hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.433 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.455 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Speciale steun aan achterkant , kan ikomhoog zetten heel interessant om alles te doen , ook heel stevig materiaal.echt super .
Hoesje is van goede kwaliteit. Helaas heb ik de verkeerde besteld. Dit bedrag heb ik na retour zenden nog niet terug ontvangen
29 mei 2024

Zelf per ongelijk verkeerd onderdeel besteld.

Zelf per ongelijk verkeerde onderdeel besteld, klantenservice maakt zijn naam helemaal waar. Zeer klantvriendelijk opgelost
24 mei 2024
Een website die doet wat je ervan verwacht, een correcte en snelle verwerking van je bestelling en prompte levering. Prima!
23 mei 2024

Normaal 5 sterren,dit keer 4.Erg goed!

Zoals te verwachten,netjes en redelijk snel.Het deed er (dit keer) 1 dag langer over, anders (zoals gewoonlijk) 5 sterren.
MV
Prettig hoesje ,goede prijs . Alleen een beetje lang onderweg ,waarschijnlijk komt dit door de drukte bij koeriersdienst
Ik had per ongeluk een verkeerde hoes besteld. Het retour sturen ging gemakkelijk en het bedrag is keurig retour gestort.
27 mei 2024
Prima snel geregeld en verstuurd. Magneet sluiting van beide hoedjes erg slecht. Verder een mooi afgewerkt hoesje.
29 mei 2024
Toen het pakket aankwam dacht ik wat slecht verpakt als het maar niet beschadigd is, maar het was keurig in orde.
alles was goed .de kleur en de maat en de levertijd wat ik had besteld mankeerde niets aan .een te vrede klant
Snelle levering en het hoesje ziet er goed uit. Nu afwachten hoe lang deze mee gaat. Prijs / kwaliteit = goed

Prima

Goede keuze. Fijn hoesje, lekker stevig, vooral die extra ring maakt het stootvaster. Leuke kleur, blij mee
18 mei 2024
Volgende dag geleverd en prima verpakt. 2 mooie hanglampen voor in de tuin. Zeer tevreden over de kwaliteit.

Nieuw hoesje voor A22 5G

Mooie, overzichtelijke website met ruime keuze. Hier onze keuze kunnen maken en netjes en ook snel geleverd
15 mei 2024
de 5 mails die ik kreeg om jullie te beoordelen hebben me van ellende genoodzaakt een review te schrijven.
Belofte was dat de bezorging binnen een dag geregeld zou zijn. Dit was niet het geval; waren 3 dagen

Prima klantenservice.

De klantenservice. Pakketje was niet goed bezorgd. Hoesjesdirect heeft het snel en correct opgelost.
NG

Goede kwaliteit, kleur is lichter dan foto

Pakketje was er snel. Alles zag er goed uit. Hoesje is lichtpaars en niet zo donker als op de foto.
Nothing, could be cheaper (of course) But it great, and I love the pull out bit for my bank card 🙃
31 mei 2024
Mooi stevig hoesje waar 3 pasjes in kunnen . Snel geleverd , mijn iPhone zit er mooi en netjes in.