shkshop.com (nl)

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden83 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
shkshop.com (nl) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 aug 2023
Prima winkel, snelle verzending en een scherpe prijs. Ik ga hier zeker ook andere dingen bestellen als ik weer iets nodig heb.

2 jan 2024
Op 11 december douchestang besteld omdat er volgens de website een levertijd van 1 week voor staat. Na 1 week gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, ik zal het voor u nakijken." Op 21 december email ontvangen met de mededeling dat de leverancier de stang op 2 januari bij SHK shop zal bezorgen waarna SHK shop de stang zal versturen. Op 2 januari gebeld. Voorspelbaar antwoord: "We doen ons best, door de feestdagen duurt het wat langer. Ik zal het voor u nakijken." Het zal me verbazen als de douchestang binnen 2 weken wordt bezorgd. Advies: koop niet bij deze winkel. De levertijd is onderdeel van de overeenkomst en daar houden ze zich niet aan. Onbetrouwbaar.

Beoordelingen voor shkshop.com (nl)

Snelle levering voor een goede prijs

Bediengspaaneel voor een Geberit inbouwreservoir besteld, we hadden verwacht dat de levertijd minimaal een week of 2 - 3 zou zijn vanwege de speciale uitvoering ervan, het heeft echter maar 2,5 dagen geduurd. De prijs was bovendien ruim 20% lager dan waarvoor ik het product zelf zakelijk had kunnen inkopen.
11 mei 2024
Hoge verzendkosten
16 apr 2024

prima service

Transparante communicatie vanaf bestelling tot levering,het bestelde materiaal is zeer degelijk verpakt bij verzending.
3 apr 2024
Alles perfect gegaan.
14 apr 2024
7 mrt 2024
kwaliteit zoals beloofd, snelle levering, goed gevoel bij...
SL
Sander L.
Amsterdam
20 mrt 2024
Op site 3 dagen levertijd. In werkelijkheid 2 maanden. Ik heb nu geen douche en loop dikke vertraging op met mijn verbouwing. Penny wise pound foolish. Nu nog maar kijken of ik het geld ga terugkrijgen….
20 feb 2024
Zeer snelle verzending vanuit Duitsland. Nederlandse leverancier zou 2 tot 3 weken nodig hebben.
5 feb 2024
geleverd zoals omschreven. volgende keer wel de kopse kant van de verpakking beter dichtplakken!
4 feb 2024
Snelle levering en de wasbak zag er goed uit
9 feb 2024
20 feb 2024
Ik heb nog niks ontvangen
Antwoord van shkshop.com (nl)
21 feb 2024
Hallo beste klant, bedankt voor je feedback. We hebben je gisteren een e-mail gestuurd met het zendingsnummer. Als u nog vragen heeft, kunt u ons een e-mail sturen. Vriendelijke groeten Uw SHK_Team
7 aug 2023
29 nov 2023
Op de website en in de bevestigingsmail stond een levertijd van 1-3 dagen. De producten werden pas na 3 weken geleverd, zonder dat we bericht ontvingen over de vertraging of dit in de orderstatus in onze account zichtbaar was. Eenmaal ontvangen, zijn de producten wel in goede staat en naar tevredenheid.
Antwoord van shkshop.com (nl)
5 dec 2023
Hallo , Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u ontevreden bent over de levering en het proces. We proberen altijd verbeteringen aan te brengen in onze winkel en de communicatie te verbeteren. Met vriendelijke groeten Het SHK Team
25 aug 2023
Snelle levering en goed verpakt. Ook voor keramiek producten kun je dit door dit bedrijf laten versturen.
15 okt 2023

Super Support bij bestellen en leveren

Ruim assortiment, handige bewaar lijst, goede ondersteuning bij vragen over de bestelling en levering!
27 nov 2023
Goede prijs voor het product. Helaas wel hogo verzendkosten, maar desondanks nog gunstig geprijsd.
7 sep 2023
Fijne communicatie en heel prettig dat je van iedere stap op de hoogte gehouden wordt.
3 dec 2023
Goede service. BTW niet hoeven betalen omdat ik in Nederland woon. Goed geholpen