transgroom.com/nl

287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden817 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

11 nov 2023
Goed bedrijf, snelle levering. Misschien is het mogelijk de honden shampoos, wat sneller weer op voorraad te hebben. Verder alles top!
14 nov 2023
Bedankt voor de mooie review Desiree. We doen ons best om alles tijdig voorradig te hebben. x
Bedankt! x
9 nov 2023
14 nov 2023
Heel leuk! Dank je wel x
JR
Jos R.
Selfkant - Hillensberg

Goede service

Goede snelle service
Super! Dank je wel! x
8 nov 2023
Aardige mensen. Heel attent. Was iets niet leverbaar in een kleur had ik een andere kleur gekozen. Kreeg in mijn pakket een verassing erbij. Heel lief.
Leuk om te horen. Dank je wel Willemijn. x
Vlotte levering
8 nov 2023
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. x
7 nov 2023
Snelle service en netjes verpakt
8 nov 2023
Leuk om te horen! Hartelijk dank x
MV
Marianne V.
EINDHOVEN
Vriendelijk en fijn advies
Leuk om te horen. Dank je wel Marianne x
EI
7 nov 2023
Goede en snelle verzending Fijne producten
Hartelijk dank xx

Top, mooie spullen!

Top! Mooie spullen, eenvoudig te bestellen. Levertijden echter lang. Trimtafel werd bezorgd via gls: geen bezorg indicator dus je moet ‘toevallig’ maar net thuis zijn. Niet ideaal.
7 nov 2023
Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Het klopt dat wij inderdaad geen uur kunnen doorgeven wanneer de chauffeur komt leveren. We proberen daar in de toekomst iets aan te doen.
5 nov 2023
Mooie spullen, snel geleverd.
4 nov 2023
Dank je wel x
Snelle levering, goede producten en prima service !
7 nov 2023
Leuk om te horen. Bedankt x

Nog niks ontvangen.

7 nov 2023
Hallo, hartelijk dank voor je beoordeling. Het klopt dat we de betaling in eerste instantie niet konden linken aan je bestelling omdat de nummer niet was ingevuld en er een andere naam werd gebruikt. Nadien is het inderdaad fout gelopen waardoor je bestelling enkele dagen langer heeft blijven haperen in ons magazijn. Excuses hiervoor.
2 nov 2023
Huis van vertrouwen.