yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden298 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Alle planten keurig netjes in dozen verpakt en goed aangekomen. Snelle levering. De opbindsets bij de klimplanten ontbraken dus maar zelf oogjes in de schutting gedraaid en touwtjes eraan gemaakt. Alle planten zijn goed aangeslagen inmiddels. Goede kwaliteit.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.

Mooie planten, magere service

De planten zien er prima uit. Van alle planten is er slechts één waar ik twijfels bij heb maar wellicht dat hij aansterkt nu hij in de grond staat. De communicatie vond ik erg mager. Na de bevestiging van de bestelling op de 20e vd maand duurde het tot de 26e voor ik meer hoorde over mijn bestelling. Uiteindelijk zijn de planten de 28e bezorgd. Overigens heb ik extra betaald om het de volgende werkdag na verwerking geleverd te krijgen. Ik heb er niets meer over gehoord waarom mijn 'spoed' bestelling niet als zodanig is behandeld. Ook heb ik de meerkosten niet vergoed gekregen. Magere tot slechte service dus. Wel mooie planten.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Jammer te lezen dat u niet van onze service heeft genoten. U heeft planten besteld op 20-06. Op onze website staat vermeld dat wanneer u voor zondag 23:59 wij diezelfde week uw planten willen leveren. U besteld op een dinsdag, wat normaliter betekent dat uw bestelling de volgende week in huis zal zijn. Hierin is het "normale"process" gevolgd. Wat ons echter betreurd, is dat de communicatie hierin niet naar uw verwachting is gebleken. Wij zullen uw feedback meenemen in de ontwikkeling van Yarinde.nl! Groene groet.
17 okt 2023
Matige kwaliteit planten, planten lagen doorelkaar en op hun kop in de doos
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen dit meenemen in het verbeteren van ons proces. U mag ons altijd foto's sturen van de planten bij ontvangst zodat we hier een passende oplossing voor kunnen bedenken. Groene groet, Team Yarinde
28 okt 2023
Planten ruim op tijd besteld en worden dan nog veel later geleverd.
8 jul 2023
Sommigen planten zagen er niet al te best uit .Het voordeel is dat ze vanzelf verdwijnen onder de grond. En dan zien we volgend jaar hoe ze opkomen.. Er waren veel gebroken takken Ik ga er vanuit dat dit niet de beste planten die jullie hebben gestuurd. .
12 jul 2023
Hallo, Ondanks uw vervelende ervaring bij levering danken wij u voor het achterlaten van een drie-sterren review en uw opbouwende feedback! Het vervoeren van een levend product kan een uitdaging zijn. Daarbij is gebleken dat dit kan voorkomen tijdens transport. Wanneer u inderdaad last heeft van gebroken takken, kunt u deze het beste afknippen, zodat de planten nieuwe scheuten kunnen ontwikkelen. Uw review draagt bij aan de beleving bij levering van tuinplanten van Yarinde. Hopelijk zien wij u in de toekomst nog eens verschijnen! Groene groet, Team Yarinde.
9 nov 2023

Ziet er zeer professioneel uit maar de uitvoering laat op zich wachten…

Mooie site en app en customized borderplan, alleen duurt alles zooo lang voor levering en zijn ze ook beperkt bereikbaar. Ze hebben het niet zo goed voor elkaar als het doet voorkomen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor het melden van uw feedback. wij zullen dit meenemen om onze service in de toekomst te kunnen verbeteren.
22 apr 2023
Communicatie is niet optimaal klachten wordt niet op gereageerd. Planten zijn beschadigd en sommige zijn slecht van kwaliteit.
19 aug 2023
De kwaliteit van sommige planten viel wat tegen. Het is nu natuurlijk geen goed tijdstip voor planten, maar had meer verwacht.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 3-sterren review. Fijn dat de levering correct is geweest en de volle score heeft gekregen! Daarnaast erg vervelend te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad m.b.t. kwaliteit en service. De tijd van het jaar zal invloed hebben en de kwaliteit-waarborging is in zomerse maanden een enorme uitdaging onder kwekers. De kracht van de plant zit in het wortelsysteem. Bij onze kwaliteitscontrole zal dit gecontroleerd worden. Wanneer ook het wortelsysteem het na laat, zullen wij de planten niet verzenden. Wij hopen dat desondanks de mindere ervaring, uw planten een fraaie voorsprong zullen krijgen gezien de tijd van aanplanten. Indien dit toch niet het geval is, kunt u immers beroepen op uw aanplant garantie van drie maanden. Yarinde wenst u veel tuinplezier! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde
24 jun 2023
De duurtijd tussen de verschillende acties … borderplan besteld … je moet zelf druk zetten
4 aug 2023
Twee weken levertijd en kwaliteit van de planten maar zozo.... Viel me tegen, jammer.
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Graag horen wij, hoe wij in de toekomst, van 3-sterren een 5-sterren review kunnen maken. Wij staan altijd open voor feedback en verbetering! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
22 okt 2023
de communicatie waws niet duidelijk mbt de leverinbg geen naam kaartjes bijd e palnten
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij nemen dit mee om onze service in de toekomst te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
Zeker . Bestelling
Antwoord van yarinde.nl
Bedankt voor uw feedback!
Boom naadeld
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wanneer u niet geheel tevreden bent kunt u altijd eerst contact met ons op nemen zodat wij een oplossing kunnen bieden. Dan hebben wij de kans om onze service te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde
25 mei 2023

Niet volgens afspraak

27 mei 2023

Ze beloven veel maar komen beloftes niet na.

Ze beloven dat als je zondag voor 13:59h bestelt , dat ze dezelfde week nog leveren... na een paar mailtje van Yarinde die veel woorden bevatten maar weinig duidelijkheid over de leverdatum kreeg ik uiteindelijk na 2 weken een eerlijke mail.."Momenteel zijn wij aan het reorganiseren en lopen tegen bepaalde groeiproblemen aan, waardoor wij niet in staat zijn gebleken, dit op de juiste manier te communiceren. Gezien de omtrek van uw bestelling en complexiteit, lukt het ons niet uw bestelling compleet te maken deze week. " ... met de optie om mijn bestelling te annuleren, dat heb ik ook meteen gedaan. Bij een lokale leverancier (Neutkens te Knegsel) alle planten binnen 1,5 verzamelt en voor vrijwel dezelfde prijs,... Voor mij geen Yarinde meer !
25 jul 2023
Veel te hoge prijs voor de geleverde kwaliteit vd sering op stam. Overige Planten erg droog. Armetierig ‘gebroken hartje’ die ondanks 2w intensieve verzorging de geest gaf. Pot sering tijdens transport kapot gegaan. Bij ophalen een ander besteld. Gelukkig is de uiteindelijk geleverde sering wel aangeslagen. Service en vriendelijkheid ok, maar kwaliteir geleverde producten kan beter..
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback! Het gebroken hartje zal na de bloeiperiode afsterven van boven en zo haar energie in het wortelstelsel stopt, om zo het volgende voorjaar weer op te komen. Wat betreft de overige producten is dit uiteraard niet de bedoeling geweest. Weersomstandigheden kunnen hier echter invloed op hebben. Blij om te lezen dat de tweede levering in orde is geweest, zodat u nog jaren mag genieten van uw boompje op stam. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
20 jun 2023

Leverbaar maar toch niet leverbaar?

Lang wachten, dan: alles wat leverbaar was blijkt niet leverbaar. Yarinde zelf heeft de bestelling geannuleerd!? Appart. Hoe kan ik hier nu nog bestellen? Sorry maar beter kan ik het niet maken.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en het delen van uw ervaring met Yarinde. Wij vinden het erg jammer dat u deze vervelende ervaring heeft meegemaakt en willen hier van leren, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Gezien de tijd van het jaar, oprakende voorraad bij kwekers en oplopende temperaturen hebben wij niet kunnen leveren wat u heeft besteld en dit betreuren wij ten zeerste. Wij hopen deze vervelende ervaring in de toekomst recht te kunnen zetten en ook u een tevreden klant te kunnen maken. Nogmaals dank voor uw eerlijke mening! Groene groet, Team Yarinde.
7 jun 2023

Letterlijk ondermaats

De bestelde blauwe bes is veel kleiner als voor betaald. Dat scheelt de helft. Nu hebben ze 3 blauwe bessen geleverd ipv 1 . Ik denk als compensatie maar ik heb daar geen plaats voor. De meebestelde zak Vivimus 60ltr is niet geleverd. Eerder bleek al dat van de 2 soorten kruisbessen die ik had besteld er 1 niet voorradig was. In overleg heb ik ingestemd met 2 dezelfde soorten. Niet blij.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Net als alle planten bij Yarinde, groeien en leren wij. Wij hopen u toch nog eens te kunnen helpen met daarbij een juiste levering, om van deze 1 ster meer te kunnen maken. Groene groet, Team Yarinde.
2 sep 2023

Geen communicatie

Een deel van de bestelling is zonder enige communicatie niet geleverd. Ook op mijn vragen daarover is niet gereageerd. De items staan nog wel op voorraad op de website. Ons beplantingsplan valt hierdoor nogal in het water.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Mede dankzij eerlijke en oprechte feedback, kunnen wij groeien als bedrijf. Ontzettend vervelend te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad met Yarinde. Dit is zeker niet waar wij op gebied van producten en service naar streven. Wij zullen contact met u opnemen via de email en u persoonlijk een aantal oplossingen bieden, om wellicht van een twee sterren, een 5-sterren review te kunnen maken. Groene groet, Team Yarinde.