hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl
Beoordelingen:

7.507 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.591 beoordelingen in totaal  

4,58
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
hoesjesdirect.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

 Sorteren  
Relevantie
(171)
(127)
(267)
Resetten
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Volgende dag levering niet waargemaakt

Ondanks de belofte de volgende dag te leveren: ik kreeg wel direct een track-and-trace. De volgende dag stond er echter in dat PostNL het pakket niet ontvangen had. Die status bleef er 5 dagen in staan. Op de 5e dag eens een herinneringmail gestuurd. De volgende dag was de status "Ontvangen door PostNL" en kreeg ik het pakket daadwerkelijk. Na ontvangst een reactie op mijn herinnering: u heeft het inmiddels ontvangen. Ja ja.... Ze zijn het gewoon vergeten te versturen, lijkt mij waarschijnlijker. En de reactie op de mail was ook slecht: niet erkennen. Belofte niet waargemaakt en een slechte klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
17 apr 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat uw zending niet op tijd is geleverd. Uw bestelling is zoals beloofd op de besteldatum ingepakt en verzonden. Helaas is de zending vervolgens bij PostNL niet tijdig verwerkt. Ik kan u verzekeren dat het bij ons op tijd is vertrokken en bij PostNL is aangeleverd. Hoe vervelend wij dit ook vinden, wij hebben helaas geen invloed op de vertragingen bij PostNL. Met vriendelijke groet, Yvonne
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het nodige hoesje was op voorraad. Qua kwaliteit is het erg dun, ik liet altijd hoesjes drukken voor een vergelijkbare prijs die dikker waren (betere bescherming boden). Helaas zijn deze voor mijn oudere model uit het assortiment van die aanbieder en kwam ik uit hier terecht. Ik had het hoesje wat steviger verwacht, maar het volstaat, qua prijs kwaliteit dus 3 sterren (voldoende). Wel tevreden over de nette levering hoewel PostNL 5 dagen vertraging had.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
15 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat het hoesje bevalt qua prijs-kwaliteit verhouding. Helaas was het iets drukker dan normaal bij de post en waren sommige leveringen vertraagd. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie hebben de verzendkosten van 4,99 niet terugbetaald. Dat moet wel. Volgens het retentierecht heb ik daar recht op omdat ik de hele zending heb geretourneerd.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
12 apr 2024
Beste Klant, De verzendkosten zijn niet vergoed omdat u bij de bestelling had gekozen voor een premium verzendoptie als upgrade op de standaard gratis beschikbare verzendoptie. Zelf gekozen upgrades met een meerprijs vallen niet onder het recht op volledige terugbetaling bij een retour, waar u naar verwijst. Dit staat ook uitgelegd op onze website. Met vriendelijke groet, Rudy
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De foto’s op de advertenties is niet het exacte product wat ik ontvangen heb. Bijvoorbeeld: ik heb voor een volledig zwart iPad hoesje gekozen, ook de binnenkant. Omdat een ander kleurtje makkelijk vuil kan worden. Ik ontvang het thuis, en de kleur is lichtgrijs aan de binnenkant inplaats van zwart. Dus hier mee op!
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
17 apr 2024
Beste klant, het deksel van dit product is aan de binnenkant inderdaad iets lichter als zwart. Dit is op de website op het derde foto onder de hoofdfoto te zien. Als u het hoesje niet bevalt, kunt u op de website de retour aanvragen en het product ruilen of het aankoopbedrag terugontvangen. Met vriendelijke groet, Ursula
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hoesje was niet bepaald voordelig. Omdat telefoon retour ging, moest het hoesje ook retour. Jammer dat je dan zelf de verzendkosten moet betalen en vervolgens een week moet wachten op het teruggestorte aankoopbedrag.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
7 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Als u een product retour stuurt, dan is het mogelijk om het product gratis te ruilen. U meldt het product retour en bestelt een retourzegel voor €2,95. Na aanmelding van de retour krijgt u een voucher ter waarde van €2,95. Met deze voucher kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Op deze manier kunt u het product gratis ruilen. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt op de dag van ontvangst van de retour terugbetaalt. Met vriendelijke groet, Ursula
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Best oke. Maar hoesje plakte niet goed en de randen sluiten niet aan op de randen van de telefoon, waardoor je steeds over een randje van het glaasje schraapt Motorola Edge 40
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
10 apr 2024
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het product niet helemaal naar wens is. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde hoesje gekregen na veel heen en weer email verkeer toch eindelijk het goede tablet hoesje gekregen maar ging niet van harte.kan gebeuren.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Onze excuses ervoor, dat er per ongeluk een verkeerd hoesje werd geleverd. Zoals ik in de correspondentie kan terugzien, werd alles keurig opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Maandag besteld, donderdag pas binnen gekregen. Ook niet telefonisch bereikbaar. Doet niet wat het beloofd; voor 2100 besteld, morgen in huis.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
11 apr 2024
Goedemiddag, Het spijt ons te horen, dat PostNL uw bestelling niet sneller kon afleveren. Helaas hebben de vervoerders het op dit moment heel erg druk. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De site is goed, Hoesje slecht Haken laat gauw los waardoor je de telefoon verliest. Dacht dat het handig zou zijn, niet dus! (Show product )
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
11 apr 2024
Geachte klant, onder het aangegeven ordernummer heeft u bij ons een screenprotector besteld. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen. Met vriendelijke groet, Ursula
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van de screenprotector valt erg tegen. Binnen 48H gebarsten en dat terwijl hij gewoon in m'n broekzak zat.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
8 dagen geleden
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de screenprotector. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat er een oplossing is aangeboden. Met vriendelijke groet, Yvonne
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Expliciet gevraagd om hoesje voor 3 pasjes, toch een met twee toegezonden. Nabestellen was kennelijk geen optie.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
11 apr 2024
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat het bestelde hoesje niet naar wens is. Onze klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Volgende keer graag het juiste hoesje opsturen aub...ik had eentje besteld voor een Xiaomi Mi Max 3...
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 apr 2024
Beste klant, Wat jammer om te zien dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
AV
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een hoesje retour gestuurd ,zoals het moet,maar hoor er niks van,Valt me tegen van jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
8 apr 2024
Beste klant, Het spijt mij dat u niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem dat uw retour afgelopen vrijdag is verwerkt en terugbetaald. Met vriendelijke groet, Yvonne
HL
Hilde L.
Hoofddorp
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Magneet De magneet is veel zwakker dan het eerste hoesje. Hij sluit dus minder goed helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
12 dagen geleden
Geachte klant, wat jammer om te horen, dat u met het ontvangen product niet tevreden bent. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beschermhoesje is niet zonder stof op de telefoon te krijgen. Ik heb het hoesje weggegooid.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
13 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat het aanbrengen niet gelukt is. Ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Ursula
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel goed en bezorging slecht. Volgende werkdag ligt tegenwoordig 4 werkdagen verder.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 apr 2024
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het artikel. Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het hoesje heb ik terug gestuurd. De volume knoppen zijn nauwelijks te bedienen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
3 apr 2024
Geachte klant, Bedankt voor de mededeling, dat u het hoesje teruggestuurd heeft, omdat de volume knoppen slecht te bedienen waren. De klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als je iets terug wil sturen moet je zelf betalen . Jullie xien mij nooit weerc
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
17 apr 2024
Beste klant, Het spijt mij om te horen. Na het bestellen van de retourzegel ontvangt u een voucher ter waarde van € 2,95. Dit bieden wij aan zodat ruilen in ieder geval gratis is. Met vriendelijke groet, Yvonne
9 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Hoesje besteld meer dan 10 dagen geleden, maar nog steeds niet ontvangen .
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
ik zou voortaan een hoesje voor een rechtshandige willen ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
6 dagen geleden
Geachte klant, we hebben conform uw bestelling een hoesje met een sluiting aan de achterkant geleverd. Als dit model u niet bevalt, heeft u de mogelijkheid het hoesje aan ons te retourneren. U kunt het product dan ruilen of het aankoopbedrag terugontvangen. Met vriendelijke groet, Ursula