blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

Details over blokzeep.com

blokzeep.com - Beschrijving

Vind u ook dat persoonlijke verzorging in de badkamer milieuvriendelijker moet? De webwinkel voor duurzame en natuurlijke shampoo, conditioner, body en scheer bars! Een fles shampoo bevat gemiddeld 80% water. Dit water wordt de wereld overgescheept naar talloze badkamers. Onze zepen worden binnen Europa met de hand gemaakt en door de hoge concentratie (1 bar staat gelijk aan 3 flessen shampoo) besparen we bij het vervoer ook nog eens extra uitstoot! Tegenwoordig lijk je er bijna niet meer omheen te kunnen: plastic flessen shampoo, conditioner, douchegel, plastic wegwerp scheermesjes en aluminium flessen scheerschuim. Producten die binnen de kortste keren weer op de afvalstapel liggen. Veel producten die wij gewend zijn in plastic te kopen, kunnen ook heel goed in een natuurlijkere verpakking. Onze producten, inclusief verpakking zijn dan ook geheel plasticvrij! Daarbij zijn al onze verpakkingen cradle-to-cradle geproduceerd, wat betekent dat ze CO2 neutraal gemaakt worden en ze (inclusief de inkt) volledig biologisch afbreekbaar zijn. Het is bij veel badkamerproducten vaak onduidelijk wat er allemaal in zit. Zo bevatten veel producten Palmolie, waarvoor enorme stukken regenwoud worden gekapt in Azië. Daarom bevatten onze producten alleen natuurlijke ingrediënten. Onze shampoo bars en conditioner bars gemaakt zonder SLS en parabenen en zijn ze palmolievrij. Zo zorgen wij dat ook een natuurlijke en transparante ingrediëntenlijst heel gewoon wordt!
Blokzeep
Tweede Atjehstraat 5R
1094 KZ Amsterdam
Sofia Abramtsjoek

Beoordelingen voor blokzeep.com

507 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

De deodorant creme is echt super fijn, eindelijk geen vieze luchtjes meer aan het einde van de dag! Blijvertje! De body soap is voor mijn huid wat heftig.. Krijg er erg jeukende/droge huid van (mijn man niet). Daarnaast hebben we hem nu een week in gebruik en is hij al behoorlijk klein (in hennepzakje afgelopen week, vanaf nu ligt hij op een schaaltje). Ben benieuwd hoe lang we er mee kunnen doen, anders is het prijzig!
De shampoo bars die ik heb gehad(eucalyptus en kamille) bevallen erg goed! Beiden zijn prettig voor haar dat snel vet wordt soms! Ook de gezichtsreiniger bevalt erg goed. De huid blijft zacht en fris achter! Alles erg zuinig in gebruik dus de prijs-kwaliteit verhouding is goed!
De producten zijn heel goed bevallen. De shampoo en hand en bodyzeep ruiken heerlijk en schuimen goed. Heel handig vond ik het hennep waszakje om de bodysoap in te doen. Ik heb zojuist de nieuwe bestelling geplaatst!
is goed zo. verpakking past precies bij de bestelling. Soms is de verpakking te groot maar hier prima
Snelle levering en lekker milieuvriendelijk geleverd met de fietskoerier.
Het is zeer zacht voor je huid ruikt lekker en niet overdreven duur.
Zoals altijd weer een snelle levering van heerlijke produkten.
Heel tevreden over de deodorant. En met de snelle levering.
Super Produkte. Freundlicher Service u schnelle Lieferung
snelle levering, mooie milieu vriendelijke verpakkingen.
Niet verwacht dat het zo'n goed resultaat geeft
Mooie en leuke producten, snelle levering!
Producten zijn echt top, fijn in gebruik.
Snelle levering en prima producten!!
op tijd geleverd en goede verpakking
snelle levering en lekkere shampoo
Alles is prima
Lekkere geur