af te melden voor onze communicatie. We willen u laten weten dat we uw feedback serieus nemen en actief werken aan het intern aanpakken van deze kwesties om een soepelere ervaring voor al onze klanten te garanderen. We hebben geverifieerd dat uw pakket inderdaad op 16 februari is afgeleverd. We erkennen echter dat onze communicatie over de status van uw bestelling mogelijk niet zo duidelijk is geweest als zou moeten, en hiervoor bieden we onze excuses aan. We waarderen uw geduld en begrip gedurende deze tijd. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Uw tevredenheid staat bij ons voorop, en we zijn vastbesloten eventuele uitstaande kwesties zo goed mogelijk op te lossen. Bedankt dat u deze zaken onder onze aandacht heeft gebracht, en we hopen op de mogelijkheid om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Bedolven onder nieuwe aanbiddingen maar nog geen update wanneer ik mijn eerste bestelling kan verwachten
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Kirsten, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat u ongeduldig bent om uw bestelling te ontvangen en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Na controle hebben we kunnen bevestigen dat uw pakket onderweg is en binnenkort bij u zal worden afgeleverd. Houd er rekening mee dat de bezorging doorgaans 4-7 werkdagen in beslag neemt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Als u nog verdere vragen of zorgen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat voor u klaar om te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet Het nu al 3 weken geleden Groetjes Wilma Oosterbroek
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Wilma Oosterbroek, Hartelijk dank voor je bericht en onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. Na controle hebben we vastgesteld dat we jouw bestelling op 27 februari hebben ontvangen en dat deze vandaag, op 6 maart, is afgeleverd. Het pakket is dus binnen de standaardtijd van 6 werkdagen bezorgd, zoals aangegeven op onze website. We begrijpen dat dit langer lijkt dan verwacht, en we willen je verzekeren dat we altijd streven naar een snelle en efficiënte levering van onze producten. Mocht je nog verdere vragen hebben over je bestelling of als er iets is wat we voor je kunnen doen, neem dan alsjeblieft contact met ons op via e-mail support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Eind februari goederen besteld, tot op heden nog niets ontvangen. Al wel betaald. Jammer.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Joan, Bedankt voor je bericht, en onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om op je bestelling te wachten, vooral nadat je al hebt betaald. We hebben je bestelling gecontroleerd en kunnen bevestigen dat het pakket gisteren, op 11 maart, is afgeleverd. We betreuren het dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht. Helaas hebben we geen invloed op het bezorgproces en kunnen vertragingen soms voorkomen. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te helpen en eventuele zorgen die je hebt aan te pakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat je je bestelling in goede staat hebt ontvangen en tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
3 mrt 2024
Ik heb niets ontvangen , mail gestuurd maar reactie in een voor mij niet te lezen taal
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Lily, Bedankt voor je bericht en we begrijpen je zorgen dat je nog niets hebt ontvangen. We hebben onze records gecontroleerd en volgens onze gegevens is het pakket op 4 maart bezorgd. We begrijpen echter dat er soms misverstanden kunnen ontstaan, en we willen je graag verder helpen om dit op te lossen. Als je nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen of als er iets niet klopt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen je zo snel mogelijk helpen. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie en streven ernaar om dit snel en efficiënt op te lossen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

niet snel ontvangen

Ik heb het nog niet mogen ontvangen en wilde graag deze week al mee neuken maar helaas
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Bianca, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor de vertraging bij de bezorging van jouw bestelling. We begrijpen jouw teleurstelling dat je het product nog niet hebt ontvangen, vooral omdat je het graag deze week wilde gebruiken. We willen je laten weten dat het pakket op 4 maart is verzonden, en normaal gesproken duurt de levering tussen de 3-7 werkdagen. We begrijpen echter dat dit voor jou nu niet handig is. We willen je verzekeren dat we er alles aan doen om te zorgen dat je jouw bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Als je meer informatie wilt over de status van jouw bestelling of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via e-mail support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te helpen en jouw bezorgdheid aan te pakken. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hopen dat je begrip hebt voor deze situatie en we zullen ons best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Besteld bericht gehad is onderweg. Bijna een week verder nog niks binnen gekregen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ria, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recente ervaring met ons te delen. We bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging bij het ontvangen van uw bestelling en eventueel ongemak dat hierdoor is ontstaan. Na het bekijken van uw zorgen begrijpen we de frustratie die wordt veroorzaakt door de verlengde levertijd, de overvloed aan promotiemateriaal en de moeilijkheid om u af te melden voor onze communicatie. We willen u laten weten dat we uw feedback serieus nemen en actief werken aan het intern aanpakken van deze kwesties om een soepelere ervaring voor al onze klanten te garanderen. We hebben geverifieerd dat uw pakket inderdaad op 21februari is afgeleverd. We erkennen echter dat onze communicatie over de status van uw bestelling mogelijk niet zo duidelijk is geweest als zou moeten, en hiervoor bieden we onze excuses aan. We waarderen uw geduld en begrip gedurende deze tijd. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Uw tevredenheid staat bij ons voorop, en we zijn vastbesloten eventuele uitstaande kwesties zo goed mogelijk op te lossen. Bedankt dat u deze zaken onder onze aandacht heeft gebracht, en we hopen op de mogelijkheid om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen. Mijn bestelnummer 2005807
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Florance, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat u ongeduldig bent om uw bestelling te ontvangen en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Na controle hebben we kunnen bevestigen dat uw pakket onderweg is en binnenkort bij u zal worden afgeleverd. Houd er rekening mee dat de bezorging doorgaans 4-7 werkdagen in beslag neemt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Als u nog verdere vragen of zorgen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat voor u klaar om te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik heb last van pds en heb na gebruik van 7 dagen flinke buikpijn gehad.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jeniffer, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons product. We vinden het jammer om te horen dat u na 7 dagen gebruik last heeft gehad van flinke buikpijn. We begrijpen dat dit een onaangename ervaring is geweest en we willen graag ons oprecht medeleven betuigen. Het is belangrijk voor ons om te weten dat ons product niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd en zelfs ongemak heeft veroorzaakt. Als u last heeft van PDS, kunnen bepaalde ingrediënten in voedingssupplementen verschillend reageren op individuele lichamen. We willen u verzekeren dat uw gezondheid en welzijn onze hoogste prioriteit hebben. Om verdere ongemakken te voorkomen, raden we aan om te stoppen met het gebruik van het product en eventuele vervolgstappen te bespreken met uw zorgverlener. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren en we zullen uw feedback gebruiken om onze producten verder te verbeteren en te optimaliseren. Als u nog verdere vragen heeft of als we u op enige manier van dienst kunnen zijn, neem dan alstublieft contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te helpen en uw ervaring met ons te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback. We hopen dat u spoedig verlichting zult vinden en kijken uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Levering duurt lang. Veel reclame in mail. Geen antwoord op vragen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Yvon, We begrijpen je bezorgdheid over de levertijd en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. We doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen zo snel mogelijk ontvangen. Normaal gesproken duurt onze levering 3-7 werkdagen. We zijn blij te kunnen melden dat jouw pakket binnen 6 werkdagen is afgeleverd. We hopen dat je tevreden bent met de snelheid van de levering. Wat betreft de hoeveelheid reclame in onze e-mails en het gebrek aan antwoord op je vragen, willen we ons excuseren voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze communicatie met klanten te verbeteren en zullen jouw feedback gebruiken om onze service te optimaliseren. Als je verdere vragen hebt of als er iets anders is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We waarderen je als klant en streven ernaar om je een uitstekende ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je geduld en begrip. We hopen dat je ten volle kunt genieten van onze producten en dat we je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Het heeft mij niet geholpen en heb geen gewenst resultaat behaald.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jeanet, We begrijpen dat je niet het gewenste resultaat hebt behaald en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak. We zijn vastbesloten om je te helpen en streven ernaar om jouw ervaring met onze producten te verbeteren. We adviseren onze klanten vaak om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, terwijl ze het bijgevoegde dieet volgen en fysiek actief blijven. Consistentie en geduld zijn vaak cruciale factoren bij het behalen van gewenste resultaten. Als je verdere ondersteuning nodig hebt met betrekking tot onze producten, het dieetplan of andere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om jou te helpen en te begeleiden op jouw wellnessreis. Je kunt ons bereiken via support@naturesfinestfoods.nl. We streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met onze producten en service. Nogmaals bedankt voor je feedback en je steun aan Nature's Finest Foods. We kijken ernaar uit om je verder te helpen en je te zien gedijen op je wellnessreis. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Mail verkeer gaat slecht
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraagde levering van uw bestelling. We begrijpen volledig hoe belangrijk het voor u is om uw bestelling tijdig te ontvangen. We hebben uw bestelling nagekeken en zijn verheugd u te kunnen informeren dat het pakket vandaag wordt bezorgd. Normaal gesproken duurt de levering 3-7 werkdagen, en we zijn ervan overtuigd dat uw bestelling snel bij u zal zijn. We begrijpen ook dat er problemen zijn geweest met het e-mailverkeer, en we verontschuldigen ons voor eventuele frustraties die dit heeft veroorzaakt. Ons team staat klaar om u te helpen met eventuele vragen of problemen die u heeft. Als u verdere assistentie nodig heeft of als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor uw geduld en begrip. We waarderen uw bedrijf en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
3 mrt 2024
Ik zit compleet onder de uitslag na gebruik liver clean😓😓
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Dane, Het spijt ons zeer om te horen over jouw ervaring met ons Liver Clean product en de allergische reactie die je hebt ondervonden. Jouw veiligheid en welzijn zijn van het grootste belang voor ons, en we betreuren het ten zeerste eventueel ongemak dat dit jou heeft bezorgd. Hoewel onze producten uitsluitend natuurlijke ingrediënten bevatten en zijn ontworpen om zacht en veilig te zijn voor de meeste mensen, begrijpen we dat allergische reacties kunnen optreden, aangezien het lichaam van elke persoon anders kan reageren op bepaalde stoffen. We vragen je vriendelijk om ons een e-mail te sturen naar claims@nutrisslim.com met gedetailleerde informatie over jouw allergische reactie, inclusief eventuele symptomen die je ervaart en wanneer ze zijn begonnen. Hierdoor kunnen we verder onderzoek doen en bepalen of er een specifiek ingrediënt in het product is dat je reactie heeft veroorzaakt. Wees gerust, we nemen alle meldingen van bijwerkingen zeer serieus, en we zullen er alles aan doen om je te helpen en je zorgen snel aan te pakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je ervaart, Dane. We stellen je medewerking om dit probleem op te lossen zeer op prijs. Bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht. We kijken ernaar uit om snel van je te horen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest