naturesfinestfoods.nl

1.246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jul 2022
naturesfinestfoods.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had deze producten al eerder besteld voor het eerst en de laatste jaren heb ik erg veel last gehad van een opgeblazen buik maar ik kan niet anders zeggen dat tot mijn verbazing mijn opgeblazen gevoel na 1 dag de detox en de liver cleanser gebruikt te hebben meteen effect had en ik geen last meer heb van een opgeblazen buik.Echt ongelofelijk want ik heel veel geprobeerd maar niets werkte dus ben ik heel blij met deze producten en zal ze zeker blijven bestellen.Dank jullie wel hiervoor.

De reclame s zijn goed , maar ik had een negatief dingetje, ik had de Triple Blocker pro 2 weken geleden al besteld en had een bevestiging ontvangst gekregen van het pakket , maar heb het pakket nooit ontvangen , heb jullie heel vaak gebeld maar steeds meer dan 25 min in de wacht dus steeds opgehangen dan , toen e-mail verstuurd naar jullie dan kreeg ik steeds e-mail terug van Nina , met allerlei links wat je moest doen maar kwam daar niet uit , dus we zijn nu week verder en heb geen nieuw pakket van jullie gekregen , wat me eigenlijk een beetje tegen valt van jullie bedrijf , ik heb nu weer opnieuw besteld en betaald dus kijken hoe dit verloopt , maar ik heb nog steeds een pakket te goed van jullie , jullie kunnen het nagaan op mijn naam en pakket kosten , dan zien jullie dat ik niet lieg , want eigenlijk voel ik me een beetje opgelicht door dit , Groetje G worgen Holtuin

Beoordelingen voor naturesfinestfoods.nl

Snel antwoord maar de bezorging laat op zich wachten
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Christa, Hartelijk dank voor je bericht en je geduld tijdens het wachten op je bestelling bij Nature's Finest. We begrijpen hoe belangrijk het is om je producten op tijd te ontvangen, en we willen ons oprechte excuses aanbieden voor eventuele vertragingen die je hebt ervaren. Normaal gesproken duurt onze levering 4-7 werkdagen, maar soms kunnen er vertragingen optreden die buiten onze invloedssfeer liggen. We werken nauw samen met onze verzendpartners om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Mocht je nog verdere vragen hebben over de status van je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd klaar om je te helpen en je van de nodige updates te voorzien. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak dat de vertraging heeft veroorzaakt. We waarderen je begrip en je geduld enorm. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
goede recencies, duidelijke site en aantrekkelijke aanbieding

Detox belly burn

Iets langer als een week moeten wachten op levering, maar dat was bij voorbaat al duidelijk dus helemaal prima Netjes op de hoogte gehouden van status levering. Eerste dag dus heel benieuwd wat het gaat doen. Smaak is enorm wennen, denk als je het koud drinkt het wel echt fris is. Zou wel een omschrijving erbij doen wanneer het beste te drinken (voor ontbijt of na ed, 1 of 2 keer)
Antwoord van naturesfinestfoods.nl
Beste Leonie, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring met onze Detox Belly Burn! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen tevreden bent met je aankoop en dat je op de hoogte werd gehouden van de leveringsstatus. We begrijpen dat het even wennen kan zijn aan de smaak van ons product, maar het doet ons goed te horen dat je het verfrissend vindt wanneer het koud wordt gedronken. We willen je graag laten weten dat ons product het beste wordt ingenomen in de ochtend, eenmaal per dag. Het kan zowel voor als na het ontbijt worden gedronken, afhankelijk van wat voor jou het beste werkt. We zullen zeker je suggestie ter harte nemen om een ​​beschrijving toe te voegen over het ideale tijdstip om het te drinken en hoe vaak per dag het aanbevolen wordt. Bedankt voor je geduld tijdens het wachten op de levering. We streven er altijd naar om onze klanten een optimale ervaring te bieden, inclusief duidelijke communicatie over levertijden. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@naturesfinestfoods.nl. We staan altijd voor je klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor je steun en feedback, Leonie! We hopen dat ons product aan je verwachtingen voldoet en dat het een positieve bijdrage levert aan je welzijn. Met vriendelijke groet, Nature's Finest
Het bestellen was makkelijk, site is overzichtelijk.
Super!!

Tevreden

Goede producten en snelle accurate levering
ik heb een bestelling gedaan maar helaas nog niks gekregen nu een vraagje ik had mijn bestelling graag op mijn adres geleverd. ik heb al probeerd te bellen maar ik kom niet door . graag een antwoord gr .Antonia

Dit helpt echt

Blijf fijn op gewicht is ideaal ben er heel blij mee .
Volgens afspraak geleverd 🤨

Goede producten

De producten die jullie leveren doen wat ze moeten doen. De communicatie is altijd kort en helder. Ik heb alleen soms het idee dat ik als vaste trouwe klant mailtjes krijg, maar ook telkens de mail voor nieuwe klanten krijg. Dat laatste is niet nodig.
Zeer goede service, redelijk snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer de producten worden bezorgd. Wij gebruiken de producten nu een maand en we voelen al ons beter en vallen ook een beetje af. Daarom snel weer een nieuwe bestelling gedaan.
Goede service en producten
graag zou ik eerst mijn bestelling krijgen om te beoordelen is alles betaald
SP
steven p.