payot-bestellen.nl- Logo - Beoordelingen

payot-bestellen.nlReviews

payot-bestellen.nl- Logo - Beoordelingen

Details over payot-bestellen.nl

payot-bestellen.nl - Beschrijving

Payot-bestellen.nl is een online specialist voor het Franse huidverzorgingsmerk Payot. Payot helpt vrouwen bij het behouden van hun schoonheid. Voor elk huidtype en huidprobleem biedt het merk een speciale lijn aan, voor een optimale huidverzorging. Pâte Grise is bijvoorbeeld een iconische lijn voor de vette en onzuivere huid.
Be Beauty Exclusive B.V.
Euregioweg 245
7532 SM Enschede
H.G. Bruggink

Beoordelingen voor payot-bestellen.nl

46 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Super snelle levering en er kwamen free goodies bij! Heerlijk voor Belgen, want Payot wordt hier niet meer aangeleverd! Vaste bestelplaats vanaf nu! :D

Ik vraag om een monster/ sample voor evt te bestellen. Jullie geven aan dat dat kan. Krijg ik dus niets. Tsja dan kan ik het ook niet beoordelen en bestellen. Best jammer.

Beoordelingen voor payot-bestellen.nl

Een bestelling was niet compleet, na een mail en telefoontje werd het meteen opgelost. Ontbrekend productwerd al 2 dagen later bezorgd. Chapeau!
Duidelijk per mail en tijdig geleverd
Super snelle levering.
mooie prijzen en snelle levering!
Ik vind goede producten en ben tevreden
Goede ervaring en prijzen!
Ik heb tot nu toe altijd de goede levering ontvangen. Alleen er is geen snelle levering. Ook zou de gratis samples en/of attenties, zeker voor vaste klanten, royaler mogen.
super snelle levering een geweldig product en goede bezorging netjes ingepakt en leuke proefjes erbij en voor volgende x kortigskaart super leuk
Quick delivery even during Christmas time. The products are great and a lot of small gifts. Definitely recommend it! Good job to the team! :)
De enige crème die mijn droge huid goed hydrateert. Blij dat ik deze nu via internet kan kopen ipv bij een schoonheidsspecialiste.
Meestal is het vandaag bestellen volgende dag in huis. Maar bij payot betellen .nl duurt het zeker 2 dagen? Best lang
Dat de website is aangepast , want de betalingen (afrekening met kortingen) liet nog wel eens te wensen over.
Makkelijke website, snelle levering en super goede producten. Heel erg tevreden.
De levering duurt wel een aantal dagen. Dit wordt dan wel weer vermeld.
Potje en tube los geleverd. Niet in originele "gesealde:" verpakking