hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.433 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden41.455 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

YD
Yvan D.
Gavere
16 mei 2024

Zeer klantvriendelijk.

Eerste zending was gebroken tijdens transport. Klacht werd onmiddellijk aangenomen en zending vervangen binnen de 48u. Helaas was deze keer de zending niet geschikt (Hoes tablet) omdat ze te klein was (toestel kon er niet in ondanks opgave juiste model - ong. 0,6cm te klein in de hoogte en de breedte.) Ik riskeerde niet om de zending te beschadigen en koos voor Retour . Retour werd onmiddellijk aangenomen. Ik zal het nodige doen voor terugzending en hoop op terugbetaling.
Product voldeed aan de verwachting. Het werd binnen de afgesproken tijd als brievenbuspost ontvangen en was tegen beschadiging goed verpakt. Ik werd goed op de hoogte gehouden via mails van de bestelproces en ook de status van verzending. Erg behulpzaam was de mail met een link naar een filmpje hoe de screenprotector moest worden aangebracht. Dit heeft mij goed geholpen. Kortom: dik tevreden. Dat was is overigens eerder ook al, daarom nu opnieuw besteld.
BJ
Bart-Jan J.
Rosmalen
15 mei 2024

Aanrader

Super fijn bedrijf met een snelle communicatie. Heel prettig bedrijf. Wel jammer dat PostNL slechte service heeft; de eerste keer mijn hoesje niet gekregen (was bezorgd door PostNL maar niets gezien) en gelukkig heeft Hoesjesdirect alsnog mijn hoesje verzonden en die heb ik vandaag wel binnengekregen.
25 mei 2024

Topkwaliteit hoesje en service

Topkwaliteit van het product en topkwaliteit service, zoals ik die nog nooit heb meegemaakt. De screenprotector is een perfecte match voor mijn mobieltje, de meegeleverde doekjes voor schoonmaak en vooral de begeleiding na de bestelling, zoals de video voor montage, was onverwacht en geweldig goed.
30 mei 2024

Snelle en zeer goede service!

Er ging iets mis met de bezorging, waar Hoesjesdirect.nl niets aan kon doen. Toch heeft Hoesjesdirect.nl dit heel snel en soepel opgelost door de bestelling direct en kosteloos opnieuw te verzenden. Een dag later had ik mijn bestelling alsnog in huis.
16 mei 2024
Beschadigd hoesje ontvangen, maar na een mailtje naar de klantendienst met de nodige foto als bewijs hebben ze mij een nieuw hoesje opgestuurd in perfecte staat deze keer. Top service, een aanrader.
28 mei 2024

Verkeerde telefoonhoesje besteld

Bij ontvangst bleeik ik een verkeerd hoesje te hebben besteld. Prima begeleiding mbt retourneren en opnieuw juiste hoesje te bestellen. Snelle terugbetaling van verkeerd bestelde hoesje.
product werd beschadigd geleverd na bezorgen an foto onmiddellijk antwoord met keuze nieuw verzenden of terugbetalen zeer correct en zeer vlotte en snelle communicatie
26 mei 2024
Hele goede service ook de prijs is goed ook de bezorging uitstekend dus als ik ñog iets nodig zou hebben zou bij jullie bestellen dit is mijn mening vrgr van jçde roode
BB
24 mei 2024
Al voor de 2de keer bij hoesjesdirect bestelt. Super tevreden met alles !! prijs, levering, contact, en de bestelde artikelen zijn super ! Zekers aan te raden !

Genoeg keus en volgende dag in de bus.

Na een paar teleurstellende leveringen van Amazon was dit een opluchting. 's middags besteld met afterpay en volgende dag met post.nl in de bus.. AANRADER.!
JV
J.G.M. v.
Hilversum
26 mei 2024

Service fantastisch

2 iPad hoezen besteld edoch was niet wat ik beoogd had, retour gestuurd en betaling snel retour, overigens 2 jaar geleden beter geslaagd, kan gebeuren.
Mooie kwaliteit hoesjes, ik heb er meerdere van hoesjesdirect. 1 heb ik geretourneerd, omdat ik van gedachte was veranderd. Zeer prettige service.
15 mei 2024

Service “hoesjesdirect”.

Belofte: vandaag bestellen morgen in huis wordt helemaal waargemaakt! Super snelle en goede service. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding👌.
Eerste screen protector was gebarsten. Meteen een nieuwe gestuurd. Dat noem ik nog een goede klantenservice. Bedankt en ga zo door.
LK
Luciënne K.
Apeldoorn
Het hoesje voldoet aan de verwachtingen. Wat ik zag heb ik gekregen. De communicatie met klantenservice was correct. Heel prettig.
Speciale steun aan achterkant , kan ikomhoog zetten heel interessant om alles te doen , ook heel stevig materiaal.echt super .
29 mei 2024

Zelf per ongelijk verkeerd onderdeel besteld.

Zelf per ongelijk verkeerde onderdeel besteld, klantenservice maakt zijn naam helemaal waar. Zeer klantvriendelijk opgelost
24 mei 2024
Een website die doet wat je ervan verwacht, een correcte en snelle verwerking van je bestelling en prompte levering. Prima!
MV
Prettig hoesje ,goede prijs . Alleen een beetje lang onderweg ,waarschijnlijk komt dit door de drukte bij koeriersdienst