Hallo Ortwin,
Bedankt dat je via trustedshops contact met ons opneemt. Want wij hebben verder geen enkel contact moment gehad. Een simpel mailtje met ik heb geen code ontvangen of er is iets mis gegaan was voldoende geweest :) Zoals jij en iedereen kan zien als er een keer iets voorkomt(en dat kan wel eens gebeuren met duizenden bestellingen) wordt het altijd opgelost.
Ik zal even contact met je opnemen om te vragen hoe of wat want er is denk ik ergens iets fout gegaan. En dit is de eerste dat we van jou horen dat het niet is aangekomen.
Je ontvangt dus zo dadelijk al een bericht van ons. En dan gaan we kijken waar het fout is gegaan en gaan we kijken wat de oplossing is. Maar van geld kwijt is geen sprake en we gaan kijken waar de fout ligt en wat oplossing is.
Hopelijk krijgen we snel een reactie van jou zodat we het voor je kunnen oplossen. Ik wens je nog een hele mooie dag toe.
Even een update, het is 02-11-2023 en nog steeds geen reactie... En dit na herhaaldelijk een email te sturen. We wachten het maar af..