naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

HH
Henk H.
Kampen
Zorgen dat het betalen na bestellen beter loopt . Het heeft 3 dagen geduurd voor ik kon afrekenen
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Harmke, Wij willen u hartelijk bedanken voor uw aankoop en voor het achterlaten van uw recensie. Dank u voor uw bericht, en wij bieden oprecht onze excuses aan voor de moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het betalingsproces na het plaatsen van uw bestelling. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we zullen onmiddellijk ons betalingssysteem evalueren om verbeteringen door te voeren die dergelijke problemen in de toekomst voorkomen. Uw feedback is van groot belang, omdat het ons helpt onze diensten te verbeteren. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
1 jun 2023

Geen resultaat!

In mijn situatie is alleen mijn portemonnee er lichter van geworden. Levering redelijk verlopen.
2 jun 2023
Beste Pieter, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
GG
G G.
Den Haag
10 okt 2023

Product werkt niet

Het product dat ik besteld heb (fatburner) werkt niet naar wens. Ik merk er helemaal niks van.
11 okt 2023
Beste Geraldine, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algehele gezondheid. Als u niet de gewenste resultaten behaalt met de producten die u gebruikt, kunnen daar verschillende redenen voor zijn. Om uw resultaten te maximaliseren, raden wij u aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u per e-mail een dieetplan voor 10 dagen gestuurd, dat u in uw routine kunt opnemen. Regelmatige lichamelijke activiteit kan ook nuttig zijn. Wij doen er alles aan om u te ondersteunen op uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar het verbeteren van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl Wij waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Het versturen van mijn bestelling zit al een week te wachten en niets meer gehoord !!!
20 jun 2023
Beste Gerrit, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hebben het nagevraagd bij de bezorgdienst en er wordt aangegeven dat je pakket gisteren is afgeleverd. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
12 jul 2023

niet geleverd wat wel is beloofd.

De levering van de producten ging goed maar het beloofde boekje zat er niet bij
13 jul 2023
Beste Hubertus, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. U ontvangt het 10-daagse menu per e-mail en niet in fysieke vorm. Check je e-mail tijdens acties of spam. Het 10-daagse menu vind je op de website -> https://www.naturesfinest.si/wp-content/uploads/2021/10/NF-jedilnik-2021_06_11_NL_web01.pdf Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
7 jan 2024
Verberteren van levering Heb nog niks ontvangen. En is 2 januari besteld
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Nico Landman, Hartelijk dank voor je bericht en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je ervaart met de levering van je bestelling van 2 januari. We hebben de status van je pakket gecontroleerd en kunnen bevestigen dat het onderweg is. Normaal gesproken duurt de levering 3-7 werkdagen, maar door het hoge aantal bestellingen kan er enige vertraging zijn opgetreden. We begrijpen hoe belangrijk het voor je is om je bestelling op tijd te ontvangen en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat het zo snel mogelijk bij je aankomt. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waar we je bij kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
PT
Pt T.
Kerkrade
Ik kan nu nog niet veel zeggen omdat het voor mij de eerste bestelling is
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Yanina, Hartelijk dank voor uw aankoop en voor het delen van uw feedback. We hopen dat onze producten aan uw verwachtingen voldoen en dat u er veel plezier aan zult beleven. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Als u vragen heeft over uw bestelling, staan wij klaar om u te assisteren via support@naturesfinestfoods.nl. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
28 jun 2023
Ik heb dit product nog niet binnen en gebruikt weet niet of dit echt werkt
29 jun 2023
Beste Coby, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Je pakket is onderweg, levering duurt 3-7 werkdagen. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
12 nov 2023
Mijn stoelgang is beter op gang gekomen. Dat geeft een bevrijdend gevoel.
14 nov 2023
Beste Bianca, Bedankt voor uw aankoop en het achterlaten van uw review. We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze producten. Bedankt dat je onze trouwe klant bent. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
26 jul 2023
Het leveren ging redelijk het heeft alleen geen effect gehad jammer
27 jul 2023
Beste Mieke, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
3 aug 2023
Eerste keer bestellen ligt aan hoe snel de bestelling in huis is
3 aug 2023
Beste Sylvia, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. De levering duurt 5-7 werkdagen. U ontvangt ook een trackingnummer van GLS naar uw e-mail en u kunt uw bestelling volgen en de geschatte aankomsttijd zien. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Dat weet ik nog niet ik begin er pas aan als ik het binnen heb
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Hallo Cisca, Dank u wel voor uw recente aankoop en voor het plaatsen van uw recensie. We streven ernaar om uw verwachtingen te overtreffen, en we hopen dat onze producten aan uw behoeften voldoen. Laat ons gerust weten hoe we u verder van dienst kunnen zijn. Mocht u meer informatie nodig hebben over uw bestelling, neem dan contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
RT
Ria T.
Spijkenisse
Na 1 week nog geen enkel resultaat, maar ik ga nog even door
18 jan 2024
Beste Ria, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Ik heb niet het idee dat de supplementen ook maar iets doen
18 jul 2023
Beste Miranda, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
21 sep 2023
heb meer producten van jullie ben meeste tevreden dus 8
21 sep 2023
Beste Lamun, We zijn verheugd dat u tevreden bent met onze producten. Bedankt voor uw aankoop en het achterlaten van uw review. Uw tevredenheid is onze topprioriteit. Bedankt dat je onze trouwe klant bent. Als je vragen hebt, mail ons dan op support@naturesfinestfoods.nl en we helpen je graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
ik gebruik het om te slapen en ik val geen gram af
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Thea, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
TM
Thea M.
Emmer conpascuum
24 aug 2023
Ben wel wat afgevallen maar buik niet verminderd
25 aug 2023
25 mei 2023
Gebruik het al heel lang. Zie nog niet echt iets
26 mei 2023
Beste Janna, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
7 jan 2024

Moet het nog krygen....voorlopig alles…

Moet het nog krygen....voorlopig alles ok
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Wilco, Hartelijk dank voor uw aankoop en voor het delen van uw feedback. We hopen dat onze producten aan uw verwachtingen voldoen en dat u er veel plezier aan zult beleven. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Als u vragen heeft over uw bestelling, staan wij klaar om u te assisteren via support@naturesfinestfoods.nl. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
8 jun 2023
Had meer van het resultaat verwacht
9 jun 2023
Beste Marleen, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest