Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden134 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
Solza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fantastische service! Bestelling online geplaatst en binnen enkele minuten kreeg ik een telefoontje van een medewerker wanneer het schikte om de bestelling te komen leveren. Dat werd dus de volgende dag al. En de chauffeur belde keurig een uur voor de levering. Dit noem ik nog eens een goede service. Zeer tevreden over Solza!

Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

29 sep 2023
Goed advies gekregen, nog een 2e keer terug geweest om te kijken omdat we niet zeker waren van de kleur vloer. Uiteindelijk alsnog hier een vloer gekocht!
28 sep 2023
Snel en goed geholpen door Jorik. Net even dat stapje extra doen om je compleet te helpen. Snelle levering, topservice. Wij zijn (zeer) tevreden!
20 sep 2023
Uitstekend advies en prima communicatie met Jorik. Mooi materiaal. Goede en vriendelijke vloerenlegger. Tussentijds overleg mogelijk, prima telefonische bereikbaarheid en persoonlijke benadering.
17 sep 2023
11 sep 2023
7 sep 2023

Fijn contact en erg deskundig

Zeer fijn contact gehad met Jorik. Hij reageerde altijd snel en je merkt dat hij deskundig is over de producten die verkocht worden
3 sep 2023

Top!

Wij hebben een floorify vloer gekocht bij Solza. Goed advies,snelle levering en een goede kwaliteit vloer.
28 aug 2023
Prima ervaring, goede communicatie en levering volgens afspraak!
26 aug 2023
Mooi assortiment en zeer behulpzaam
26 aug 2023
We werden goed geholpen door Jorik. Hij gaf goed advies en retourneren van de overgebleven pakken vloer was geen probleem.
19 aug 2023
Ontzettend goede service! Er was een pak beschadigd binnen gekomen en dat vlak voor het weekend dat ik de badkamer vloer moest leggen. Zonder enige twijfel hebben ze direct een nieuw pak gestuurd zodat ik door kon en van mijn nieuwe badkamer kan genieten. Top en zeker aan te bevelen👍🏼
10 aug 2023

Top!

Bijzonder goede ervaring. Snelle levering en duidelijke communicatie. Ga hier zeker weer bestellen!
1 aug 2023
Deskundig advies gekregen, goede afspraken gemaakt waar Solza zich aan heeft gehouden. De vloer is mooi gelegd.

Zeer tevreden over Solza!

13 jul 2023

Top service

Professioneel en eerlijk advies op maat. Zeker een aanrader!
12 jul 2023
Perfect after service
11 jul 2023
Mooie kwaliteit. Heel fijn dat je een proefstaal kunt bestellen!
7 jul 2023
28 jun 2023
10 jun 2023
Super goed advies, geduld, meedenkend, flexibel en een goede prijs. Aanrader!