blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.com

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.133 beoordelingen in totaal

9 sep 2023
De shampoo en doucheblok ruiken heerlijk. Zelfs het scheerblok werkt geweldig wat ik niet had verwacht! Jammer dat er geen body olie of lotion blok is! Bestelling was wel al volgende dag in huis! Ben heel tevreden!

De bezorging klopte niet. Er werden wattenstaafjes geleverd, maar wattenschijfjes besteld en betaald. Om het in orde te krijgen moest ik aan het werk: een foto maken van de bestelbon en de levering en die e-mailen. Vervolgens zou ik dan een retourbon krijgen om de wattenstaafjes terug te sturen. Dus moest ik weer naar het postkantoor (2 km). Toen kwam het aanbod dat ik de wattenstaafjes mocht houden met een korting van 35%, wat volgens jullie zeer uitzonderlijk was. Jullie maken een fout en ik moet aan het werk of betalen voor iets wat ik niet echt wil. De bars van jullie zijn overigens uitstekend.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Snelle levering. Fijn product
Snelle levering, pakketje past in brievenbus, milieuvriendelijk. Alles netjes verzorgd.
SB
Snelle levering van fijne en goede producten
Zeer goede service!!
Goede spullen, geleverd in een mooi klein brievenbuspakketje, helemaal in lijn met de ideeën van blokzeep.

Geen irritaties meer.

Geen irritaties meer bij deodorantgebruik. Misschien kan het wel wat smeuiiger bij lagere temperaturen.
prima product
JH
Goede producten, simpel bestellen, doen wat ze beloven
11 jul 2024

Scheermes

Na zoveel jaren met een cartridgemesje geschoren te hebben, nu een deze starterset besteld. Mooi ding inclusief een scheerblokje en netjes verpakt.
11 jul 2024
Geweldige producten!
4 jul 2024
2 jul 2024
1 jul 2024
Je wrijft het op je haar en lekker schuimen maar. Geen flessen meer maar compact stukje zeep wat lang mee gaat.
30 jun 2024
Een hele fijne manier om make up te verwijderen
29 jun 2024
Ery zeer tevreden ! Bedankt