riekeronlineshop.nl
Beoordelingen:

598 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.766 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 4 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
riekeronlineshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik moest dringend mijn huisslippers vervangen. Ondanks het warme weer liep ik nog steeds op mijn gevoerde winterslippers. Van Rieker weet ik dat de kans groot is dat ik daar nog een paar luchtige zomerslippers kon vinden. Want lokaal waren deze al helemaal uitverkocht, zeker in mijn maat, 46. Inderdaad was er nog voldoende keus en ook nog in mijn maat. Van rieker heb ik ook een aantal schoenen en ben ik heel tevreden mee. Lekker voetbed, toch stevig, zacht aanvoelend met goede pasvorm. En dat bleek in de slippers ook zo te zijn. Ze lopen heerlijk. Ben er heel tevreden mee.
HM
Hans M.
Simpelveld

de meest kritische beoordeling

9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik draag al een redelijke tijd Rieker schoenen, daar mijn voeten aan de brede kant zijn. Ik ben altijd super tevreden geweest over de schoenen die ik van Rieker kocht. Mijn ervaring is dat deze heel zacht zijn en perfect zijn voor mensen met brede voet. Deze aankoop ben ik wel wat teleurgesteld, rechter schoen is aan de binnen kant schoen ter hoogte van de neus en de tong heel slecht aan één genaaid met verdikking en voelt helemaal niet soepel aan. Door mijn brede voet heb ik last deze te dragen het schuurt aan mijn dikke teen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor riekeronlineshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(12)
(2)
(9)
Resetten
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet bezorgd en het uitzoeken waar het pakket dan wel is duurt mij te lang ik wil mijn geld gewoon terug en koop voortaan elders mijn schoenen! Moniek van der Sanden Waar moet ik een foto van bijvoegen als er niks wordt geleverd? En ik weet ook dat de robot dit bericht direct zal verwijderen!
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
17 apr 2024
Beste, Bedankt voor de beoordeling. wij hebben maandag een onderzoek gestart naar waar het pakket zich bevind, helaas duurt dit een paar dagen, zodra we meer weten laten we het u zeker weten. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Liefs Rieker online Shop.
MV
Martine v.
Hazerswoude Rd
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
1paar is geen wijdte G
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
11 dagen geleden
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en zelfs beide schoenen zijn voetbreedte H, beide schoenen zijn dus geschikt voor bredere voeten. Deze informatie is terug te vinden op de website in de informatie. Liefs Rieker online shop
KC
K. C.
N'woud
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
3 dagen geleden
Beste, Jammer dat u ons 3 sterren heeft gegeven. Is er iets wat wij voor u kunnen doen? U mag ons een e-mail sturen naar info@durlinger.com, of neem telefonisch contact op met ons servicekantoor: 088 - 1233 077. Met vriendelijke groet, Durlinger schoenen
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Eerste keer echt teleurgesteld.

Ik draag al een redelijke tijd Rieker schoenen, daar mijn voeten aan de brede kant zijn. Ik ben altijd super tevreden geweest over de schoenen die ik van Rieker kocht. Mijn ervaring is dat deze heel zacht zijn en perfect zijn voor mensen met brede voet. Deze aankoop ben ik wel wat teleurgesteld, rechter schoen is aan de binnen kant schoen ter hoogte van de neus en de tong heel slecht aan één genaaid met verdikking en voelt helemaal niet soepel aan. Door mijn brede voet heb ik last deze te dragen het schuurt aan mijn dikke teen.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
11 mrt 2024
Beste, bedankt voor de beoordeling. Deze schoen heeft een G1/2 leest deze is dus net iets breder dan een gewone leest, heeft u eerder wellicht een bredere leest gedragen zoals een H leest of zelfs een K Leest? Als u het idee heeft dat de schoenen niet goed zijn afgewerkt, neemt u dan alstublieft contact op met de klantenservice via info@riekeronlineshop.nl we helpen u graag verder. Veel liefs Rieker online shop.
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Een retour-antwoord was beleefd geweest

Positief is de snelle service en het gemakkelijke retourneren. Teleurstellend was het verkeerde paar schoenen in de doos. Aangegeven op het retourformulier. Nooit meer iets gehoord. Toch vreemd.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
19 feb 2024
Beste, bedankt voor de beoordeling. Vervelend dat u niets gehoord heeft, wij hebben de schoenen in goede orde ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Liefs Durlinger.
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
mijn vrouw is slecht ter been maar heeft nieuwe schoenen nodig naar 'n winkel kan ze niet kunnen jullie niet thuis komen om haar te laten passen?
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket zou op 15 februari bezorgd worden en tot op heden (20/02) heb ik nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
20 feb 2024
Beste, Vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet heeft ontvangen. Ik wil u adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kunt u uw vraag ook per e-mail stellen via info@durlinger.com. Met vriendelijke groet, Durlinger Schoenen
7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
31 mei zouden mijn schoenen aan PostNL gegeven zijn. Ik heb direct bij het bestellen betaald. Nog steeds niets ontvangen. Heb een mail gestuurd naar de klanten service, die zeggen dat het druk is bij PostNL, dat ik nog geduld moet hebben Het is nu 7 juni Intussen heb ik wel andere pakketten van PostNL ontvangen van andere winkels
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
7 jun 2023
Bedankt voor je email. Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen. Het pakket is wel ontvangen maar niet verwerkt bij PostNL, dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren en dan zal er een levertijd zichtbaar komen. PostNL doet zijn uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te leveren. Wij verzoeken je vriendelijk om nog even geduld te hebben.
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nog niet ontvangen helaas

Ik kan hier helaas nog niet over de kwaliteit van de schoenen praten want ze zijn nog niet geleverd. Al zegt mijn app van wel maar de postagentschap van niet. Maar die fout ligt van de post. Ik hoop ze snel te kunnen beoordelen en zie dat graag alsnog de review tegemoet
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
16 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.  Het pakket is wel ontvangen maar niet verwerkt, dit zal zo spoedig mogelijk gebeuren en dan zal er een levertijd zichtbaar komen. Wij verzoeken je vriendelijk om nog even geduld te hebben. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Door het niet meer aan te bieden aan Post.nl heb de schoenen nog steeds niet 3x een email ontvangen van oeps sorry nieuw aflever moment belachelijk dit. Bezorgde het niet bij de buren dan had ik ze al gehad daarom een laag cijfer en mijn respons
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
28 dec 2023
Beste, Bedankt voor de beoordeling. Wat enorm vervelend dat het pakket zo lang onderweg is geweest! Wij hebben het zo snel mogelijk verstuurd, helaas zijn we dan afhankelijk van de vervoerder onze excuses dat dit niet goed is gegaan. We zien dat het pakket nu geleverd is bij een ophaalpunt, daar kan het opgehaald worden. Hopelijk zijn de schoenen wel naar wens. Liefs Rieker
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als mijn bestelling over 3 weken hier op Noord Cyprus is zijn de kosten opgelopen tot 3 x de Rieker aankoopprijs Nee, dan toch maar weer Birkenstock van Gemerden Rieker/Durlacher/Nederland/NoordCyprus ( euro 100 is dan de prijs )
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
30 jun 2023
Beste, Uw vraag/opmerking is ons niet helemaal duidelijk. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kun je je vraag ook per e-mail stellen. Mail hiervoor naar info@durlinger.com. Met vriendelijke groet, Durlinger
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

bestelling pas na een week in huis

Slippers op woensdag 21 juni 2023 besteld. De slippers kondenpas worden opgehaald op dinsdag 27 juni 2023. Op jullie website wordt gesuggereerd dat je je bestelling de andere dag in huis hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
30 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.  Voor meer informatie omtrent de drukte bij PostNL, kijk op https://www.postnl.nl/klantenservice/pakketdrukte/. Met vriendelijke groet, Durlinger
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

levering was top/kwaliteit schoenen minder

levering was top. De kwaliteit/degelijkheid van mijn hoge schoenen lijkt minder dan wat ik van Rieker gewend ben
Beoordeling melden
17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering door postNL was zeer laat. Vertraging door postnl of door de leverancier ?
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
20 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.  PostNL doet zijn uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te leveren.  Voor meer informatie over de vertraging bij PostNL, ga naar https://www.postnl.nl/ontvangen/pakketdrukte/ Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger
20 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
1,5 week schoenen besteld en die zijn nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
21 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen. Ook konden we zien dat er iets fout was met het adres waardoor PostNL het pakket niet kon leveren, het is om die reden retour gekomen naar ons, ondertussen hebben we het opnieuw verstuurd en naar verwachting zal het mogen geleverd worden. Liefs Rieker.
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het jammer dat ik extra moet betalen voor gesprekken.
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
24 okt 2023
Beste, Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 uur tot 17.30 uur op telefoonnummer 088 - 1233 077. Uiteraard kun je jouw vraag ook per e-mail stellen. Met vriendelijke groet, Rieker online shop
CV
CA V.
Amersfoort
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

De binnenzool beter vast lijmen. Lopen lekker.

De binnenzool beter vast lijmen
Beoordeling melden
17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
levering duurt veel te lang
Beoordeling melden
Antwoord van riekeronlineshop.nl
20 jun 2023
Beste, Helaas is het momenteel heel erg druk bij PostNL zoals ook te zien is in de Track and Trace code, hierdoor hebben zij een achterstand opgelopen.  PostNL doet zijn uiterste best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te leveren.  Voor meer informatie over de vertraging bij PostNL, ga naar https://www.postnl.nl/ontvangen/pakketdrukte/ Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Durlinger