hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.544 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

We hebben tot op heden niets ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Rommel geen ander woorden!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Wat jammer om te horen, dat het product u niet bevalt. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
12 dagen na bestelling nog niets geleverd
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat de bestelling nog niet is geleverd. Door een staking bij bpost zijn er helaas vertragingen opgelopen met de levering van uw bestelling. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat uw bestelling nog niet is geleverd. Uw pakketje zal zo spoedig mogelijk geleverd worden. Met vriendelijke groet, Ursula
Hoesje is nooit aangekomen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat PostNL de bestelling binnen 1 week na besteldatum nog niet heeft afgeleverd en dat u geen kosteloze vervanging wilt. Zoals ik in de correspondentie kan zien, is de verdere afhandeling al besproken. Met vriendelijke groet, Ursula
Nog steeds niet ontvangen!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Ik stuur u direct een e-mail om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Marlon
Niet ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat wij vrijdag een nieuwe zending voor u hebben aangemaakt. Deze wordt spoedig geleverd. Met vriendelijke groet, Marlon
Heel slecht erste dag kapot
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Het is zeker niet de bedoeling dat het artikel op de eerste dag kapot gaat, ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet. Robin
Het hoesje paste niet
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is, ik stuur u direct een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
Verkeerde hoesje gekregen na veel heen en weer email verkeer toch eindelijk het goede tablet hoesje gekregen maar ging niet van harte.kan gebeuren.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Onze excuses ervoor, dat er per ongeluk een verkeerd hoesje werd geleverd. Zoals ik in de correspondentie kan terugzien, werd alles keurig opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
De foto’s op de advertenties is niet het exacte product wat ik ontvangen heb. Bijvoorbeeld: ik heb voor een volledig zwart iPad hoesje gekozen, ook de binnenkant. Omdat een ander kleurtje makkelijk vuil kan worden. Ik ontvang het thuis, en de kleur is lichtgrijs aan de binnenkant inplaats van zwart. Dus hier mee op!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, het deksel van dit product is aan de binnenkant inderdaad iets lichter als zwart. Dit is op de website op het derde foto onder de hoofdfoto te zien. Als u het hoesje niet bevalt, kunt u op de website de retour aanvragen en het product ruilen of het aankoopbedrag terugontvangen. Met vriendelijke groet, Ursula
16 apr 2024
Als je iets terug wil sturen moet je zelf betalen . Jullie xien mij nooit weerc
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te horen. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Dit bieden wij aan zodat ruilen in ieder geval gratis is. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 apr 2024

Volgende dag levering niet waargemaakt

Ondanks de belofte de volgende dag te leveren: ik kreeg wel direct een track-and-trace. De volgende dag stond er echter in dat PostNL het pakket niet ontvangen had. Die status bleef er 5 dagen in staan. Op de 5e dag eens een herinneringmail gestuurd. De volgende dag was de status "Ontvangen door PostNL" en kreeg ik het pakket daadwerkelijk. Na ontvangst een reactie op mijn herinnering: u heeft het inmiddels ontvangen. Ja ja.... Ze zijn het gewoon vergeten te versturen, lijkt mij waarschijnlijker. En de reactie op de mail was ook slecht: niet erkennen. Belofte niet waargemaakt en een slechte klantenservice.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat uw zending niet op tijd is geleverd. Uw bestelling is zoals beloofd op de besteldatum ingepakt en verzonden. Helaas is de zending vervolgens bij PostNL niet tijdig verwerkt. Ik kan u verzekeren dat het bij ons op tijd is vertrokken en bij PostNL is aangeleverd. Hoe vervelend wij dit ook vinden, wij hebben helaas geen invloed op de vertragingen bij PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
16 apr 2024
Levering was laat! Screenprotector plak slecht op het scherm!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat de levering te laat is aangekomen. Helaas is het erg druk bij de post. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het product. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Hoesje paste niet!!
16 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet passend is, dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik stuur u dan ook direct een e-mail toe om met u mee te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Robin
Hard karton.... groter dam mijn mobiel slechte kwaliteit
16 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin