Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden164 beoordelingen in totaal

Fantastische service! Bestelling online geplaatst en binnen enkele minuten kreeg ik een telefoontje van een medewerker wanneer het schikte om de bestelling te komen leveren. Dat werd dus de volgende dag al. En de chauffeur belde keurig een uur voor de levering. Dit noem ik nog eens een goede service. Zeer tevreden over Solza!

Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

13 jul 2024

Klantenservice is top!

Solza is altijd goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Ze reageren super snel. De nieuwe vloer kon op een afgesproken datum op mijn nieuwe adres worden geleverd. Het was ook heel makkelijk om nog wat dingen toe te voegen aan de bestelling, en ook het annuleren van een artikel was snel geregeld. Bij de levering ontbraken 2 rollen tape, even gemaild, en de volgende dag al geleverd. Bovendien zijn de producten lager geprijsd dan de adviesprijs van de leverancier. Enige tip: ga voor de levering van een vloer samenwerken met PostNL (net zoals de bouwmarkt doet), PostNL levert een vloer wel tot in de woning en ze leggen de pakken pvc neer waar je ze wilt hebben. Nu wordt er een pallet geleverd en buiten gedropt (zoals ook aangegeven op de site van Solza).

Top!

Geweldige service! Klantenservice is super behulpzaam en flexibel. Wij hadden een specifieke vloer op het oog die we zsm wilde hebben, maar door leverproblemen en (onze fout) te laat gaan zoeken, bleek het nog best lastig om een bedrijf te vinden die deze vloer echt kon leveren. Bij Solza waren ze meer dan bereid om mee te denken en binnen no time kregen we een mooie offerte toegestuurd en als kers op de taart werd de vloer de volgende dag al geleverd! Nogmaals dank Jorik! Door deze service loopt onze verbouwplanning gelukkig weer soepel :)
Fantastisch! Heel erg fijn en snel geholpen door Solza. Ik kreeg na de bestelling meteen het nummer van de vloerlegger waardoor ik al m’n vragen kon stellen. Vakkundige mensen die de vloer prachtig hebben gelegd en paraat stonden voor al de vragen die ik had (dank Jurrian & Mick!). Ik kan Solza aan iedereen aanbevelen!
Hele mooie vloer gekocht. En van goede kwaliteit. Super snel geleverd en een super service. Kwam 1 pak tekort. Wordt nageleverd zonder extra kosten. Beter kan niet. Top bedrijf.
29 jun 2024

Mooi product, vlot geholpen en goed gelegd

Enige minpunt:Het is niet ok dar de klant 1000 kg zelf naar boven moet sjouwen. Had graag betaald voor in de woning bezorgen. Verder dik tevreden.
HN
Hanneke N.
Prinsenbeek
10 jul 2024
Snelle en goede (af)levering!
13 jul 2024
10 jul 2024
27 jun 2024
YN
Yvon n.
leiden
30 mei 2024
Bij de winkel geweest, ben wat ouder, wat achteraf niet perse had gehoeven omdat ik alles online had kunnen doen. Ik had zelfs niet op mijn knieën te hoeven gaan om de ruimtes op te meten dit doen ze een plattegrond van de woning. Geloof me ze kwamen op de zelfde getallen als die ik op papier had staan. Contact gehad over de verdere gang van zaken na de betaling. Ik werd snel daarna weer gebeld om een datum vast te leggen. Alles tot nu toe helemaal top nu de levering nog over ruim een maand.
22 jun 2024

Heel prettig geholpen.

Eerst online een afspraak gemaakt voor bezoek aan de showroom, daardoor was er direct iemand beschikbaar om ons te woord te staan. Dat verliep ook heel prettig. Geen drammerige verkoper die ons in een bepaalde richting probeerde te duwen, maar iemand die luisterde en meedacht. We gingen na afloop dus met een fijn gevoel weer naar huis.
28 mei 2024
Fijn contact gehad met team Solza en ze hebben het voor elkaar gekregen 80m2 laminaat inc. ondervloer binnen 24 uur af te leveren bij ons. Niets dan lof!
27 mei 2024
Snelle service, en een fout geleverd artikel direct komen omruilen. Mooi product, goede kwaliteit.
11 jun 2024

Makkelijke site om te bestellen Super snelle levering. Perfect
13 jun 2024
Zeer prettige winkel en goede uitleg over de mogelijkheden.
19 jun 2024
Telefonisch contact was top en er werd goed meegedacht.
6 jun 2024
Geweldig product fantastische service dn advies
16 jun 2024
Duidelijke website met zeer scherpe prijzen.