Petrol Industries- Logo - Beoordelingen

Petrol Industries

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.457 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
Petrol Industries voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 feb 2024
ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

11 apr 2023
Helpdesk Ja contact met de helpdesk verloopt niet lekker. Mijn vragen worden niet goed gelezen waardoor ik er al meer als week mee bezig ben. Zelfde vest een dag later nog een keer bestellen kan niet. Niet meer terug te vinden. Krijg ik ook geen antwoord op. Inloggen gaat niet meer. Website herkent mijn e-mail niet meer. Dus kleding prima levering prima. De rest vooralsnog on opgelost en erg matig.

Beoordelingen voor Petrol Industries

4 feb 2024

Alles te krap… xl is niet de xl bij…

Alles te krap… xl is niet de xl bij andere merken
3 feb 2024

Terugbetaling blijft uit

Na retourneren met betaling voor veiligheid geen terugbetaling van aankoopbedrag ondanks navragen
11 jan 2024
de maat die ik kreeg was ruimer dan een andere broek van Petrol
23 jan 2024
Verkeerde product geleverd, klantenservice onbereikbaar
24 jan 2024
18 dec 2023
Nog steeds niets ontvangen... er staat geleverd maar ik was niet thuis... alle buren afgegaan... niets mogen ontvangen
7 dec 2023
DHL heeft niet geleverd. Moest wederom een nieuwe bestelling doen. Hopelijk komt deze wel aan?
11 dec 2023
Betere beschrijving en foto's van producten om zodoende miskoop te verkleinen
22 dec 2023
Pakket niet geleverd. Geen reactie gehad
25 dec 2023
8 nov 2023
Ik had een broek besteld die op de foto spierwit leek. Naam Antartica wat ook ijs wit doet vermoeden en vervolgens bleek de broek filialen zandkleurig en beige in te zijn. Moest zelf de bezorgkosten betalen dus ik ben niet erg gelukkig.
28 nov 2023

Steeds wisselende prijzen…

Ik kreeg steeds verschillende prijzen te zien. Zowel kortingsprijzen en vervolgens volledige bedrag, ook in mijn winkelwagentje bij afrekenen. Moest paar keer opnieuw starten om af te kunnen rekenen met de uitverkoopprijzen.
28 nov 2023
De kleding nakijken op gebreken voor verzending, hier gaat regelmatig iets mis. Retourlabel weer geprint toevoegen, nu heb je opeens een printer nodig in geval van retour.
26 nov 2023
No me han enviado mi pedido después 5 días, me dicen que tienen retraso, aunque en la web había stock; lo quería para regalo, y ahora no lo podré tener...
7 nov 2023
2 nov 2023
11 apr 2023
26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.
Antwoord van Petrol Industries
5 okt 2023
Heel vervelend, volgens ons systeem is alles in orde. Mocht dat niet het geval zijn, zou u ons dan een mail willen sturen? Dan lossen we het uiteraard meteen op. Bij voorbaat dank.
22 mei 2023
Op de afbeeldingen weer gegeven de 2 broeken die ik in mijn bezit heb zitten perfect. Ik denk mooi die bestel ik nog een keer handig toch. Maar bij levering en gepast te hebben kwam het totaal niet overeen, Kwa pasvorm? De broeken die ik nu heb heeft een mooie strakke pijp onder de knie zit perfect. Dus de bestelling weer retour. Durf nou niet nog een keer te bestellen met deze ervaring.
Antwoord van Petrol Industries
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat de nieuwe bestelling niet naar wens was. We nemen contact met u op.
6 mrt 2023
Een fabrieksfout in het bestelde product, toch kon het product niet gewoon omgeruild worden. Terug zenden en opnieuw bestellen was de optie nadat ze eerst hadden voorgesteld om het zelf te laten repareren en die factuur naar hun op te sturen. Ik vond het een vreemde gang van zaken bij een fabrieksfout. Wel kreeg ik een actie code zodat ik niet weer opnieuw verzendkosten hoefde te betalen.