blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
blokzeep.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blokzeep.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor blokzeep.com

317 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 apr. 2022
Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

13 dec. 2021
Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

15 nov. 2022
Blokzeep gebruikt enkel karton om hun zeep te verpakken voor verzending en op een slimme ruimtebesparende manier. Zelfs mijn bestelling van 5 stuks paste nog door de brievenbus. Bespaard benzine en gedoe. En de producten zijn gewoon goed!
10 nov. 2022
Heel tevreden over deze deodorant. Bij andere deo's raakte mijn huid vaak geïrriteerd, maar de deo van Blokzeep doet zijn werk.
Zo fijn om de producten van blokzeep te gebruiken, blijft genieten tijdens het douchen, scheeren en natuurlijk de deo.
De shampoobar en bodybar ruiken heerlijk! En voor mij is het belangrijk dat het 100% plantaardig is en plasticvrij.
Met de zeep misschien een nieuw geurtje.
18 nov. 2022
nog niet gebruikt maar ruikt hemels
17 nov. 2022
Makkelijke site en snel geleverd
16 nov. 2022
17 nov. 2022
16 nov. 2022
6 nov. 2022
21 nov. 2022
Ik heb de eucalyptus shampoo bar aangeschaft. De bar is in het bijzonder geschikt voor vet haar. Op de website wordt gesuggereerd, dat je je haar minder hoeft te wassen. Helaas heeft de bar voor mij niet het gewenst effect en moet ik, zoals gebruikelijk mijn haar iedere dag wassen.
24 okt. 2022
Wat jullie zelf doen is prima, de bezorging laat te wensen over. Vorige week kreeg ik een bericht dat mijn pakje in de brievenbus zat. Het bleek uiteindelijk twee huizen verderop in de bus gestopt te zijn. De keer daarvoor is het pakje, dat gewoon door de brievenbus kon, op de stoep neergelegd.
14 okt. 2022
van e z.
Goede uitleg over hoe de zepen te gebruiken. Snelle levering. Ook de uitleg waarom dit voor het milieu goed is.
7 okt. 2022
Prima artikelen. Grote verscheidenheid. En alles zonder plastic. De blokkeer en shampoobar voldoen uitstekend!
25 okt. 2022
Snelle verzending. Product (oog make up remover bar) nog niet getest, gaat mee op vakantie.
14 okt. 2022
Heel blij met de producten. Ik heb meteen meerdere dingen gekocht om te proberen