transgroom.com/nl

287 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden826 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

Allesomvattende zéér mooie cataloog, kwalitatieve benodigdheden aan concurrentiële prijzen. Veilige betaling. Fysieke winkel ook toegankelijk voor particulieren + vriendelijke bediening : TOP !
Antwoord van transgroom.com/nl
Ohhh super dank je wel voor de positieve feedback . Heel erg fijn om te horen . Dank je wel Etienne.
Zeer aangenaam telefonisch contact. Nemen tijd om te luisteren en geven advies op maat. Denken met je mee. Vlotte betaling en levering! Filmpjes die je kan raadplegen bij het gebruik en de toepassing van je aangekochte product.
Antwoord van transgroom.com/nl
Ohh dank je wel voor de hele oprechte en mooie feedback. Heel erg leuk om te horen. Dankbaar . Groetjes
Goede service en kwalitatieve producten! Wel opletten dat de openingsuren voor afhaling niet zo handig zijn (bv niet mogelijk in het weekend, waardoor ik toch voor een verzending moest kiezen, ook al woon ik vlakbij).
Antwoord van transgroom.com/nl
dank je wel voor de Fijne feedback . Heel erg fijn om te horen . Onze showroom is iedere werkdag geopend, met op Dinsdag avond tot 20.30u. zo proberen we om iedereen het toegankelijk te maken om tot bij ons te komen. Indien het niet lukt , neem even contact ( telefonisch) met ons op en dan kunnen we zeker in de toekomst een oplossing creëren. Groetjes
29 apr 2024
Voor mijn kattentrimsalon FurryTales vind ik er al het professioneel materiaal dat ik nodig heb.
29 apr 2024
Heel erg dankbaar en fijn om dit te mogen horen ! Groetjes
Snelle levering, en het geld van de teruggestuurde artikelen sneller terug te betallen
Antwoord van transgroom.com/nl
Dank je wel voor jouw feedback. de terugbetalingen hebben inderdaad een standard procedure , waardoor dit soms later terug op jouw rekening arriveert. Onze excuses daarvoor . Alvast bedankt voor de hele fijne feedback . Groetjes
hebben me echt heel goed geholpen ,.steeds heel vriendelijk en behulpzaam .
Antwoord van transgroom.com/nl
Dank je wel Rita voor de fijne feedback en review. Heel erg leuk om te horen. Groetjes
Heel ruime keus en goede prijzen. Bestelling werd snel geleverd. Aanrader!
Antwoord van transgroom.com/nl
Dank je wel voor de hele fijne feedback. Groetjes
24 apr 2024
Groot assortiment, uitstekende service en snel bezorgd
29 apr 2024
Dank je wel Kitty voor de fijne feedback ! Heel fijn om te horen en dank je wel om een trouwe klant te zijn bij Transgroom. Tot gauw :-)
27 apr 2024
Was netjes en op tijd geleverd
29 apr 2024
Heel erg leuk om te horen ! Dank je wel . Groetjes het Transgroom team :-)
Snelle en correcte levering.
Dank je wel Ivan voor de mooie feedback . Groetjes
Snelle correcte levering
Alles vlug geleverd
Antwoord van transgroom.com/nl
Dank je wel Lina, Heel erg leuk om te horen . Hopelijk tot de volgende keer . Groetjes
Dank je wel !!
26 apr 2024
29 apr 2024
Dank je wel voor de fijne review. Groetjes