transgroom.com/nl

287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden817 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

26 okt 2023

Mooie spullen. Verzending vertraagd.

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen, goede spullen. Alleen verzend termijn is vrij lang, jammer.
25 okt 2023
Keurige nette verzending. Op tijd en duidelijke communicatie.
7 nov 2023
Leuk om te horen, dank je wel x
RB
Rosemarie B.
Biddinghuizen NL
Hartelijk dank Rosemarie. x
22 okt 2023

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit tegen schappelijke prijzen.
24 okt 2023
dankuwel! heel leuke reactie!
21 okt 2023
snelheid van levering, interessante prijzen
24 okt 2023
dat is leuk om te horen! dankuwel! x
19 okt 2023

Prima

Kwaliteit van de artikelen is prima
24 okt 2023
Dankuwel voor uw reactie! x
18 okt 2023
Goede service en personeel dat bekwaam is als je vragen heb.Spullen die besteld goed verpakt
18 okt 2023
Hallo Astrid Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Leuk om te horen. Fijne dag. x
17 okt 2023
Goede producten en redelijk snelle levering.
18 okt 2023
Hartelijk dank voor je mooie bericht. x
17 okt 2023
16 okt 2023
Verzending was ok, maar miss de kosten van verzending bij een bepaald bedrag niet verrekenen…
18 okt 2023
Hallo Chris, hartelijk dank voor je bericht. Vanaf €85 is de verzending gratis. Alvast een heel fijne dag. x
14 okt 2023
Alles verloopt goed. Maar het duurt wel lang voor het ter bestemming is.
18 okt 2023
Hallo, hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Het klopt dat we soms wat problemen hebben met de verzenddienst. Aarzel niet om ons hierover te contacteren als je vragen hebt omtrent de levering van je pakket. Alvast een heel fijne dag. x
14 okt 2023

Snel en betaalbaar

Transgroom levert altijd snel en de prijzen zijn betaalbaar voor een startende ondernemer. Zeker en vast een aanrader!
Super! Leuk om te horen. Dank je wel Ellie x
PD
11 okt 2023
word altijd zeer goed geholpen
18 okt 2023
Hartelijk dank Patricia. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. x

Duidelijkheid

Sneller bezorgen Meer duidelijkheid (hoeveel dagen voor opgestuurd) Terugsturen protocol verwarrend
Antwoord van transgroom.com/nl
Hallo Severine, bedankt voor je bericht. Momenteel hebben we een achterstand in het verwerken van onze bestellingen. Dit wegens grote drukte. We hebben dit reeds vermeld op onze website, Facebookpagina en in verschillende mailings die werden rondgestuurd. Excuses voor het ongemak. Alle info omtrent retourneren kan je duidelijk terugvinden bij onze FAQ online. Uiteraard ben je ook altijd welkom ons hierover per mail of per telefoon te contacteren. Alvast een fijne dag.
8 okt 2023
Bezorging duurt minimaal een week.
Antwoord van transgroom.com/nl
Hallo, bedankt voor je bericht. Het klopt dat wij momenteel een achterstand hebben in het verwerken van onze bestellingen. Excuses hiervoor. Wegens grote drukte is de levertermijn langer. Dit staat reeds al een 2-tal weken op onze website, Facebookpagina en op onze mailings genoteerd zodat iedereen hier zeker van op de hoogte is. Alvast een fijne dag.
Goed geïnformeerd over vertragingen
18 okt 2023
Dank je wel Kitty. Momenteel zijn we terug mee dus laten we de vertragingen weer achter ons. x
8 okt 2023
Ik krijg mijn producten altijd keurig netjes binnen! En altijd dik tevreden over de producten!
Toppie! Dank je wel Alexandra. Veel plezier met je productjes x
GV
Guy V.
Waregem

Deskundigheid

Grote keuze, goede prijzen, vriendelijke mensen, vakkennis...
18 okt 2023
Heel erg bedankt Guy. Daar streven we naar! Heel leuk om jouw review te lezen. x
7 okt 2023
Goede qualiteit producten service