shkshop.com (nl)
Beoordelingen:

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden87 beoordelingen in totaal  

4,05
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Prima winkel, snelle verzending en een scherpe prijs. Ik ga hier zeker ook andere dingen bestellen als ik weer iets nodig heb.

Meest relevante negatieve beoordeling

2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 11 december douchestang besteld omdat er volgens de website een levertijd van 1 week voor staat. Na 1 week gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, ik zal het voor u nakijken." Op 21 december email ontvangen met de mededeling dat de leverancier de stang op 2 januari bij SHK shop zal bezorgen waarna SHK shop de stang zal versturen. Op 2 januari gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, door de feestdagen duurt het wat langer. Ik zal het voor u nakijken." Het zal me verbazen als de douchestang binnen 2 weken wordt bezorgd. Advies: koop niet bij deze winkel. De levertijd is onderdeel van de overeenkomst en daar houden ze zich niet aan. Onbetrouwbaar.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor shkshop.com (nl)

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(1)
(2)
(6)
Resetten
SL
Sander L.
Amsterdam
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op site 3 dagen levertijd. In werkelijkheid 2 maanden. Ik heb nu geen douche en loop dikke vertraging op met mijn verbouwing. Penny wise pound foolish. Nu nog maar kijken of ik het geld ga terugkrijgen….
Beoordeling melden
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de website en in de bevestigingsmail stond een levertijd van 1-3 dagen. De producten werden pas na 3 weken geleverd, zonder dat we bericht ontvingen over de vertraging of dit in de orderstatus in onze account zichtbaar was. Eenmaal ontvangen, zijn de producten wel in goede staat en naar tevredenheid.
Beoordeling melden
Antwoord van shkshop.com (nl)
5 dec 2023
Hallo , Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u ontevreden bent over de levering en het proces. We proberen altijd verbeteringen aan te brengen in onze winkel en de communicatie te verbeteren. Met vriendelijke groeten Het SHK Team
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

300 euro betaald. Na 3 weken nog niets ontvangen

Op 11 december douchestang besteld omdat er volgens de website een levertijd van 1 week voor staat. Na 1 week gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, ik zal het voor u nakijken." Op 21 december email ontvangen met de mededeling dat de leverancier de stang op 2 januari bij SHK shop zal bezorgen waarna SHK shop de stang zal versturen. Op 2 januari gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, door de feestdagen duurt het wat langer. Ik zal het voor u nakijken." Het zal me verbazen als de douchestang binnen 2 weken wordt bezorgd. Advies: koop niet bij deze winkel. De levertijd is onderdeel van de overeenkomst en daar houden ze zich niet aan. Onbetrouwbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van shkshop.com (nl)
4 jan 2024
Geachte klant , Hartelijk dank voor uw feedback. We doen ons best om de levertijden tussen de feestdagen en Nieuwjaar na te komen. Het spijt ons dat u niet tevreden bent. We hebben u vandaag nog een e-mail geschreven. Met vriendelijke groeten Uw SHK team
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Doet niet wat belooft is. De levertijd is belachelijk. U zegt dat de producten op voorraad zijn, maar u liegt gewoon, na 7 dagen nog niet in voorraad.
Beoordeling melden
Antwoord van shkshop.com (nl)
27 dec 2023
Hallo , Bedankt voor uw feedback. We hebben je geïnformeerd dat een artikel helaas niet op voorraad is en dat we het eerst opnieuw moeten bestellen, maar dit kan 1-2 weken duren. We hebben daarom een gratis deellevering geregeld. U heeft het tweede artikel nu uit eigen beweging geannuleerd. Met vriendelijke groet SHK BadShop
WV
Willem V.
MEEUWEN
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de website staat dat mijn bestelde artikelen in voorraad zijn en met 2 dagen verstuurd worden, maar nu na ruim een week is 1 van de 2 bestelde artikelen voor verzending klaar, dus nog steeds niet hier en ik heb niets aan dit artikel zonder het andere artikel, dus een slechte leverancier.
Beoordeling melden
Antwoord van shkshop.com (nl)
18 dec 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Omdat de levertijden bij de toeleverancier vertraagd zijn, hebben we u een gratis deellevering aangeboden. Onze excuses voor het ongemak door de vertraging. Vriendelijke groeten E. Fuchs
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voorlopig nog steeds niets binnen een geen berichten gezien over verzending. Enigzins teleurgesteld. Nieuw bericht indien mijn pakje binnen is.
Beoordeling melden
Antwoord van shkshop.com (nl)
13 dec 2023
Hallo, Bedankt voor uw feedback. Je bestelling is gisteren verzonden. Controleer uw spam-map voor de verzendbevestiging. Hartelijk dank
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Great shop, poor delivery partner

Great shop, but very poor delivery with UPS. No delivery notifications, delivered without trying at home to a pickup point all across our city.
Beoordeling melden
Antwoord van shkshop.com (nl)
21 nov 2023
Thank you for the Feedback. I did check your order and its true UPS did put it directly to a pick up Station . This is not usual and not in our contract with UPS . We will get to our UPS Partner what went wrong here. We apologies for this . kind greeting the Team from SHK Badshop
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ben nog in afwachting van levering

Heb nog steeds niks geleverd gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van shkshop.com (nl)
13 sep 2023
Hallo , Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u ontevreden bent. We hebben u al 2 dagen na bestelling en sindsdien nog 5 berichten gestuurd dat er een vertraging is in de levering. Controleer ook uw spamfolder. Met vriendelijke groeten SHK BadShop
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van shkshop.com (nl)
21 feb 2024
Hallo beste klant, bedankt voor je feedback. We hebben je gisteren een e-mail gestuurd met het zendingsnummer. Als u nog vragen heeft, kunt u ons een e-mail sturen. Vriendelijke groeten Uw SHK_Team