naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

29 apr 2024
Weet het niet krijg 29 april bezorgd En 22 april besteld En heb 12April 2 potten collageen besteld Nog steeds niet bezorgd??????? Waar zijn ze ???????En betaald!!!!
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Geachte Nelly, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen uw bezorgdheid. Na controle van uw bestelling zien we dat het pakket zoals afgesproken op 29 april 2024 succesvol is afgeleverd. Onze excuses dat u niet tussentijds op de hoogte was gebracht van de bezorging. Uw mening is uiterst belangrijk voor ons, en het zorgen voor duidelijke en tijdige communicatie heeft onze hoogste prioriteit. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak dat is veroorzaakt door het gebrek aan meldingen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor het verbeteren van onze diensten. Als u nog vragen heeft of als we op een andere manier van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u te helpen en eventuele problemen op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak en dank u voor uw geduld en begrip terwijl we deze kwestie aanpakken. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Product collageen zeer goed levering slecht wacht nog steeds op mijn bestelling van 26 april die reeds ook al betaald is. Gr Ingrid Mastenbroek
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ingrid, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken veroorzaakt door de vertraging in het verstrekken van informatie over uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op updates, vooral wanneer u reikhalzend uitkijkt naar uw pakket. We willen u laten weten dat we de situatie grondig hebben onderzocht en kunnen bevestigen dat uw bestelling succesvol is afgeleverd. We betreuren ten zeerste elk gebrek aan communicatie van onze kant tijdens dit proces. Ons doel is altijd om onze klanten op de hoogte te houden van elke stap in het proces, en we erkennen dat we dit in uw geval niet hebben waargemaakt. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele frustratie of ongemak die dit heeft veroorzaakt. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, of als er iets is waarbij we u verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te helpen en ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met onze service. Dank u voor uw begrip en geduld terwijl we aan een oplossing werkten voor dit probleem. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
1 mei 2024
Producten doen meestal niet wat het zegt, maar als je de gezondheidsvoordelen van de ingrediënten opzoekt die voldoen wel. Bvb de met belly detox ben ik niets kwijt geraakt maar de chlorella heeft el mijn darmflora ondersteunt. Verzending en levering zijn prima en kwaliteit van het product ook als je opzoekt wat de ingrediënten los doen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Renske, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
MO
Marianne O.
Hilversum
Ik had aardig wat gekocht want ik hoopte dat het zou werken. Ik heb toen een email gestuurd, want als je binnen 14 niet meer verder wilde kon je het terug sturen. Daar werd gezet dat het een paar weken zou duren voordat je het merkte. Dus niet terug gestuurd gewoon doorgegaan daarmee maar niets afgevallen, nog steeds niet.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marian, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
TV
22 apr 2024

Eenmalige aankoop

Bezorging duurde erg lang en het product Aswaghanda geeft niet het resultaat wat omschreven staat.zal eerder Aswaghanda gebruikt maar dit in Nederland gekocht en meer betaalt.Maar dit werkte wel.Zowel mijn man als ik ervaren dit.
24 apr 2024
Beste Jolanda van den Beld, Hartelijk dank voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen zichtbare resultaten hebt gezien en willen graag wat advies delen om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt uit onze producten. Voor optimale resultaten raden we aan om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast is regelmatige lichamelijke activiteit belangrijk. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. Het is belangrijk om te benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Consistentie en geduld zijn essentieel tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Mocht je nog vragen hebben of meer ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd voor je klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Eerste pakket nog steeds niet bezorgd Mailen met het bewijs dat is afgeleverd! Maar melden niet waar afgeleverd?
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Nelly, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken veroorzaakt door de vertraging in het verstrekken van informatie over uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op updates, vooral wanneer u reikhalzend uitkijkt naar uw pakket. We willen u laten weten dat we de situatie grondig hebben onderzocht en kunnen bevestigen dat uw bestelling succesvol is afgeleverd. We betreuren ten zeerste elk gebrek aan communicatie van onze kant tijdens dit proces. Ons doel is altijd om onze klanten op de hoogte te houden van elke stap in het proces, en we erkennen dat we dit in uw geval niet hebben waargemaakt. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele frustratie of ongemak die dit heeft veroorzaakt. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, of als er iets is waarbij we u verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om te helpen en ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met onze service. Dank u voor uw begrip en geduld terwijl we aan een oplossing werkten voor dit probleem. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Woensdag besteld en nog geen verzendinformatie ontvangen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marko van den Dool, We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ondervonden als gevolg van de vertraging bij de levering van uw bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw bestelling op tijd te ontvangen, en we betreuren het ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Desondanks begrijpen we dat de langdurige vertraging nog steeds ongemak en teleurstelling veroorzaakt. Ons team streeft ernaar om alle bestellingen tijdig te bezorgen, maar soms kunnen onverwachte omstandigheden van invloed zijn op het bezorgproces. We willen graag nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor alle misverstanden en ongemakken die u heeft ondervonden. Ons team zal blijven streven naar verbetering van onze diensten en zal er alles aan doen om een betere ervaring voor toekomstige aankopen te garanderen. Als u nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl . Uw tevredenheid is onze topprioriteit, dus we staan klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden. Nogmaals onze oprechte excuses voor alle ongemakken die u heeft ondervonden, en we danken u voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
1 mei 2024

Duurt lang

Duurt erg lang voordat de bestelling binnen is
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Kavita, Dank je wel voor je bericht. We begrijpen dat het lang wachten op je bestelling frustrerend kan zijn en we bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor de vertraging. We willen graag wat meer context bieden over de vertraging. Momenteel ervaren we een onverwachte toename van het aantal bestellingen, wat heeft geleid tot langere verwerkingstijden en verzending. We doen echter ons uiterste best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en bij je af te leveren. Als je meer specifieke informatie wilt over de status van je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl . Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen met eventuele zorgen die je hebt. Nogmaals bedankt voor je geduld en begrip terwijl we ons best doen om aan je verwachtingen te voldoen. We hopen dat je snel je bestelling ontvangt en dat deze aan al je verwachtingen zal voldoen. Met vriendelijke groet, [Bedrijfsnaam]
24 apr 2024
Kortings van mensen de blijf bestellen
25 apr 2024
Beste Maria, Dank u wel voor uw bericht. We waarderen het dat u tevreden bent met onze producten en diensten en dat u ons trouw blijft. Bij uw volgende aankoop zullen we u graag een speciale kortingscode bezorgen, waarmee u kunt profiteren van extra besparingen. Dit is onze manier om onze dankbaarheid te tonen voor uw loyaliteit en steun. Daarnaast willen we benadrukken dat we het hele jaar door tal van acties en speciale aanbiedingen op onze website aanbieden. Houd onze reguliere promoties in de gaten, zodat u nog meer voordelen kunt behalen bij uw aankopen. Nogmaals bedankt voor uw loyaliteit en vertrouwen. We kijken uit naar uw volgende bezoek en groeten u met vriendelijke wensen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
JG
José G.
Eindhoven
3 mei 2024

Nutteloos

3 weken toegepast, helpt geen moer
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste José, Bedankt voor je bericht en je interesse in onze producten. We begrijpen dat je nog geen resultaten hebt gezien en willen graag wat advies geven om ervoor te zorgen dat je de maximale voordelen behaalt. Voor optimale resultaten adviseren we om onze producten gedurende minstens 3 maanden te gebruiken, zoals aanbevolen in ons dieetplan. Daarnaast raden we aan om regelmatig lichamelijk actief te zijn. Een gezonde levensstijl, inclusief evenwichtige voeding en voldoende lichaamsbeweging, kan het effect van onze producten versterken. We willen benadrukken dat individuele resultaten kunnen variëren en afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals levensstijl, dieet en genetica. Het is belangrijk om consistent te blijven en geduldig te zijn tijdens je reis naar een gezonder en evenwichtiger leven. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Bedankt voor je vertrouwen in onze producten en voor het kiezen van Nature's Finest Foods. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
IE
I E.
Venray
Lang moeten wachten op levering
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ilj, Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraagde levering van uw bestelling. We begrijpen dat het wachten op een pakket erg frustrerend kan zijn, vooral wanneer u uitkijkt naar uw product. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en we betreuren het dat we u niet tijdig hebben geïnformeerd. We zijn verheugd te kunnen melden dat we uw bestelling hebben gecontroleerd en hebben vastgesteld dat deze succesvol is afgeleverd. Desondanks bieden we nogmaals onze excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden als gevolg van de vertraging en het gebrek aan communicatie. Uw mening is voor ons zeer waardevol, daarom danken we u voor het delen van uw ervaringen met ons. We verzekeren u dat we onze processen zullen verbeteren om te voorkomen dat dergelijke situaties zich in de toekomst herhalen. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Dank u voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Erg lange levertijden
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Renate van Dam, Hartelijk dank voor uw bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden door de vertraging in het verzenden van uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op nieuws over uw bestelling, vooral wanneer u zojuist heeft besteld en graag zou willen weten wanneer u uw producten kunt verwachten. We hebben uw bestelling gecontroleerd en bevestigen dat deze is verwerkt. Ons team doet zijn uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. We begrijpen echter dat het wachten op uw bestelling ongemakkelijk kan zijn, en we willen u verzekeren dat we er alles aan doen om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u te krijgen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de vertraging. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we eraan werken om deze situatie recht te zetten. Als u nog vragen heeft of als we u op enigerlei wijze van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons uiteindelijk positief zal zijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Monic, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
25 apr 2024
Beste A Van rijen, Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor uw bestelling bij ons. Het spijt ons oprecht te vernemen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We waarderen uw eerlijke feedback zeer en willen graag de kans krijgen om het probleem op te lossen en uw tevredenheid te herstellen. Helaas hebben we op basis van uw beoordeling niet direct inzicht in de specifieke reden voor uw ontevredenheid. Daarom willen we u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Door rechtstreeks met u te communiceren, kunnen we uw zorgen beter begrijpen en gerichte oplossingen bieden om het probleem aan te pakken. Het is belangrijk voor ons om te benadrukken dat uw tevredenheid onze topprioriteit is. Als er tijdens het bestel- of leveringsproces iets is voorgevallen dat ongemak heeft veroorzaakt, bieden we onze oprechte excuses aan. We streven altijd naar een vlekkeloze ervaring voor al onze klanten, en het spijt ons als we daarin tekort zijn geschoten. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, en we zijn zeer dankbaar voor de gelegenheid om van u te horen. We zijn vastbesloten om te leren van uw ervaring en ons best te doen om het recht te zetten. Nogmaals, bedankt voor uw begrip en medewerking. We kijken ernaar uit om van u te horen en samen een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
18 apr 2024
19 apr 2024
Beste Theo van Veen, Ten eerste willen we u hartelijk bedanken voor uw bestelling bij ons. Het spijt ons oprecht dat u een minder positieve ervaring heeft gehad. We zijn echter niet op de hoogte van de specifieke reden achter uw beoordeling, daarom willen we u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via e-mail op support@naturesfinestfoods.nl. Op die manier kunnen we samen proberen het probleem te achterhalen en een passende oplossing te vinden. We bieden onze welgemeende excuses aan als u tijdens het bestel- of leveringsproces enige vorm van ongemak heeft ervaren, of als het ontvangen product niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw tevredenheid en comfort zijn van het grootste belang voor ons, en we streven ernaar om ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo aangenaam mogelijk is. We zouden het enorm waarderen om uw feedback te ontvangen, aangezien dit ons helpt om onze diensten en producten voortdurend te verbeteren. Samen kunnen we werken aan het vinden van een oplossing die aan uw behoeften voldoet en uw verwachtingen overtreft. Nogmaals, dank u voor uw begrip en medewerking in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
23 apr 2024
Heb mij bestelling nog steeds niet gehad plus ben bij gls. Langs geweest bestel nummer klop niet en er ligt niks op mij naam kijk net oplichterij dit wacht nog steeds op
24 apr 2024
Beste Yeter, Ten eerste willen we ons oprecht verontschuldigen voor eventuele problemen en ongemakken die u hebt ondervonden als gevolg van de vertraging bij het ophalen van uw pakket. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en daarom hebben we onmiddellijk actie ondernomen om de situatie te verduidelijken. We willen bevestigen dat we de trackingnummer van uw pakket, zijnde 90930181953, hebben gecontroleerd en hebben vastgesteld dat het al sinds 19.4.2024 klaarligt op het GLS-afhaalpunt voor afhaling. We begrijpen uw frustratie en betreuren eventuele ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. Ons team staat in contact met de vervoerder en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat het pakket zo snel mogelijk wordt opgehaald en afgeleverd. Hoewel de situatie buiten onze directe controle ligt, streven we naar uw tevredenheid en naar het feit dat u uw pakket eindelijk ontvangt. Als u verdere vragen heeft of meer informatie wilt over de status van uw pakket, neem dan alstublieft onmiddellijk contact met ons op. We nemen uw bezorgdheid zeer serieus en streven ernaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Dank u voor uw geduld en begrip in deze situatie. We hopen dat u binnenkort uw pakket ontvangt en dat we kunnen blijven zorgen voor hoogwaardige producten en diensten waar u op rekent. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Op de site staat 2..3 dagen levertijd heb 3 weken moeten wachten. ondertussen bedolven door e mail aanbiedingen Ik heb 2 dezelfde produkten een kost 22 euro en de 2de 7 euro ???..dit was eenmalige bestelling
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste John, We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het eventuele ongemak veroorzaakt door de vertraging in het verstrekken van informatie over uw bestelling. We begrijpen hoe frustrerend het moet zijn om te wachten op updates, vooral wanneer u reikhalzend uitkijkt naar uw pakket. Weet alstublieft dat we de situatie grondig hebben onderzocht en kunnen bevestigen dat uw bestelling gisteren succesvol is afgeleverd. We betreuren ten zeerste elk gebrek aan communicatie van onze kant tijdens dit proces. Ons doel is altijd om onze klanten op de hoogte te houden van elke stap in het proces, en we erkennen dat we in uw geval niet aan deze standaard hebben voldaan. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we betreuren het echt als dit enige frustratie of ongemak heeft veroorzaakt. Mocht u nog verdere vragen of zorgen hebben, of als er iets is waarbij we u verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn hier om te helpen en ervoor te zorgen dat u een positieve ervaring heeft met onze service. Bedankt voor uw begrip en geduld terwijl we dit probleem hebben opgelost. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
30 apr 2024

Bestelling is pas na 10 dagen geleverd en vies.

Bestelling is pas na 10 dagen geleverd. Bestelde zou een : aangename sinaasappelsmaak hebben, nou eerlijk gezegd, niet te pruimen, goed voor de gootsteen. Geprobeerd met water en door de yoghurt maar echt 🤮
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Hinke, Dank je wel voor je feedback, en het spijt ons dat je teleurgesteld was in je aankoop. Jouw mening is enorm belangrijk voor ons, en we zijn toegewijd aan het leveren van hoogwaardige producten en diensten. Onze excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We begrijpen dat snelle levering essentieel is, en jouw ervaring dient als herinnering voor ons om onze leveringsprocessen te verbeteren. Wat betreft je ervaring met de kwaliteit en smaak van het product, zullen we onze voorraad en productieprocessen controleren om te achterhalen wat mogelijk heeft bijgedragen aan je ontevredenheid. We zullen jouw feedback gebruiken om ons aanbod te verbeteren en betere ervaringen voor onze klanten te garanderen in de toekomst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. We hopen dat we de kans krijgen om je vertrouwen in onze producten te herstellen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Heb de bestelling geplaatst, maar krijg geen mail over de verzending wanneer het geleverd word... Dat heb ik al een paar keer gemaild,maar krijg daar niet echt een reactie op...
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Manon, We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. Het spijt ons zeer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen hoe belangrijk het voor u is om uw bestelling tijdig en probleemloos te ontvangen. We hebben uw bezorgdheid over de vertraagde levering genoteerd en we willen u verzekeren dat we uw zaak serieus nemen. We hebben de status van uw bestelling gecontroleerd en het lijkt erop dat deze enige vertraging heeft opgelopen tijdens het verzendproces. Onze oprechte excuses hiervoor. We willen graag benadrukken dat uw tevredenheid onze topprioriteit is en we zullen er alles aan doen om deze kwestie voor u op te lossen. Als u nog vragen heeft of verdere hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Ons team staat klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u wordt afgeleverd. Als je nog vragen hebt of meer ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan ​​altijd klaar om je te helpen en te ondersteunen op je gezondheidsreis. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest