transgroom.com/nl
Beoordelingen:

296 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden809 beoordelingen in totaal  

4,76
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

de meest kritische beoordeling

3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(4)
(4)
(4)
Resetten
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nog niks ontvangen.

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
7 nov 2023
Hallo, hartelijk dank voor je beoordeling. Het klopt dat we de betaling in eerste instantie niet konden linken aan je bestelling omdat de nummer niet was ingevuld en er een andere naam werd gebruikt. Nadien is het inderdaad fout gelopen waardoor je bestelling enkele dagen langer heeft blijven haperen in ons magazijn. Excuses hiervoor.
10 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
de kwaliteit van de schaar laat te wensen over. Ze knipt wel, maar de rubber kwam bij het eerste gebruik al meteen los en het pinkstaafje wat het knippen vergemakelijkt is blijkbaar iets dat erin gevezen werd en was na het eerste gebruik gewoon verdwenen. Nog contact genomen met Transgroom voor vervanging van de schaar maar ze beroepen zich op hun algemene voorwaarden. Retours moeten binnen 7dagen. Ik kan het dus gewoon doen met een schaar die niet werkt zoals het hoort.
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
12 jul 2023
Beste Inge, bedankt voor je bericht. Scharen zijn inderdaad heel fragiel waardoor we geen lange garantie kunnen geven. Daarom vragen wij om deze te testen meteen na levering zodat er tijdig kan gereageerd worden wanneer er zich een probleem voordoet. Je kan de schaar nog steeds naar ons terugsturen en wij kunnen eerst nagaan of het al dan niet om een fabricagefout gaat. Indien het om een fabricagefout gaat dan kunnen we dit voor jou herstellen/vervangen onder garantie, zo niet dan kunnen we ze alsnog herstellen indien je bereid bent om de herstelkosten te betalen. De verzendkosten naar ons zijn op kosten van de klant als je buiten de retourperiode naar ons stuurt. Als onze slijper beslist dat het om een garantiegeval gaat dan sturen wij ze op onze kosten naar jou terug. Indien je nog vragen hebt, stuur me gerust een mailtje op sabine@transgroom.com. Met vriendelijke groeten.
13 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling WEB20230723113 was onvolledig. Toen het product terug op voorraad was werd het niet nagestuurd of ik moest verzendkosten betalen! Ik kreeg al 2 x de opmerking dat men geen nalevering doet wel terugbetaling. Als ik iets kan bestellen en het is niet op voorraad is het een fout van transgroom en zou het mooi zijn het product na te leveren. Dat is service!
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
14 nov 2023
Hallo Reinhilde, het spijt ons voor de problemen die je hebt ondervonden. Helaas komt het soms voor dat er een fout in onze stock zit waardoor we niet kunnen uitleveren. Excuses hiervoor. Fijne dag.
4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte afhandeling bestelling

Eerste keer kon de bestelling (terwijl er al wel was betaald) niet geleverd worden. De 2e bestelling (maanden later) kon geleverd worden maar het pakket werd niet per omgaande bezorgd. Eenmaal bezorgd werd het pakket onbeheerd achtergelaten terwijl ik enkele dagen niet thuis was. Op mijn mail naar de klantenservice werd niet geantwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
9 okt 2023
Hallo Peter, bedankt voor je bericht. Ik stuur je zo meteen even het mailverkeer door dat je hieromtrent gehad hebt met mijn collega Thijs. Waarschijnlijk is dit over het hoofd gezien. Wij proberen altijd de problemen met de transportdiensten zo snel mogelijk op te lossen. Indien er in het verleden al problemen geweest zijn met levering dan kan het een oplossing zijn om in de toekomst te laten leveren in een parcel punt dicht bij je woonplaats. Alvast een heel fijne dag.
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

My trusted onbetrouwbaar?

Ik krijg weinig info over mijn bestelling en heb geen idee wanneer er geleverd wordt. De meeste energie wordt gestoken in mensen te overtuigen een dure aanvullende verzekering te nemen. Ik begin te denken dat ik mijn bestelling niet geleverd krijg omdat ik die aanvullende verzekering niet heb genomen. Ik heb weinig vertrouwen.
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
11 aug 2023
Beste Conny, bedankt voor je bericht. Ik zie dat je bestelling geleverd is op 1/8. Indien dit niet het geval is mag je gerust contact opnemen met ons op info@transgroom.com of per telefoon op 0032 56 25 20 10. Ter info. De verzekering die wordt aangeboden op onze website heeft niets met Transgroom te maken. Dit is een aparte verzekering die kan genomen worden via Trusted Shops die je extra indekt bij verlies van pakket. Aarzel niet om ons te contacteren indien je nog vragen hebt. Alvast een fijne dag.
2 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen extra meegeleverd. Bij het bestellen werd gevraagd om…

Bij het bestellen werd gevraagd om extra product te bestellen om in aanmerking te komen voor verassingspakket. Ik heb extra bestelt maar geen verassingspakket geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
5 okt 2023
Hallo Ik zie inderdaad dat er iets is foutgelopen met het verwerken van je bestelling. Onze excuses hiervoor. We zullen je het verrassingspakket alsnog nasturen. Fijne dag.
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betrouwbare transporteur nemen ipv DPD, je kan pakket niet volgen omdat track and trace link weer eens niet werkt
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
20 dec 2023
Hallo Ana Bedankt voor je bericht. We zijn inderdaad van transporteur veranderd. In de toekomst wordt alles verstuurd via UPS. Fijne dag.
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Duidelijkheid

Sneller bezorgen Meer duidelijkheid (hoeveel dagen voor opgestuurd) Terugsturen protocol verwarrend
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
9 okt 2023
Hallo Severine, bedankt voor je bericht. Momenteel hebben we een achterstand in het verwerken van onze bestellingen. Dit wegens grote drukte. We hebben dit reeds vermeld op onze website, Facebookpagina en in verschillende mailings die werden rondgestuurd. Excuses voor het ongemak. Alle info omtrent retourneren kan je duidelijk terugvinden bij onze FAQ online. Uiteraard ben je ook altijd welkom ons hierover per mail of per telefoon te contacteren. Alvast een fijne dag.
10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet meer mer DPD versturen en sneller geld terugbetalen
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
11 aug 2023
Beste Ingrid, Bedankt voor je beoordeling. We hopen in de toekomst een platform te kunnen aanbieden waarbij je zelf de transportfirma kan kiezen. Echter is de programmatie hiervan niet evident waardoor het nog even kan duren eer we dit effectief kunnen doorvoeren. Ik zie dat je bestelling geleverd werd op 8 augustus dus begrijp niet goed waarom er terugbetaald dient te worden. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet om ons te contacteren per mail op info@transgroom.com of per telefoon op 0032 56 25 20 10. Alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Sabine Ranson
8 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging duurt minimaal een week.
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
9 okt 2023
Hallo, bedankt voor je bericht. Het klopt dat wij momenteel een achterstand hebben in het verwerken van onze bestellingen. Excuses hiervoor. Wegens grote drukte is de levertermijn langer. Dit staat reeds al een 2-tal weken op onze website, Facebookpagina en op onze mailings genoteerd zodat iedereen hier zeker van op de hoogte is. Alvast een fijne dag.
JM
johan m.
westerlo belgie
29 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
zorgen dat mijn pakje komt
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
12 mei 2023
Hallo Johan, hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb je eerder deze morgen nog een mailtje gestuurd omtrent je bestelling. Helaas hebben we het kleur van het bedje wat je besteld hebt niet voorradig. Ik heb je enkele alternatieve kleuren gestuurd waaruit je eventueel kan kiezen. In afwachting van uw antwoord wens ik je een heel fijne dag toe.
MJ
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van transgroom.com/nl
19 dec 2023
Hoi , Jammer om te zien dat U niet tevreden bent van ons bedrijf en samenwerking. Kunnen we U ergens bij helpen ? Dank je wel voor de feedback .