Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden154 beoordelingen in totaal

31 jul 2023
Fantastische service! Bestelling online geplaatst en binnen enkele minuten kreeg ik een telefoontje van een medewerker wanneer het schikte om de bestelling te komen leveren. Dat werd dus de volgende dag al. En de chauffeur belde keurig een uur voor de levering. Dit noem ik nog eens een goede service. Zeer tevreden over Solza!

7 mrt 2024
Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

YN
Yvon n.
leiden
30 mei 2024
Bij de winkel geweest, ben wat ouder, wat achteraf niet perse had gehoeven omdat ik alles online had kunnen doen. Ik had zelfs niet op mijn knieën te hoeven gaan om de ruimtes op te meten dit doen ze een plattegrond van de woning. Geloof me ze kwamen op de zelfde getallen als die ik op papier had staan. Contact gehad over de verdere gang van zaken na de betaling. Ik werd snel daarna weer gebeld om een datum vast te leggen. Alles tot nu toe helemaal top nu de levering nog over ruim een maand.

Heel prettig geholpen.

Eerst online een afspraak gemaakt voor bezoek aan de showroom, daardoor was er direct iemand beschikbaar om ons te woord te staan. Dat verliep ook heel prettig. Geen drammerige verkoper die ons in een bepaalde richting probeerde te duwen, maar iemand die luisterde en meedacht. We gingen na afloop dus met een fijn gevoel weer naar huis.
28 mei 2024
Fijn contact gehad met team Solza en ze hebben het voor elkaar gekregen 80m2 laminaat inc. ondervloer binnen 24 uur af te leveren bij ons. Niets dan lof!
27 mei 2024
Snelle service, en een fout geleverd artikel direct komen omruilen. Mooi product, goede kwaliteit.

Makkelijke site om te bestellen Super snelle levering. Perfect
Zeer prettige winkel en goede uitleg over de mogelijkheden.
Telefonisch contact was top en er werd goed meegedacht.
6 jun 2024
Geweldig product fantastische service dn advies
Duidelijke website met zeer scherpe prijzen.
Snelle levering. Prima plinten!
8 jun 2024
8 mei 2024

Top vloer met goede service

Zijn goed geholpen door Solza, advies in de showroom was erg fijn. De mannen die de vloer kwamen leggen hebben netjes gewerkt. Als ik 1 verbetering moet noemen dan zijn het de hoekprofielen die wij vergeten zijn te bestellen. Daar had Solza ons op kunnen attenderen
18 mei 2024

Goeie service

Veel keuze, duidelijke uitleg, snelle levering en super mooi geplaatst!
10 mei 2024
Snel verzenden en keurig verpakt!
18 mei 2024
17 mei 2024