yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl
Beoordelingen:

130 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden334 beoordelingen in totaal  

3,89
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.

de meest kritische beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor yarinde.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(15)
(14)
(12)
Resetten
SD
Sandra D.
Broek in Waterland
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hoe de planten verpakt waren was ronduit slecht, zeker de helft van de planten waren gekneusd of afgebroken. De dozen zijn te laag en worden ook nog eens op een pallet gestapeld en door de planten zijn de dozen iets vochtig en dus slap waardoor zo’n hele stapel dozen dus inzakt. Verder waren sommige planten echt heel pierig en zaten er al slakken in. Denk niet dat ik er nog een keer bestel.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was niet compleet, werd wel snel gecompenseerd, dure bezorging die ondanks dat er iemand thuis was, de planten bij buren afgaf.
Beoordeling melden
16 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling klopte niet helemaal. Sommige planten zagen er belabberd uit, levering niet binnen tijdvak zoals aangegeven
Beoordeling melden
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

plant wel betaald, niet aanwezig en niet gecommuniceerd/gerestitueerd op lijst niet leverbaar, verder geen labels op veel van de potjes…

geen labels op veel van de potjes waardoor ik moet gokken wat er in zit en dus niet weet waar ik het moet planten. ik had een vrij grote bestelling expres om geen verzendkosten te hebben. ondanks dat er op de site stond dat ze aanwezig waren konden niet alle planten geleverd worden. dit werd weliswaar gemeld en gerestitueerd. echter bleek dat er ook nog plant was waarvan niets gemeld was en die ook niet geleverd werd maar wel betaald was. na telefonisch contact hierover moest ik foto maken van de planten die wel ontvangen zijn. ik weet prima hoe een clematis armandii eruit ziet maar toch moest dat. uiteindelijk toen ik aangaf dat het regende en ik me echt niet vergiste werd vergoeding aangeboden. ik kon de plant niet alsnog ontvangen ondanks dat hij voorradig was omdat de verzendkosten te hoog waren. dat zijn ze dus voor mij al helemaal 39,95 voor plant van 16,95 ik heb nu nog steeds deze plant nodig en vind het niet meer dan logisch dat als Yarinde niet levert, dat ook niet meld en ik daar zelf achter moet komen en dit moet melden ze dit zo dienen op te lossen dat ik krijg waarvoor ik betaald heb en niet nogmaals 39,95 verzendkosten moet betalen. heel teleurstellend.
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een kloppende bestelling leveren en beter bereikbaar zijn. Erg jammer, we hadden veel positieve dingen gehoord over Yarinde maar onze ervaring is het tegenovergestelde. Compleet verkeerde bestelling ontvangen, we mochten het houden tegen een aangepaste prijs of gratis retour zenden, maar niks gehoord over onze eigen bestelling… jammer! Over de klantenservice ben ik wel positief.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
3 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! U heeft helemaal gelijk wat betreft de verkeerd geleverde bestelling. Helaas is er in het logistieke proces wat mis gegaan waardoor de klant een andere bestelling heeft ontvangen. De bestelling is retour gekomen en hebben het bedrag teruggestort. Voor een nieuwe bestelling hebben wij een code aangemaakt voor gratis verzending. Al met al een vervelende situatie. Om het positief af te sluiten zijn het wel prachtige planten die u verkeerd ontvangen heeft. Wij hopen dit in de toekomst goed te maken. Groene groet, Team Yarinde
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beloven 5-8 werkdagen maar dat zijn er bij ons intussen 18 (en nog aan het wachten)!! Laten niets weten en zijn niet bereikbaar (negeren mails en nemen telefoon niet op). Eindelijk te pakken gekregen: "levering zeker vrijdag". Niets gebeurt ... Probeer hen weer te contacteren maar is weer onmogelijk. Ze hebben mijn geld en lijken dan te verdwijnen. Transporteur lijkt fake.
Beoordeling melden
14 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Meer overleg - kapotte dozen.

Ik zou indien planten niet leverbaar zijn in overleg andere planten doen we hebben nu planten die we gewoon lelijk vinden. Daarnaast kreeg ik einde dag (na 17:00) pas bericht dat het een andere datum zou worden. Daarnaast was de levering teleurstellend als je kijkt naar dozen en daarna planten , denk dat we dit zelf beter hadden gekund in mijn ogen teveel betaald.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
In de beschrijving van het borderpakket staan 7 verschillende planten beschreven. Helaas maar 6 ontvangen. Potmaat van 9 cm maar plantjes zijn vaak nog vele malen kleiner tot zelfs 2 cm aan toe. Helaas de laatste keer dat ik hier heb besteld. Niet de kwaliteit die je zou verwachten voor dit geld.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling wel goed ontvangen maar communicatie met Yarinde is zeer slecht. Telefonisch bijna niet te bereiken en mails worden niet beantwoord. Ik zal hier geen tweede keer iets bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
2 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor uw review! Wanneer wij het systeem en mailbox bekijken zien wij dat u ons 1 keer heeft gemaild met de vraag hoelaat de bestelling geleverd gaat worden. Dit hebben wij vervolgens twee dagen later gecommuniceerd doormiddel van een track&trace te sturen. Helaas kunnen wij niet eerder een tijd vermelden zonder dat deze is aangemeld bij het transport. Wel fijn om te lezen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Jammer dat wij maar 1 ster krijgen omdat wij niet binnen 1 dag konden vertellen hoelaat de bestelling precies bij u zou zijn. Groene groet, Team Yarinde
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet de mooiste planten, de Japanse Aster biologisch was ronduit triest. De levering is behoorlijk lang. Men kan niet aangeven wanneer met zekerheid je bestelling geleverd zal worden.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Plantjes op de kop in de doos en daarom uit de potjes. Rubeckia waren zielig en klein zag er al met al matig uit. De calamagrostis waren in orde.
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte (leugenachtige) communicatie over levering en beoordeling vragen terwijl er nog niet eens (te laat) geleverd is.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
3 dagen geleden
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Naar aanleiding van de review hebben wij u zojuist gebeld en aangegeven dat wij door tweede Pinksterdag wat vertraging hebben opgelopen, hier reageerde u netjes op met uw onvrede en dat wij de bestelling dan op 1 juni moeten leveren. Hier hebben wij rekening mee gehouden en de datum voor u aangepast. Verder zijn wij niet inhoudelijk op uw onvrede ingegaan, wat niet netjes was en waardoor wij deze review hebben ontvangen. Wat de communicatie betreft kan dit absoluut beter maar was dit zeker niet ''leugenachtig'' zoals omschreven wordt. Groene groet, Team Yarinde
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Planten die geleverd zijn waren geplet

Planten die geleverd zijn waren geplat, uit de potjes gevallen en er zaten veel slakken tussen de planten. 😥
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte kwaliteit!!!

Planten worden veel te laat geleverd en zien er niet meer uit! (Zie foto’s) Waardeloos..,,,
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering 2 keer verplaatst, en heel laat doorgekregen wanneer het afgeleverd werd. Hierdoor was niemand thuis
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
1 mei 2024
Hallo, Bedankt voor uw review! De klant heeft helemaal gelijk dat de verwachte leverdatum twee keer is opgeschoven en de bestelling vervolgens wederom later dan de verwachte leverdag binnen kwam. Wij hopen dat u blij bent met de geleverde planten en danken u dat wij dan alsnog 3 sterren van u hebben gekregen. Groene groet, Team Yarinde
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Mooie planten, magere service

De planten zien er prima uit. Van alle planten is er slechts één waar ik twijfels bij heb maar wellicht dat hij aansterkt nu hij in de grond staat. De communicatie vond ik erg mager. Na de bevestiging van de bestelling op de 20e vd maand duurde het tot de 26e voor ik meer hoorde over mijn bestelling. Uiteindelijk zijn de planten de 28e bezorgd. Overigens heb ik extra betaald om het de volgende werkdag na verwerking geleverd te krijgen. Ik heb er niets meer over gehoord waarom mijn 'spoed' bestelling niet als zodanig is behandeld. Ook heb ik de meerkosten niet vergoed gekregen. Magere tot slechte service dus. Wel mooie planten.
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Jammer te lezen dat u niet van onze service heeft genoten. U heeft planten besteld op 20-06. Op onze website staat vermeld dat wanneer u voor zondag 23:59 wij diezelfde week uw planten willen leveren. U besteld op een dinsdag, wat normaliter betekent dat uw bestelling de volgende week in huis zal zijn. Hierin is het "normale"process" gevolgd. Wat ons echter betreurd, is dat de communicatie hierin niet naar uw verwachting is gebleken. Wij zullen uw feedback meenemen in de ontwikkeling van Yarinde.nl! Groene groet.
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Matige kwaliteit planten, planten lagen doorelkaar en op hun kop in de doos
Beoordeling melden
Antwoord van yarinde.nl
12 feb 2024
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen dit meenemen in het verbeteren van ons proces. U mag ons altijd foto's sturen van de planten bij ontvangst zodat we hier een passende oplossing voor kunnen bedenken. Groene groet, Team Yarinde