bbqtime.nl- Logo - Beoordelingen

bbqtime.nl

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden842 beoordelingen in totaal

Ik heb bij jullie een geweldige bbq besteld, ruimte genoeg om te grillen en alles naast te leggen. Wel 2 dingen waar ik me een beetje zorgen bij maak is dat de onderkant van de bbq, de schuif waar de restanten kolen op vallen. Komen pellen af van de hitte, ik denk dat het de coating is maar ben niet zeker. Ook de platen waar de kolen op liggen is al gebogen na 1x te gebruiken.. is dit normaal ?

21 apr 2024
Mooi apparaat! Top kwaliteit. Grote problemen met de aflevering van het 120 kg zware pakket op een Europallet. Aflevering op het grindpad. Daarna zelf een palletwagen moeten gaan huren om het op het terras te krijgen. Onmogelijk....maar gelukkig uiteindelijk met alle buren gelukt.

Beoordelingen voor bbqtime.nl

Voordelig en snelle levering!

Eerlijk, kwalitatief, hoe het hoort te zijn

Al meerdere artikelen gekocht, elke keer tip top in orde. Verpakking zeer goed, producten nooit beschadigd. Levering zeer goed, altijd tijdig geleverd. Producten, zeer goed, je krijgt wat je besteld, informatie online zeer duidelijk, producten steeds volgens beschrijving geleverd.
28 jan 2024
Heel snel geleverd maar na het in elkaar zetten bleek dat niet alles werkte hie het zou moeten. Na een mail met de nodige uitleg werd er enkele dagen later een doos met reserve onderdelen geleverd. Heel tevreden over de afhandeling in naverkoop.
8 jul 2023
Alles ging super ik had een bbq besteld en bedacht me later dat ik nog een hoes nodig had dit was allemaal geen probleem en kon gewoon in de zelfde verzending nog mee. Gewoon een betaal verzoekje via de mail en klaar
25 jul 2023
Leuke duidelijke website. Snelle bezorging en keurig verzorgd. Top Aanrader. Als je deze saus eenmaal hebt gebruikt in Amerika ben je verkocht. Was dus erg blij dat het in Nederland ook werd verkocht
18 mei 2024

Tevreden klant

Zeer vriendelijke persoon via mail. Gaf een duidelijk en eerlijk antwoord op mijn vraag. Er was duidelijke opvolging van mijn bestelling die perfect bij mij afgeleverd is. Heel positieve firma
Prijs/kwaliteit is helemaal in balans. Jammer dat er geen El Fieg-hoes is voor de El Fuego Buffalo Smoker. De uiteindelijk bestelde universele zwarte hoes hangt er een beetje “zielig” bij.

Too bedrijf!

's Avonds electrische sfeerhaard besteld. Eind volgende middag hing hij al. Geweldig ding...alleen het "nep"hout vervangen door kleine witte steentjes. Aanwinst en topbedrijf!!
14 jan 2024
Goede communicatie over het product gesproken. Zaterdag avond besteld dinsdag ochtend in huis. De openhaard is zeer goed bevallen vooral voor die prijs. Echt een aanrader.
JJ
Jurgen J.
Sweikhuizen
8 jul 2023
Prima winkel met alles wat je nodig hebt voor je BBQ. We bestellen hier regelmatig, met name onze pellet korrels voor de BBQ. Snelle levering en goed verpakt.
PV
Pauline v.
Sprang - Capelle
20 okt 2023

Zeer tevreden

Problemen worden snel opgelost. Netjes verpakt geleverd. Communicatie verloopt redelijk snel, de oplossing word gelijk verwerkt. Al met al zeer tevreden!
3 okt 2023

Vriendelijke klantenservice

Ze waren een zak woodchunks vergeten mee te zenden. Zeer netjes en vriendelijk afgehandeld. Ze hebben ter compensatie een grotere zak opgestuurd.
28 jul 2023

Prachtische produkten en dienst!

Een echte klantendienst met een echte persoon in geval van vraag en vooral, een snel en efficient oplossing! Ik ben zeer blij van mijn produkt.
JM
Jack M.
Den Bosch

Opbouw sfeerhaard Nova

Mooie sfeerhaard voor dat geld diversen vlamkleurig erin, dit is echt een aanrader. Heel degelijk verpakt. Snelle levering en communicatie,
Pakketje was door een sorteerder retour gestuurd. Ze hebben direct een nieuwe opgestuurd en niet de retourzending afgewacht. Klasse!
11 nov 2023
Ik had gevraagd om de levering woensdag uit te voeren, omdat er geen optie voor was op de site. Hier is niet op geacteerd
SB
Sieger B.
Kortgene
21 sep 2023
Was prima verpakt, netjes op tijd geleverd en product voldoet volledig aan de verwachting en de prijs is redelijk