petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.018 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.583 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2017
petrolindustries.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

ze leveren prompt, en altijd het juiste. En als je iets terug stuurt krijg je snel je geld terug. Wat wel jammer is is dat je veel mails krijgt met aanbiedingen waarvan veel maten niet of niet meer beschikbaar zijn. En dat terwijl ze mijn maat weten en dat zelfs in de aanbieding zetten. Maar de informatie klopt: wat wel beschikbaar is, dat is er ook echt.

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

30 mrt 2024
Real maten er bij zetten Had xl volgens maat tabel kwam het binnen leek het wel kinder T-shirt voor een 7-8 jarige
Jas kwam beschadigd aan. Helaas terug moeten sturen.
BK
Bart K.
Bekkevoort
23 mrt 2024
Snelle en correcte afhandeling
4 feb 2024

Alles te krap… xl is niet de xl bij…

Alles te krap… xl is niet de xl bij andere merken
3 feb 2024

Terugbetaling blijft uit

Na retourneren met betaling voor veiligheid geen terugbetaling van aankoopbedrag ondanks navragen
de maat die ik kreeg was ruimer dan een andere broek van Petrol
Verkeerde product geleverd, klantenservice onbereikbaar
25 dec 2023
26 sep 2023
5 okt 2023
Heel vervelend, volgens ons systeem is alles in orde. Mocht dat niet het geval zijn, zou u ons dan een mail willen sturen? Dan lossen we het uiteraard meteen op. Bij voorbaat dank.
22 mei 2023
Op de afbeeldingen weer gegeven de 2 broeken die ik in mijn bezit heb zitten perfect. Ik denk mooi die bestel ik nog een keer handig toch. Maar bij levering en gepast te hebben kwam het totaal niet overeen, Kwa pasvorm? De broeken die ik nu heb heeft een mooie strakke pijp onder de knie zit perfect. Dus de bestelling weer retour. Durf nou niet nog een keer te bestellen met deze ervaring.
25 mei 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat de nieuwe bestelling niet naar wens was. We nemen contact met u op.
11 jun 2023
ik kreeg mijn geld een week later terug. Ik heb toen maar contact opgenomen want ik begreep het niet. Ik had immers na de bevestiging van mijn aankoop niets meer vernomen. De broek bleek niet op vooraad te zijn. ergens anders dus maar een broek gekocht. na twee weken heb ik er dan een.
16 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen, dat is uiteraard niet onze bedoeling. We zien dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice. Hopelijk heeft u uiteindelijk elders toch een leuke broek gekocht.
8 nov 2023
Ik had een broek besteld die op de foto spierwit leek. Naam Antartica wat ook ijs wit doet vermoeden en vervolgens bleek de broek filialen zandkleurig en beige in te zijn. Moest zelf de bezorgkosten betalen dus ik ben niet erg gelukkig.

Steeds wisselende prijzen…

Ik kreeg steeds verschillende prijzen te zien. Zowel kortingsprijzen en vervolgens volledige bedrag, ook in mijn winkelwagentje bij afrekenen. Moest paar keer opnieuw starten om af te kunnen rekenen met de uitverkoopprijzen.
21 aug 2023

Spammers!

Als ik aangeef mijzelf niet te abonneren op een nieuwsbrief(reclamefolder) waarom wordt dat dan toch gedaan en krijg ik dagelijks meerdere e-mails. Ik ben het zo zat dat ik niets meer ga bestellen.
22 aug 2023
Wat vervelend, dat is uiteraard niet de bedoeling. U kunt via één van de nieuwsbrieven het email adres uitschrijven. Lukt dat niet, zou u ons dan aub een mailtje willen sturen (webshop@petrolindustries.com) en dan lossen we het op voor u. Bij voorbaat dank.
17 jun 2023
Te groot verschil in de maten de eene xxl goed en andere xxl te klein, dan naar xxxl en daar van hetzelfde de eene goed de andere te nipt, ik vind dat ze daar dringend wat moeten aan doen
7 okt 2023

Opdringerige firma

Ik ben content met mijn aankoop bij jullie . Maar nu ontvang ik steeds van die vervelende reclamemail van jullie. Ik zou me hier graag voor willen afmelden. Maar dat blijkt onmogelijk.
27 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onderaan elke mail vindt u een 'unsubscribe' knop waarmee u zich kunt uitschrijven. We zullen het tevens doorgeven aan de desbetreffende afdeling zodat het zeker goed verwerkt wordt.
31 mei 2023
Knoop viel meteen van de broek.. Ik ga wel naar de schoenmaker om dit te repareren. Geen zin om alles retour te sturen. Het is irriteert nogal omdat ik dit pas in het weekend kan doen.
2 jun 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Wat ontzettend jammer dat de knoop er zo snel af is gevallen, dat is uiteraard niet de bedoeling. We nemen contact met u op.
De kleding nakijken op gebreken voor verzending, hier gaat regelmatig iets mis. Retourlabel weer geprint toevoegen, nu heb je opeens een printer nodig in geval van retour.