naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Dat de levering sneller gaat
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Dorenda, We zijn verheugd u te informeren dat uw pakket vandaag, op 14 februari, is afgeleverd. We hebben dit gecontroleerd in onze systemen en willen u bedanken voor uw geduld tijdens het wachten op de levering. Als u nog verdere vragen heeft over uw bestelling of als er iets anders is waarbij we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met Nature's Finest Foods zo soepel mogelijk verloopt. Nogmaals bedankt voor uw bestelling en uw begrip. We hopen dat u tevreden zult zijn met uw producten en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Snelle levering Prima product
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Marijke, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw recensie. We waarderen uw steun aan Nature's Finest enorm. Het is ons doel om producten van topkwaliteit te leveren die bijdragen aan uw welzijn, en we hopen dat u tevreden bent met uw keuze. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Als u meer wilt weten of specifieke vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te assisteren en uw ervaring met onze producten nog beter te maken. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in Nature's Finest. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
19 mrt 2024
Beste Davey, We willen u van harte bedanken voor uw recente aanschaf bij Nature's Finest en voor het delen van uw positieve feedback. Uw steun aan ons merk is van onschatbare waarde en we streven er voortdurend naar om producten van hoogstaande kwaliteit te leveren die niet alleen aan uw behoeften voldoen, maar ook uw algeheel welzijn bevorderen. Bij Nature's Finest is ons doel altijd geweest om de norm te overtreffen en producten aan te bieden die voldoen aan de hoogste normen. We hopen van harte dat uw recente aankoop aan uw verwachtingen heeft voldaan en heeft bijgedragen aan het verbeteren van uw dagelijkse leven. We hechten enorm veel waarde aan uw feedback, omdat het ons in staat stelt om voortdurend te blijven verbeteren en onze dienstverlening aan u te optimaliseren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl als u verdere vragen hebt, opmerkingen wilt delen of specifieke behoeften heeft. We staan altijd voor u klaar om u te helpen. Nogmaals willen we u hartelijk bedanken voor het vertrouwen dat u in Nature's Finest heeft gesteld. Het is voor ons een voorrecht om u van dienst te zijn en we kijken ernaar uit om u in de toekomst te blijven ondersteunen bij het nastreven van uw welzijnsdoelen. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Alles is goed
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Safeta, Dank u wel voor uw bericht en uw recente aankoop bij Nature's Finest. Uw steun aan ons merk betekent veel voor ons en we zijn oprecht dankbaar voor uw vertrouwen. Bij Nature's Finest streven we voortdurend naar het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen aan uw verwachtingen voldoen, maar ook uw algeheel welzijn bevorderen. We hechten veel waarde aan uw feedback, omdat het ons helpt om voortdurend te verbeteren en onze diensten beter af te stemmen op uw behoeften. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl voor verdere vragen, opmerkingen of speciale verzoeken. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals willen we u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen in Nature's Finest. We waarderen uw klandizie en kijken uit naar verdere samenwerking. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Snelle site
19 mrt 2024
Beste Carina van Zoggel, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw recensie. We waarderen uw steun aan Nature's Finest enorm. Het is ons doel om producten van topkwaliteit te leveren die bijdragen aan uw welzijn, en we hopen dat u tevreden bent met uw keuze. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Als u meer wilt weten of specifieke vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te assisteren en uw ervaring met onze producten nog beter te maken. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in Nature's Finest. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Snelle site
Nee
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Michelle, Allereerst willen we u bedanken voor uw bestelling. We betreuren oprecht uw ervaring. Helaas weten we niet de reden voor uw beoordeling, dus we willen u vriendelijk vragen om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en we zullen proberen het probleem op te lossen. Onze oprechte excuses als u ongemak heeft ondervonden tijdens het bestel- of leveringsproces, of als u niet tevreden was met het product. We zouden zeer dankbaar zijn om uw feedback te horen en proberen een oplossing te vinden. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Yolanda, We willen u oprecht bedanken voor uw bericht en uw recente aankoop bij Nature's Finest. Uw beslissing om ons merk te ondersteunen vervult ons met diepe dankbaarheid en waardering. Bij Nature's Finest streven we voortdurend naar het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen aan uw verwachtingen voldoen, maar ook uw algeheel welzijn bevorderen. We hechten veel waarde aan uw feedback, omdat het ons in staat stelt om voortdurend te groeien en onze diensten te verbeteren. Schroom daarom niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl voor verdere vragen, opmerkingen of speciale verzoeken. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals willen we u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen in Nature's Finest. Het is voor ons een voorrecht om u van dienst te zijn en we kijken uit naar verdere samenwerking ter ondersteuning van uw welzijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Gerda, We willen u hartelijk bedanken voor uw bericht en uw recente aankoop bij Nature's Finest. Uw keuze voor ons merk vervult ons met oprechte dankbaarheid. Bij Nature's Finest streven we voortdurend naar het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen aan uw verwachtingen voldoen, maar ook bijdragen aan uw algeheel welzijn. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, omdat het ons helpt om voortdurend te verbeteren en onze diensten beter af te stemmen op uw behoeften. Aarzel niet om ons te bereiken via support@naturesfinestfoods.nl voor verdere vragen, opmerkingen of speciale verzoeken. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals willen we u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen in Nature's Finest. Het is een voorrecht om u als gewaardeerde klant te mogen bedienen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Carin, We willen u oprecht bedanken voor uw bericht en uw recente aankoop bij Nature's Finest. Uw beslissing om ons merk te ondersteunen vervult ons met diepe dankbaarheid en waardering. Bij Nature's Finest streven we voortdurend naar het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen aan uw verwachtingen voldoen, maar ook uw algeheel welzijn bevorderen. We hechten veel waarde aan uw feedback, omdat het ons in staat stelt om voortdurend te groeien en onze diensten te verbeteren. Schroom daarom niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl voor verdere vragen, opmerkingen of speciale verzoeken. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals willen we u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen in Nature's Finest. Het is voor ons een voorrecht om u van dienst te zijn en we kijken uit naar verdere samenwerking ter ondersteuning van uw welzijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
11 feb 2024
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Monica, We willen u hartelijk bedanken voor uw bericht en uw recente aankoop bij Nature's Finest. Uw keuze voor ons merk vervult ons met oprechte dankbaarheid. Bij Nature's Finest streven we voortdurend naar het leveren van hoogwaardige producten die niet alleen aan uw verwachtingen voldoen, maar ook bijdragen aan uw algeheel welzijn. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons, omdat het ons helpt om voortdurend te verbeteren en onze diensten beter af te stemmen op uw behoeften. Aarzel niet om ons te bereiken via support@naturesfinestfoods.nl voor verdere vragen, opmerkingen of speciale verzoeken. We staan altijd voor u klaar. Nogmaals willen we u hartelijk bedanken voor uw vertrouwen in Nature's Finest. Het is een voorrecht om u als gewaardeerde klant te mogen bedienen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
19 mrt 2024
Beste Rachel, Met de grootste dankbaarheid willen we uw recente aankoop bij Nature's Finest benadrukken en het delen van uw mening met ons. Uw steun aan ons merk betekent enorm veel en we streven er voortdurend naar om producten van topkwaliteit te leveren die niet alleen aan uw verwachtingen voldoen, maar ook bijdragen aan uw algehele welzijn. Bij Nature's Finest streven we naar het overtreffen van verwachtingen en het aanbieden van producten die voldoen aan de hoogste normen. We hopen oprecht dat uw recente aankoop aan uw wensen heeft voldaan en heeft bijgedragen aan het verbeteren van uw dagelijks leven. Uw mening is voor ons van onschatbare waarde, omdat het ons in staat stelt om voortdurend te blijven verbeteren en onze dienstverlening aan u te optimaliseren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl als u verdere vragen heeft, uw opmerkingen wilt delen of specifieke behoeften heeft. We staan altijd klaar om u te helpen. Nogmaals willen we u hartelijk bedanken voor het vertrouwen dat u in Nature's Finest heeft gesteld. Het is voor ons een voorrecht om u van dienst te zijn en we kijken ernaar uit om u in de toekomst te blijven ondersteunen bij het nastreven van uw welzijnsdoelen. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
MV
Michel v.
Eindhoven
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Ibrahim van Loon, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw recensie. We waarderen uw steun aan Nature's Finest enorm. Het is ons doel om producten van topkwaliteit te leveren die bijdragen aan uw welzijn, en we hopen dat u tevreden bent met uw keuze. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Als u meer wilt weten of specifieke vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te assisteren en uw ervaring met onze producten nog beter te maken. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in Nature's Finest. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
18 jan 2024
Beste Karien, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en voor het delen van uw recensie. We waarderen uw steun aan Nature's Finest enorm. Het is ons doel om producten van topkwaliteit te leveren die bijdragen aan uw welzijn, en we hopen dat u tevreden bent met uw keuze. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons. Als u meer wilt weten of specifieke vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan klaar om u te assisteren en uw ervaring met onze producten nog beter te maken. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in Nature's Finest. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
24 jul 2023

Bestellen gaat makkelijk

Eerste keer duurt wat langer als je een nieuwe klant bent wat logisch is verder is de bezorging goed en soepel verlopen De producten zijn goed verpakt 1-puntje ik weet de gebruiksaanwijzing staat op potje maar is erg klein Doe op zn minst een blaadje mee met gebruiksaanwijzing Nee stop met zeggen QR code want niet iedereen kan dat met zijn of haar telefoon. Doe gewoon een beetje moeite voor klant
26 jul 2023
Beste C Lo, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. De instructies zijn ook geschreven of de producten, je kunt ze vinden op de website en onderaan elke productpagina of je kunt ons een e-mail, facebookbericht of bel ons sturen en we zullen je helpen. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
RJ
R J.
Zeewolde
Snelle levering Alleen vreemd dat je een product na 14 dagen retour mag sturen, maar door jullie wordt gezegd dat je het minimaal 4 tot 6 weken wat resultaat ziet
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste R J, Hartelijk dank voor je feedback, en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen je opmerking over het retourbeleid en willen graag verduidelijken dat we een termijn van 14 dagen hanteren voor retourzendingen, met name voor situaties waarin klanten niet tevreden zijn met de smaak van het product of de gebruikswijze. Het is inderdaad zo dat sommige van onze producten enige tijd nodig hebben om resultaten te tonen. Dit is met name het geval bij producten die gericht zijn op langdurige gezondheidsvoordelen. Ons beleid is ontworpen om klanten flexibiliteit te bieden bij het retourneren van producten waar ze niet tevreden mee zijn, terwijl we tegelijkertijd begrijpen dat individuele resultaten kunnen variëren. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je bij kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via support@naturesfinestfoods.nl. We zijn er om te assisteren en zorgen graag voor een positieve ervaring. Nogmaals dank voor je begrip en het vertrouwen in Nature's Finest. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
19 okt 2023

OK fatburn coffee

Heb de OK fatburn coffee gekocht. Heb niet het idee dat het ook maar iets doet (het verbranden van vetten, kan volgens mij ook niet), maar ik vindt het gewoon lekker en soms erg handig als je ff snel wil. Heb de slim coffee ook geprobeerd, maar die vindt ik echt niet lekker. Terwijl die juist gemaakt zou zijn van echte koffie en deze fatburn dus niet. Deze is zacht van smaak, ik drink het met een klein beetje melk.
19 okt 2023
Beste Marian, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. Gewichtsverlies kan een complex proces zijn dat wordt beïnvloed door meerdere factoren, waaronder genetica, levensstijl, voeding en algemene gezondheidstoestand. Als je niet de gewenste resultaten hebt behaald met de producten die je hebt gebruikt, kan dat verschillende oorzaken hebben. Om uw resultaten te optimaliseren, raden we aan ons programma van 3 maanden te volgen en het product te gebruiken volgens de aanbevolen instructies. Daarnaast hebben we u via e-mail een 10-daags dieetplan gestuurd, dat we u aanraden in uw routine op te nemen. Het opnemen van regelmatige lichaamsbeweging kan ook gunstig zijn. We zijn toegewijd om uw reis naar uw doelstellingen voor gewichtsverlies te ondersteunen en zijn hier om u bij elke stap te helpen. Omdat we altijd op zoek zijn naar upgrades van onze producten om u te helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl We waarderen uw feedback en willen graag met u samenwerken om een ​​oplossing te vinden die aan uw behoeften voldoet. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
5 jun 2023
Pakket is in goede orde ontvangen Helaas heb ik de verpakking waar het in zat, weg gedaan maar geloof me, het zat goed verpakt in de doos. Wat beter kan, heel erg jammer dat er zoetstof in de detox belly burn, dat is namelijk niet nodig, is niet bevorderlijk voor het detoxen en helemaal niet voor de lever. Je hebt het niet nodig
6 jun 2023
Beste Gerdi, allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop. We hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw ervaring. Het product bevat alleen natuurlijke ingrediënten en is alleen een voedingssupplement. Het veroorzaakt dus geen bijwerkingen. Voor meer informatie over de bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest
16 dec 2023
Ik heb het product nog niet ontvangen. Dus over het gebruik kan ik nog niks zeggen. Wat ik wel kan zeggen is dat ik de website heel duidelijk vind. Alles goed omschreven en duidelijke uitleg. En makkelijk om te bestellen. Als ik het produkt heb ontvangen en gebruikt , zal ik nog een ressensie schrijven.
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Shirley, Allereerst willen wij u bedanken voor uw aankoop en voor het achterlaten van uw recensie. We hebben uw pakket gecontroleerd, het is succesvol betaald en wordt al verwerkt. De levering duurt 3-7 werkdagen. Ook ontvangt u een trackingnummer van GLS in uw e-mail en kunt u uw bestelling volgen en de geschatte aankomsttijd zien. Wij hopen dat onze producten u zullen helpen de gewenste resultaten te bereiken. Wij horen graag uw feedback. Uw tevredenheid heeft onze hoogste prioriteit, dus als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail support@naturesfinestfoods.nl en wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Nature's Finest