dillewijnzwapak.nl

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden320 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 nov 2018
dillewijnzwapak.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijne correspondentie via de mail. Minder fijn is dat de pakbon op de doos zit en iedereen kan zien wat er in de doos zit en de bedragen die daarbij horen. De waarde van de inhoud is voor iedereen zichtbaar. Dat is niet prettig.

30 mrt 2023
Ik loop vaak tegen het feit dat er artikelen niet standaard op voorraad meer zijn. Bv. Ik heb een workshop voorbeeld gemaakt en dan zijn de artikelen niet meer leverbaar of komen niet optijd aan. Dit gaat dan over standaard artikelen, die wel altijd voldoende op voorraad waren.. Kreeg de laatste keer te horen dat ik maar eerder moest bestellen. Het overviel me, ik dacht waarom is hun voorraad niet op orde.. Jammer dat dit dus vaker voorkomt.. Mvg Veerle Gielen

Beoordelingen voor dillewijnzwapak.nl

Keurig een telefoontje dat mijn bestelling klaar staat. Leuk beetje persoonlijk contact. Sowieso erg leuk personeel in eelde
1 dag geleden
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We geven dit door aan de collega's in Eelde, altijd leuk om te horen. Fijne dag.

Tevreden

Vriendelijk personeel en de bestellingen zijn snel binnen
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, fijne dag
Behulpzaam personeel!
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijne dag.
18 jan 2024
Werkt duidelijk en snel!
18 jan 2024
Goedemorgen, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijne dag !
Ideaal om online te bestellen!
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Hartelijk dank voor uw mooie review, fijne dag !
AH
Snelle levering,goed verpakt
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijne dag

Fijne en duidelijke correspondentie via de mail

Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Goedemorgen, hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We gaan uw opmerking zeker in behandeling nemen. Fijne dag.
Snelle levering! Duidelijke website (soms wel even zoeken naar welke benaming voor een bepaald artikel wordt gebruikt), maar helaas niet alles te verkrijgen.
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, fijne dag.
JV
Joke v.
Purmerend
Altijd keurige afhandeling, ook als ik bel en problemen heb bij het bestellen wordt ik altijd prima te woord gestaan
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, fijne dag !
makkelijk bestellen en snelle korrekte bezorging

Gemakkelijk & snel

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijne dag !
prettige website en snelle bezorging
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Vast fijne feestdagen.
vlotte en correcte levering
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, altijd fijn om te horen. Fijne dag nog.
Antwoord van dillewijnzwapak.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijne dag nog.
30 mrt 2023
Goedemiddag, dank voor de moeite om uw mening en feedback aan ons door te geven. Ik vraag de collega's in Venlo nog even contact met u op te nemen per e-mail of telefoon. Fijne dag nog.
3 apr 2023
De voorraden zijn niet voldoende Voorraad papier is niet op orde Draad 0,8 bv is er niet bruin binddraad niet op voorraad graftakhouders en waterschotels niet voldoende of maten op voorraad Dagelijks krijg ik nee te horen in Eelde. Niet goed!!
3 apr 2023
Goedemorgen, dank voor uw beoordeling. We gaan dit opnemen met het filiaal in Eelde. Fijne dag.
1 nov 2023
Fijn dat alles thuis voor de deur gezet werd, scheelt sjouwen, wel jammer dat je niet weet wanneer het komt want er zit geen track en trace oid op.
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Omdat we met wisselende transporteurs werken voor palletzendingen is het inderdaad niet altijd duidelijk wanneer de pallet precies kan worden verwacht. We gaan kijken of we hier iets aan kunnen doen. Fijne dag nog.
1 sep 2023
Makkelijke site, snelle levering. Prijzen van oa vazen zijn hoog in vergelijking met andere aanbieders
11 sep 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en uw feedback.