petrolindustries.com/nl- Logo - Beoordelingen

petrolindustries.com/nl

1.138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.923 beoordelingen in totaal

8 mei 2024
Goeie club. Goei spulletjes. Ff de maatvoering in de gaten houden. Valt veelal net iets anders. Verwerking bestelling top. Levering top. Iets duurder maar zeer zeker de moeite waard.
GK

26 sep 2023
Ontzettend fijne kleding. De kwaliteit is echt top. Maar dat retourneren is me toch een sleur. Omslachtig hoe je het retourlabel moet aanvragen. Ik betaalde met klarna. Nadat ik kleding had geretourneerd had petrol de klarna betaling geüpdatet. Ik had 3 items geretourneerd en er was er maar 1 van klarna afgeschreven. Mailverkeer is heen en weer gegaan. Petrol zegt dat er 3 items zijn verrekend, en ik zie er maar 1 verwerkt staan in klarna. Is nog niet opgelost. Word vervolgd.

Beoordelingen voor petrolindustries.com/nl

2 jul 2024
Heb 4 dezelfde ,Dacht ik,jeans besteld Bij het doorpassen zijn ze alle 4 verschillend van pasvorm T shirts zitten te strak if mouwinzet is scheef of te kort
2 jul 2024
Opzich prima kleding, maar de shirts zijn wel erg dun. Zeker voor deze prijzen. Kwaliteit is prima, maar wel wat uit verhouding helaas.
RG
RX G.
piershil
Waardeloze koerier DHL altijd te laat of zoals de laatste keren komt hij niet eens opdagen op de verwachtte dag en uur.
Verkeerde T-Shirts in verpakking. Op buitenzijde XXXL maar op kledinglabel XXL. Beter controleren?

Produits jamais reçus

Bonjour! Je n'ai jamais reçu les produits commandés, le transporteur ne répond pas...
10 jul 2024
T shirt binnen gekregen me rare vlekken binnen gekregen.
11 jul 2024
De bezorging was waardeloos
28 jun 2024
slechte klanten service...
24 jun 2024
Jammer dat men werkt met DHL. Die maken er een zooitje van, sturen zomaar mijn bestelling terug,omdat ze niet kunnen bezorgen zelf
HV
Hans v.
Amersfoort
23 jun 2024

Stop spam

K L E D I N G P R I M A A L L E E N S T O P P E N M E T A L D I E O N G E V R A A G D E S P A M EN R E C LA M E
19 jun 2024
7 jun 2024
LB
linda b.
hoogkarspel
2 jun 2024
29 apr 2024
Prijs/Kwaliteitsverhouding 3 artikelen besteld Prima in orde, alleen een artikel bevatten te veel losse naaidraden naar mijn idee. Heb deze zelf moeten verwijderen dus dat vind ik minder voor wat het kost en ik gewend ben van dit merk.
14 mei 2024
Dat is vervelend en niet de bedoeling uiteraard. U kunt dit soort zaken altijd via mail melden aan webshop@petrolindustries.com en dan wordt het netjes opgelost.
10 mei 2024
Helaas zat er een tshirt vies in de verpakking. Deze heb ik inmiddels gewassen en het is wel schoon geworden. Daarbij ging de knoop van de korte broek af, na maar 2 uurtjes dragen
14 mei 2024
Wat vervelend, dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak. Zou u de klacht willen melden aan: webshop@petrolindustries.com? Dan wordt het netjes voor u opgelost.
25 mei 2024

To groot

De broek was veel te groot dus moest weer retour. Jammer want de broek zag er wel goed uit
30 mei 2024
Een retour is altijd jammer inderdaad, maar soms helaas niet te vermijden. Dank voor de feedback.
2 mei 2024
JM
Joop M.
Waalwijk
28 apr 2024
23 apr 2024
Maatbepaling via de site klopt van geen kant. Er kwam XL uit, terwijl normaal M/L mijn maat is. Daarom L besteld die alsnog te groot is. Vervelend dat ik moet retourneren en opnieuw bestellen.
14 mei 2024
Dat is inderdaad vervelend. Het is niet altijd makkelijk om voor online bestellingen de juiste maat te vinden. We nemen uw feedback uiteraard mee, hartelijk dank.
30 mrt 2024
Real maten er bij zetten Had xl volgens maat tabel kwam het binnen leek het wel kinder T-shirt voor een 7-8 jarige