transgroom.com/nl

287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden817 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

25 nov 2023
Is goed
26 nov 2023
24 nov 2023
26 nov 2023
22 nov 2023
Supernvriendelijk bij al mijn vragen en snelle en correcte levering. Aanbeveling!
22 nov 2023
Heel leuk om te horen. Dank je wel. Veel plezier met je productjes. x
Prettige persoonlijke service
21 nov 2023
Leuk om te horen, dank je wel Joke. x
Snelle levering, blij mee,
17 nov 2023
15 nov 2023
Bestelling geplaatst, was vlug bezorgd, alleen het zou fijn zijn als we weten welke organisatie pakketje komt bezorgen, dat was onduidelijk en ook wanneer
21 nov 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling Ad. Indien je geen tracking per mail hebt ontvangen is het mogelijk dat deze in je spam mail is aangekomen. Bij het plaatsen van een bestelling mag je hierover zeker contact opnemen met ons zodat we je hierover kunnen informeren. x
15 nov 2023

Last minute nog iets nodig voor een klant? Geen probleem voor Transgroom, binnen de drie dagen heb je wat je nodig hebt! Ik heb een supermanlogo op een paard geschoren, dankzij Transgroom had ik hier nog op tijd de perfecte scheerkop voor.
15 nov 2023
Hallo Ellie, waauw, zo leuk! Tof zeg, mooi gedaan ook. Veel plezier met de producten.xx
MV
M v.
Meerssen
Super service altijd
14 nov 2023
Leuk om te horen, dank je wel x

Prima

Alles vlug en correct geleverd.producten van prima kwaliteit .Gratis levering zou voor altijd moeten zijn aangezien aangezien de artikelen niet zo goedkoop zijn
Hartelijk dank x
bestelling WEB20230723113 was onvolledig. Toen het product terug op voorraad was werd het niet nagestuurd of ik moest verzendkosten betalen! Ik kreeg al 2 x de opmerking dat men geen nalevering doet wel terugbetaling. Als ik iets kan bestellen en het is niet op voorraad is het een fout van transgroom en zou het mooi zijn het product na te leveren. Dat is service!
14 nov 2023
Hallo Reinhilde, het spijt ons voor de problemen die je hebt ondervonden. Helaas komt het soms voor dat er een fout in onze stock zit waardoor we niet kunnen uitleveren. Excuses hiervoor. Fijne dag.
vlugge bestelling
Dank je wel x
12 nov 2023
Bedankt! x
Bedankt! x
11 nov 2023
Ben steeds tevreden over hoe snel ze verzenden en het aanbod dat ze hebben En mijn Senzi steeds mooi met de geweldige producten
14 nov 2023
Wat een mooi hondje! Hartelijk dank voor het vertrouwen en de mooie review. Veel plezier met de productjes xx
IW
Ina W.