blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
blokzeep.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blokzeep.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor blokzeep.com

317 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 apr. 2022
Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

13 dec. 2021
Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Producten worden snel verzonden. Alles plasticvrij. Zepen ruiken lekker. We gebruiken nu ongeveer zo'n half jaar de producten. We blijven het niet heel praktisch vinden in gebruik en de zepen breken snel in kleine stukken. Lang haar wassen met shampoo van blokzeep blijf ik onhandig vinden. En we vinden het toch best prijzig in gebruik. Behalve de deodorant. Die werkt erg goed en gaat heel lang mee. Vanwege de voordelen voor het milieu blijven we toch deze producten van blokzeep gebruiken.
21 nov. 2022
Ik heb de eucalyptus shampoo bar aangeschaft. De bar is in het bijzonder geschikt voor vet haar. Op de website wordt gesuggereerd, dat je je haar minder hoeft te wassen. Helaas heeft de bar voor mij niet het gewenst effect en moet ik, zoals gebruikelijk mijn haar iedere dag wassen.
22 sep. 2022
3 sep. 2022
De levering was prima maar de 2-1 shampoo + conditioner voldoet niet aan de verwachtingen. Het haar zit na het wassen helemaal in de klot, wat niet zou mogen doordat het shampoo + conditioner is.
13 dec. 2021
7 mei 2022
Ik heb de eucalyptus shampoo blok besteld voor mijn puber dochters met vet haar. Helaas is het resultaat niet zoals ik gehoopt had. Om de dag hebben ze evengoed vet haar en moeten ze het wassen. Verder prima in gebruik maar toch jammer dat het niet het juiste resultaat geeft.
18 feb. 2022
Er kwam al snel schimmel op de face crème. Gemaild daarover, maar het antwoord was compleet nietszeggend. Kreeg meer t idee dat t mijn eigen schuld was. Wel tevreden over shampoo, maar door deze ervaring haak ik af als klant.
4 aug. 2022
Deodorant in blikje is maar tot augustus 2022 houdbaar, de andere tot september. Jullie pretenderen dat je er 3 maanden mee kunt doen. Niet zo fijn als je spullen krijgt die al over datum heen zijn…..
4 aug. 2022
Ik vind de make-up reiniger en de gezichtscrème bar te hard/ droog, ondanks het warme weer. Ik moet te hard wrijven om de make-up te verwijderen en om de crème te verdelen over mijn gezicht.
26 feb. 2022
De douchezeep geeft een trekkerig gevoel na gebruik. Niet wat je wilt na het douchen. Helaas verder op zoek naar een douchezeep die niet uitdroogt.
1 feb. 2022
Gebruik van shampoo en conditioner heel fijn. Het schuimt lekker en ruikt ook goed. Het maakt je haar echter heel droog!
4 feb. 2022
Korting geven en dan duurder zijn, dan zonder korting, omdat er dan verzendkosten wordt berekend.
28 apr. 2022
De body lotion was snel op. Shampoo met conditioner goed.
23 dec. 2021
Ik vind de zeep de huid te veel uitdrogen