naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Ik was echt tevreden tot nu toe.ik betaalde met klarna en dat is nooit een probleem geweest maar mijn laatste bestelling werd niet meer geaccepteerd heel jammer.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Margareth, Dank je wel voor het bereiken en onder de aandacht brengen van dit probleem. We waarderen oprecht je loyaliteit en de positieve feedback die je hebt gedeeld over je eerdere ervaringen met ons. Onze excuses voor eventueel ongemak dat je hebt ondervonden doordat je laatste bestelling niet werd geaccepteerd. We begrijpen hoe teleurstellend deze situatie voor je moet zijn. Ons team is toegewijd om dit probleem snel op te lossen en ervoor te zorgen dat je tevredenheid behouden blijft. Nogmaals, dank voor je begrip en we kijken uit naar de kans om opnieuw jouw vertrouwen te winnen. We waarderen je begrip en helpen graag bij het oplossen van eventuele problemen die je hebt met onze producten. Als je vragen hebt, kun je ons altijd per e-mail bereiken op support@naturesfinest.fr, en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
2 jul 2023
Ik heb een aantal artikelen gekocht Maar heb niet echt gemerkt dat het werkt Night burn niets en ik gebruik het toch al heel wat maanden Ok fatburn coffee geeft ook geen resultaat Ik koop het volgende artikel in de hoop wat gewicht kwijt te raken Ik fiets zwem beweeg heel veel ik gebruik zo min mogenlijk vetten en andere dingen die slecht zijn ik moet gewoon nog 8 kilo kwijt
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Adelheid, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
CP
Carolina P.
Amsterdam
3 jun 2023
De producten die ik besteld had voldoen aan mijn verwachtingen. Wat kan beter? De levertijd duurde vrij lang. Er was alleen een melding dat het verzonden was met de track en trace-code. Het duurde nog ruim een week voordat ik het daadwerkelijk ontving. Tussentijds was er geen verder e-mail verkeer dat het inderdaad geleverd zou worden.
6 jun 2023
Beste Carolina, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop en het achterlaten van uw review. We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze producten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Het spijt ons oprecht dat de levering niet aan uw verwachtingen voldeed. De bezorging duurt doorgaans 4-7 werkdagen en je pakket is binnen 5 werkdagen bezorgd. Je kunt het ook volgen via de link die je op je telefoon en e-mail hebt ontvangen. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest

Waarschijnlijk niet de ideale omstandigheden voor dit product.…

Het product hair voldoet niet aan mijn verwachtingen,haar glimt beetje maar blijft nog steeds erg droog en gaat er ook niet gezond uitzien.. Misschien heeft het te maken dat ik antistolling medicijnen gebruikt. Dus helaas ik heb het geprobeerd maar daar blijft het voor mij ook bij.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste klant, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Het spijt ons oprecht van uw ervaring. Resultaten zijn afhankelijk van ieder individu, maar voor een optimaal resultaat adviseren wij een kuur van 3 maanden en het gebruik van het product volgens de instructies. Om verbetering van uw haar te zien kan het iets langer duren dan normaal, wij raden u aan het continu in te nemen. Om het gewenste resultaat volledig te bereiken adviseren wij u om uw haar bovendien 2 keer per week te wassen, niet meer, om uw hoofdhuid en haar schoon en gezond te houden. Wij raden u aan natuurlijke haarshampoos en -condtioners te gebruiken en daarnaast minimaal één keer per maand een haarmasker te gebruiken (ook zo natuurlijk mogelijk). Voor beschadigd haar raden wij ons natuurlijke Hair Bomb-masker aan. Meer informatie hierover vind je hier -> https://www.naturesfinestfoods.nl/product/natural-hair-bomb/ 😊 Vermijd haarsprays, gels, droogshampoos en alles wat uw haar en hoofdhuid kan beschadigen. Ook raden wij u aan uw haar niet te kleuren, omdat haarverf de meeste schade aanricht. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op via e-mail support @naturesfinestfoods.nl en onze experts helpen u graag verder. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
7 jan 2024
Communicatie met de klantenservice gaat heel stroef na zoveel e-mails is het probleem van mjjn verloren bestelling niet opgelost en moest een nieuwe bestelling uit eigen kosten plaatsen. Wat ik goed vindt ondanks alle problemen ben ik tevreden over het product die ik heeft besteld
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jurica Short, Hartelijk dank voor je feedback, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de communicatie en de verloren bestelling. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het product ondanks de problemen. We willen graag het probleem met de verloren bestelling oplossen en ervoor zorgen dat je alsnog ontvangt wat je hebt besteld. Om dit snel op te lossen, vragen we je vriendelijk om ons een e-mail te sturen naar support@naturesfinestfoods.nl met het exacte adres waarnaar je de bestelling wilt laten verzenden. We zullen er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk voor je in orde te maken. Nogmaals excuses voor het ongemak, en we waarderen je begrip in deze kwestie. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we tot je beschikking. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
PL
Paul L.
Den Helder
28 aug 2023
ten eerste ik wilde meer info over de producten ik was geïnteresseerd als wederverkoper nooit antwoord gekregen. Ik gebruik de nachtburner maar heb geen enkel resultaat , toch was ik nieuwsgierig naar sommige andere producten maar ik laat het zo zoals het is.
29 aug 2023
Beste Paul, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Voor een optimaal resultaat adviseren wij u het product minimaal 3 maanden te gebruiken. Voor het doorverkopen verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar export@nutrisslim.com U kunt altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
28 jun 2023
Het werk bij mijn niet ik ben al twee weken bezig en ik voel niks dat er wat af is dus ik heb geen vertrouwen in dit spul jammer van mijn geld . En ik sport een keer in de week ik heb een maag verkleining gehad en ben nu 11 kilo aan gekomen
29 jun 2023
Beste Carin, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
8 aug 2023
Ik heb voor echt letterlijk voor honderden Euro gekocht een aantal producten Waren prima maar de laatste was vreselijk Ook niet tevreden geld terug klopt niet Want ondanks de foto die ik gestuurd had Van het product kreeg ik niets terug
10 aug 2023
Beste Adelheid Postma, Het spijt ons oprecht voor uw ervaring. Wij verzoeken u vriendelijk contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij zullen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
21 jul 2023

Overall, mediocre results on orderprocess, usage and results

Ordering: Got it after double check while initial order was not send.. Usage: strange to see cans are half empty, taste okay yet hard to mix with water Results: limited results to show for, yet halfway, so perhaps things improve.
24 jul 2023
Dear Edwin, firstly we would like to thank you for your order and for leaving your reiew. We use one size of packaging for reasons of economy and therefore it contains a different amount of product depending on the weight. However, it contains exactly as much product as it says on the packaging. For best results, the dietary supplement should be taken for at least one month. It is recommended to stick to a 10 day meal plan and include exercise. We hope that our products will help you achieve the wanted results. We would be very happy to hear your feedback. If you have any questions you can always contact us via e-mail support@naturesfinestfoods.nl. Thank you for your understanding. Kind regards, Nature's Finest
23 aug 2023
4 potten gekocht ! We zijn nu aan de derde bezig . Kan nog niet zeggen of het echt werkt ? Denk eraan om hierna nog 1 x te bestellen om te kijken of we t echt merken we hebben nu bijna ieder anderhalve pot leeg .
24 aug 2023
Beste Dave, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
29 aug 2023

Niet afgevallen wel minder opgeblazen gevoel

Ben al bijna klaar met de 3e fat burn koffie. Helaas niet afgevallen, maar heb wel een minder opgeblazen gevoel. Mag je de producten combineren? Dus Ok coffee in de ochtend en de Night Fatburn in de avond?
30 aug 2023
Beste Clau, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Voor een optimaal resultaat adviseren wij u de producten minimaal 2 maanden te gebruiken. Je kunt ook de Night Fatburn toevoegen om 's avonds te gebruiken. Het wordt ook aanbevolen om ons 10-dagendieet te volgen en lichamelijk actief te zijn. U kunt altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
PC
petra c.
roermond
12 aug 2023
producten zijn goed alleen jammer dat er geen nederlandse beschrijving bij zit, zeker als je de kleine letters niet kunt lezen kan niet lezen hoeveel ik mag gebruiken doe maar iets op de gok.
17 aug 2023
Beste Petra, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. U kunt de gebruikershandleiding ook openen via de QR-code op het product: https://www.youtube.com/watch?v=vysLPLXpAc8 We hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest

Bestelling nog niet ontvangen

Goedemiddag, Ik heb nog niets ontvangen en ook geen bericht gehad van wanneer we de producten zullen ontvangen. Kunt u daar enig inzicht in geven? Vriendelijke groet, Roberto Cancian
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Goedemiddag Roberto, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor eventuele onduidelijkheden rondom de levering van je bestelling. We begrijpen dat je graag inzicht wilt in wanneer je de producten kunt verwachten. Na controle kunnen we bevestigen dat je pakket onderweg is. De standaard levertijd bedraagt doorgaans tot 7 werkdagen. Je ontvangt ook een e-mail van GLS met de trackinginformatie, zodat je de voortgang van je pakket kunt volgen. Mocht je verdere vragen hebben of als er iets onduidelijk is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om alle benodigde informatie te verstrekken en je te assisteren. We waarderen je geduld en kijken ernaar uit om je bestelling spoedig bij je te bezorgen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Erg jammer dat er geen maatschepje bij zit. Ik heb 2 verschillende soorten besteld. Voor mijzelf en als cadeau. Lastig om zo de juiste hoeveelheid te bepalen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Jose, Allereerst willen we je bedanken voor de aankoop van ons product en voor het achterlaten van je recensie. Bij het product wordt een maatbeker meegeleverd. Je kunt ook een theelepel gebruiken: 1 theelepel is 5 gram. Voor een nauwkeurige meting adviseren wij het gebruik van een keukenweegschaal. Bedankt dat je onze producten hebt gekozen voor je gezondheids- en welzijnsreis. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Ik heb de klantenservice gebeld, omdat ik graag een grotere bestelling wilde doen. Helaas was dit in het Engels en kon ik het niet helemaal goed uitleggen.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Franciska Fennema, Dank je wel voor je telefoontje naar onze klantenservice, en we waarderen je interesse in het plaatsen van een grotere bestelling. Onze excuses als de taalbarrière het communiceren lastiger heeft gemaakt. Om een grotere bestelling te plaatsen, nodigen we je uit om eenvoudig de gewenste producten toe te voegen aan je winkelwagentje op onze website www.naturesfinestfoods.nl en vervolgens het bestelproces af te ronden. Hiermee kun je op een eenvoudige en efficiënte manier de producten selecteren en bestellen. Mocht je nog verdere hulp nodig hebben of vragen hebben over het bestelproces, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om je te assisteren en ervoor te zorgen dat je bestelling soepel verloopt. Bedankt voor je begrip en het vertrouwen in Nature's Finest. We kijken ernaar uit om je bestelling te verwerken en je te voorzien van hoogwaardige producten. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
29 mei 2023

De night was goed

De poeder was goed had er meer van verwacht helaas. . Ik had via Klarna besteld en nu krijg ik mail Dat het niet betaald zou zijn 🤷‍♀️snap er niks van .
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Sandra, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Voor een optimaal resultaat adviseren wij u het product minimaal 3 maanden te gebruiken, lichamelijk actief te zijn en tevens ons 10-dagendieet te volgen. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, De beste van de natuur

Aanbieding 1 plus 2 gratis

Aanbieding 1 plus 1 gratis . verder gekeken en hadden jullie 1 plus 2 gratis. Dat is raar/ apart toch?! Oftewel niet netjes. Graag reactie hierop...
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Pauline, we hebben verschillende pakketten met verschillende kortingen. Prijzen variëren afhankelijk van verschillende pakketten. U kunt hier alle producten op de website vinden: https://www.naturesfinestfoods.nl/ . Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
JS
Janneke S.
Nijmegen

Bestelling is helaas van begin tot…

Naturesfinestfoods.nl wil het probleem op GLS verhalen. Wij hebben getekend om dit niet te doen. Er is een misverstand gaande
Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling...Op uw site staat erop dat de bestelling binnen 3 a 4 dagen binnen is...
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Mirella, Hartelijk dank voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je ervaart met de levering van je bestelling van 2 januari. We hebben de status van je pakket gecontroleerd en kunnen bevestigen dat het onderweg is. Normaal gesproken duurt de levering 3-7 werkdagen, maar door het hoge aantal bestellingen kan er enige vertraging zijn opgetreden. We begrijpen hoe belangrijk het voor je is om je bestelling op tijd te ontvangen en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk bij je aankomt. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waar we je bij kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Nature's Finest

Product is prima, levering is niet snel…

Product is prima alleen de tijd tussen bestelling en verzending vind ik te lang duren. Het is dus geen snelle levering.
10 aug 2023
Beste Belinda, Bedankt voor uw aankoop en het achterlaten van uw review. We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze producten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Bedankt dat je onze trouwe klant bent. Het spijt ons oprecht voor uw ervaring met onze bezorgservice. Levering duurt meestal 4-7 werkdagen, maar er kunnen vertragingen optreden als gevolg van onverwachte gebeurtenissen. Bedankt voor uw begrip. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest