naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

IT
Irma T.
Doesburg
Het artikel heeft voor geen meter geholpen. onzin dus
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Irma, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons product. We vinden het jammer om te horen dat u nog geen merkbare resultaten heeft ervaren. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar we willen u laten weten dat de effecten van voedingssupplementen kunnen variëren van persoon tot persoon en dat ze tijd nodig hebben om in uw systeem te werken. Om optimale resultaten te behalen, raden we aan om onze producten gedurende minstens drie maanden te gebruiken, terwijl u tegelijkertijd het bijgevoegde dieet volgt en actief blijft. Deze aanpak kan helpen om de gewenste effecten te versterken en uw algehele welzijn te verbeteren. We begrijpen dat geduld kan worden gevraagd bij het wachten op zichtbare resultaten. Mocht u echter verdere vragen hebben of ondersteuning nodig hebben bij het gebruik van onze producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We zijn hier om u te helpen en uw ervaring met ons te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw vertrouwen in Nature's Finest Foods. We blijven ons inzetten om u hoogwaardige producten te bieden die aan uw verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Duurde lang voordat de bestelling binnen was
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Wouter, Hartelijk dank voor je bericht, en onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om op je bestelling te wachten, en we betreuren het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Helaas hebben we geen controle over de bezorging en kunnen vertragingen soms voorkomen, ondanks onze inspanningen om een snelle en efficiënte service te bieden. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te helpen en eventuele zorgen die je hebt aan te pakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat je desondanks tevreden bent met je bestelling. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Zonde van m’n geld, merk geen verbetering.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Anica, Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring met ons product. Het spijt ons te horen dat je geen verbetering hebt gemerkt en dat je je geld als verspild beschouwt. We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn en we willen je graag helpen. Onze aanbeveling voor optimale resultaten is om het product gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, ons 10-daagse dieet te volgen en fysiek actief te blijven. Dit zijn richtlijnen die bedoeld zijn om je te helpen het maximale uit het product te halen. We begrijpen echter dat elk individu anders kan reageren op voedingssupplementen en dat de resultaten kunnen variëren. Als je niet tevreden bent met de resultaten die je hebt ervaren, raden we je aan om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat klaar om te helpen en eventuele zorgen te bespreken die je hebt over het product. Nogmaals bedankt voor je feedback. We hopen dat we je kunnen helpen om de gewenste resultaten te bereiken. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Nog niks ontvangen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Smarti Mart, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat u ongeduldig bent om uw bestelling te ontvangen en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Na controle hebben we kunnen bevestigen dat uw pakket onderweg is en binnenkort bij u zal worden afgeleverd. Houd er rekening mee dat de bezorging doorgaans 4-7 werkdagen in beslag neemt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Als u nog verdere vragen of zorgen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat voor u klaar om te helpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Lange verzendtijd
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Tuty, Hartelijk dank voor je bericht, en onze oprechte excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We begrijpen hoe vervelend het kan zijn om op je bestelling te wachten, en we betreuren het eventuele ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben je bestelling gecontroleerd en kunnen bevestigen dat je pakket onderweg is. Normaal gesproken duurt de levering 3-7 werkdagen. We vragen om je begrip voor de vertraging, aangezien we helaas geen invloed hebben op het bezorgproces en vertragingen soms voorkomen. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te helpen en eventuele zorgen die je hebt aan te pakken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat je je bestelling spoedig ontvangt en tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Werkt totaal niet
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Chantal, Bedankt voor je bericht en het delen van je ervaring met ons product. We willen graag benadrukken dat voor optimale resultaten het belangrijk is om het product gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, ons 10-daagse dieet te volgen en fysiek actief te blijven. Dit zijn richtlijnen die bedoeld zijn om je te helpen het maximale uit het product te halen. We begrijpen echter dat elk individu anders kan reageren op voedingssupplementen en dat de resultaten kunnen variëren. Als je niet tevreden bent met de resultaten die je hebt ervaren, raden we je aan om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Ons team staat klaar om te helpen en eventuele zorgen te bespreken die je hebt over het product. We willen je bedanken voor het proberen van ons product en we hopen dat we je kunnen helpen om de gewenste resultaten te bereiken. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Geen resultaat
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ineke, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste klant, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Is het een onbetrouwbaar bedrijf?

Ik heb mijn bestelling 3 februari 2024 besteld. Omdat ik mijn order nog niet heb ontvangen, contact opgenomen via support@naturesfinestfoods.nl. Geen reactie van 'Nina' ontvangen. Vandaag wederom een mail gestuurd omdat ik mijn bestelling nog steeds niet heb. Zijn ze betrouwbaar? Vreemde situatie.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Deborah, We begrijpen uw bezorgdheid over de status van uw bestelling en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. Na controle van onze gegevens hebben we vastgesteld dat uw bestelling onderweg is. Normaal gesproken duurt de levering 4-7 werkdagen. Het kan echter voorkomen dat er vertragingen optreden vanwege externe factoren zoals transportproblemen of een hoog aantal bestellingen. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. Als u verdere vragen heeft over uw bestelling of als u meer informatie nodig heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te helpen en eventuele zorgen op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Sorry kan nog geen juiste behoordeling geven,want heb nu net mijn pakket ontvangen? Maar ben zeer teleurgesteld omdat er geen Nederlanse beschrijving bijzit? Dus ben iknu in staat om het hele pakket weer retour te sturen,heb voor 3 maanden besteld,maar kan er zonder beschrijving niets mee beginnen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marga, Bedankt voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij het ontvangen van uw bestelling. We begrijpen dat het ontbreken van Nederlandse instructies voor uw producten teleurstellend is. We willen u graag helpen en u de Nederlandse instructies verstrekken, zodat u optimaal kunt profiteren van uw aankoop. Hier zijn de instructies voor de producten die u heeft ontvangen: Voor de BIO DETOX groene mix: Meng 's ochtends vers geperst sinaasappel- of citroensap met een beetje water. Voeg 1 theelepel BIO DETOX groene mix toe aan het sapmengsel. Dit zal uw lichaam helpen ontwaken en het ontgiftingsproces stimuleren. Voor de LIVER CLEANSE: Meng 's avonds 1 theelepel LIVER CLEANSE met een glas water. Dit helpt de leverreiniging 's nachts te stimuleren en bevordert een goede nachtrust. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ontbreken van deze instructies in uw pakket. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​klaar om u te assisteren en eventuele verdere problemen op te lossen. Nogmaals bedankt voor uw begrip en geduld. We hopen dat u snel kunt genieten van de voordelen van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Waardeloze website. Vier keer in moeten vullen. Bestelling aangevuld tot gratis verzending om vervolgens wél verzendkosten te betalen (!). Al met zeer onprettig. Zelfs deze klacht twee keer moeten invullen omdat er ineens een referentienummer ingevuld moet worden... waardeloos!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Robert, Allereerst willen we ons oprecht verontschuldigen voor uw onaangename ervaring met onze website. We betreuren eventuele problemen bij het invullen van informatie en de onduidelijkheid met betrekking tot uw bestelling en verzendkosten. Uw feedback is van groot belang voor ons, omdat het ons helpt begrijpen waar we onze diensten kunnen verbeteren. We zijn toegewijd aan voortdurende verbetering en het voorkomen van vergelijkbare problemen in de toekomst. Als blijk van onze oprechte excuses willen we als bedrijf een extra korting aanbieden bij uw volgende bestelling. Neem alstublieft contact met ons op met uw referentienummer, zodat we uw verzoek adequaat kunnen verwerken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat u ons de kans geeft om deze situatie in de toekomst recht te zetten. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik krijg verkeerde product geleverd Ik bestel night fatburner extreme en krijg detox belly burner. Neem ik contact met jullie op en dan moet ik zelf nog de retour kosten betalen. Dus door hun fout moet ik kosten gaan maken goede manier van zaken doen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Bart, In het ongelukkige geval dat je een claim moet indienen, vragen we je vriendelijk om je ordernummer door te sturen naar ons e-mailadres claims@nutrisslim.com. Als je verkeerde, beschadigde of ontbrekende producten hebt ontvangen, voeg dan een foto van de ontvangen producten toe aan je bericht ter referentie. Ons team staat klaar om je te helpen en je klacht zo snel mogelijk te verwerken. We waarderen je begrip en helpen graag bij het oplossen van eventuele problemen die je hebt met onze producten. Als je vragen hebt, kun je ons altijd per e-mail bereiken op support@naturesfinest.fr, en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
You sent me over 10 emails since I ordered on 5 Feb, but I still have no idea when my package will arrive! At least between those marketing emails/spams send delivery est.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Dear Saeid, We apologize for the inconvenience and frustration you've experienced due to the delay in the delivery of your order. We understand your concerns and sincerely apologize for any inconvenience caused. We've checked the status of your order, and unfortunately, there has been a delay in delivery due to a high volume of orders. We regret any inconvenience this may have caused. We want to assure you that your order is being processed, and we are doing everything we can to expedite the delivery process. However, we understand that this delay is not ideal, and we sincerely apologize for any inconvenience it may have caused. If you have any further questions or concerns regarding your order, please don't hesitate to contact us at support@naturesfinestfoods.nl. We are here to assist you and ensure that your experience with us is satisfactory. Once again, we apologize for the delay and any inconvenience it may have caused. Thank you for your patience and understanding. Sincerely, Nature's Finest
Na dagen wachten nog niks gehoord of gezien. Enige e-mail die ik heb gekregen is de bevestiging van de bestelling ,staat geen track of trace nummer of iets dergelijks op.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Stecen, Bedankt voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. We hebben uw bestelling gecontroleerd en zijn verheugd u te kunnen informeren dat het pakket onderweg is. Onze standaard levertijd bedraagt doorgaans 4-7 werkdagen, dus we vragen om nog even geduld terwijl uw pakket onderweg is. Om de status van uw levering nauwlettend te volgen, zou u binnenkort een e-mail moeten ontvangen van GLS met het trackingnummer en verdere details over de bezorging. Soms belanden deze e-mails in de spammap, dus we raden aan om daar ook te controleren. Onze excuses voor het ontbreken van het trackingnummer in de bevestiging van uw bestelling. We zullen intern kijken hoe we onze communicatie kunnen verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Als u nog verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw ervaring te verbeteren waar mogelijk. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
18 jan 2024
Geel slechte bedrijf. Als je iets bestelen retour onmogelijk. Contact onmogelijk.Pakkiet geweigerd aan de deur en volgens hun is bezorgd. Let goed op.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Anna, Dank u voor uw bericht en wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden. We begrijpen dat u problemen hebt gehad met onze diensten, wat voor ons onaanvaardbaar is. We verontschuldigen ons voor eventuele moeilijkheden bij het retourneren van producten en het moeilijk kunnen bereiken van ons. Dit is niet onze standaard en we zullen er alles aan doen om de ontstane problemen op te lossen. Als u ons meer informatie kunt verstrekken, zoals uw bestelgegevens of het bestelnummer, kunnen we de zaak beter onderzoeken en een effectieve oplossing vinden. Ons team streeft naar hoogwaardige service, en uw feedback is cruciaal voor onze verbetering. Nogmaals excuses voor alle ongemakken die u heeft ervaren. We waarderen uw geduld en begrip. Als u meer informatie wilt verstrekken of vragen heeft, neem dan contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl . Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Zaterdag besteld. Zie order 1973075. Geen tracking nog ontvangen. Zoeken op order nummer onmogelijk. Moet eerst inloggen. En dat lukt dus niet. Zucht.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling en het verkrijgen van de trackinginformatie. We hebben uw bestelling gecontroleerd en zijn verheugd u te kunnen informeren dat het pakket onderweg is. Normaal gesproken duurt onze bezorging 4-7 werkdagen. U zou ook een e-mail met trackinginformatie van GLS moeten hebben ontvangen. Soms belanden deze e-mails in de spammap, dus we raden aan om daar ook te controleren. Wat betreft het vinden van uw bestelling via het ordernummer, begrijpen we dat het frustrerend kan zijn dat inloggen niet lukt. Onze excuses hiervoor. We zullen ons best doen om het inlogproces te vereenvoudigen en zullen uw feedback zeker meenemen ter verbetering van onze service. Als u nog verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn en uw ervaring te verbeteren waar mogelijk. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
EB
Esther B.
Niederlande
11 feb 2024

Slecht

Weken geleden bestelling geplaatst, nog steeds niets gehoord over verzending, twijfel of mijn bestelling überhaupt nog geleverd gaat worden
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Esther, We zijn verheugd u te informeren dat uw pakket vandaag, op 14 februari, is afgeleverd. We hebben dit gecontroleerd in onze systemen en willen u bedanken voor uw geduld tijdens het wachten op de levering. Als u nog verdere vragen heeft over uw bestelling of als er iets anders is waarbij we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met Nature's Finest Foods zo soepel mogelijk verloopt. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en uw begrip. We hopen dat u tevreden zult zijn met uw producten en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik wordt steeds niet geholpen via mail, en als ik bel alleen gebrekkig Engels. Wil nu weten waar pakket is anders mijn geld terug
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Geachte Linda, We begrijpen uw bezorgdheid en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren. Volgens onze gegevens is uw pakket op 9 februari afgeleverd. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om geen antwoord te krijgen via e-mail en te communiceren met iemand die mogelijk niet vloeiend Engels spreekt wanneer u belt. We willen ons verontschuldigen voor eventuele communicatieproblemen die u heeft ondervonden bij het proberen om hulp te krijgen. Om u te helpen bij het achterhalen van de exacte locatie van uw pakket en om een oplossing te vinden, raden we u aan de volgende stappen te ondernemen: Controleer of er iemand anders in uw huishouden het pakket heeft aangenomen zonder dat u op de hoogte was. Neem contact op met uw buren om te zien of het pakket per ongeluk bij hen is afgeleverd. Neem contact op met het plaatselijke postkantoor of het bezorgbedrijf om te zien of er meer informatie beschikbaar is over de levering. Als u nog steeds geen succes heeft gehad, neem dan alstublieft rechtstreeks contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl. We zullen ons best doen om u verder te helpen en een bevredigende oplossing te vinden voor dit probleem. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden, en we danken u voor uw geduld en begrip terwijl we proberen dit probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Door het product eerst te leveren, heb nog niets uit kunnen proberen, 4 jan. besteld en zelfs betaald, waar blijft het.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Elly, Hartelijk dank voor je bericht en excuses voor de vertraging in de levering van je bestelling bij Nature's Finest Foods. We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten op een product dat je al hebt besteld en betaald. Na onderzoek hebben we bevestigd dat je pakket vandaag wordt geleverd. We realiseren ons dat dit niet de service is die je van ons verwacht, en we bieden oprecht onze excuses aan voor het ongemak. Helaas hebben we geen controle over eventuele vertragingen in het verzendproces, maar we doen ons best om de impact op onze klanten te minimaliseren. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Zodra je je bestelling hebt ontvangen, mocht je tegen problemen aanlopen of verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te helpen en eventuele zorgen op te lossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor je begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
WB
Duurt heel lang tot het bezorgd word. Wordt helaas bij advertenties anders vermeld. Erg jammer
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Willeke Brouwer, Hartelijk dank voor je bericht en onze excuses voor eventuele ongemakken met betrekking tot de bezorging van je bestelling. We begrijpen dat het langer duurt dan je had verwacht, en we waarderen je geduld. We hebben de status van je bestelling gecontroleerd, en volgens onze gegevens is je pakket onderweg. Onze standaard levertermijn is 4-7 werkdagen, en we begrijpen dat dit langer lijkt dan wat in sommige advertenties wordt vermeld. We willen je verzekeren dat we ons best doen om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren. Om je te helpen de voortgang van je bestelling te volgen, hebben we je een trackingnummer per e-mail gestuurd. Hiermee kun je de exacte locatie en geschatte leverdatum van je pakket controleren. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, en we danken je voor je begrip. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. Nogmaals bedankt voor je geduld, en we hopen dat je je pakket spoedig zult ontvangen en dat het aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, Nature's Finest