hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.430 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Service bij niet-levering weinig behulpzaam

Er werd gemeld, dat
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u niet tevreden bent. De klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Ik kreeg een hoesje in de verkeerde kleur en ik had hem al uitgepakt voor ik het besefte. Ik bestelde een donkergroen hoesje en kreeg een lichtgroene
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te horen dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen! De klantenservice neemt contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Marlon
Had een iets beter uitleg bij mogen zitten. Heb het er nu niet goed op kunnen plakken. Waardoor het er nu niet goed op zit. Verder was het prima
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen! De klantenservice neemt contact met u op om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Marlon

Zonde

Werkt totaal niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat het ontvangen product niet werkt. Onze klantenservice gaat met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Hoesje besteld , maar nooit gekregen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Helaas zijn sommige leveringen door de feestdagen en de vakantieperiode vertraagd. Onze klantenservice gaat met u per e-mail contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
Kapot product
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Wat jammer dat het product stuk is. Onze klantenservice gaat met u per e-mail kontakt opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula

Nooit ontvangen

Dramatische service. Hoesjes nooit ontvangen. Schuiven alles af op PostNL en doen heel moeilijk over het terugstorten van jouw geld. Update: Zoals je ziet aan de reactie van de medewerker. Het ligt allemaal aan PostNL en zelf doen ze alles goed. Er is een vervangende zending verstuurd, maar ook die is nooit aangekomen. In de afspraak is nooit aangegeven dat geld terugstorten een optie is
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik ga voor u een onderzoek starten bij de post, wij koppelen dan ook spoedig aan u terug. Met vriendelijke groet, Robin
Prima
defect artikel ontvangen (telefoonportemonnee); aleer men door had wat er aan de hand was en de te volgen instructies volgden er 3 telefoontjes en verschillende emails.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, Het spijt ons te horen, dat u met de service niet helemaal tevreden was. In sommige gevallen kan het nodig zijn om meer als een keer contact te hebben om een probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Is perfect
Mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen wel mails gehad dat het verzonden is...
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons te horen, dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze klantenservice gaat met u contact opnemen en het probleem voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Ursula
Retour is ingewikkeld je krijg je geld niet snel terug,
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Geachte klant, het spijt ons dat de retourzending door de feestdagen en de vakantietijd bij PostNL vertraging heeft opgelopen. Hierdoor werd de terugbetaling vertraagd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ursula
2 mei 2024
Hoesje was voor een ander type small
2 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat er reeds contact geweest is, jammer genoeg hebben wij geen terugkoppeling meer ontvangen. U ontvangt van mij nog een e-mail zodat wij mee opzoek kunnen gaan naar een passende hoes. Met vriendelijke groet, Robin
2 mei 2024
Ik heb het niet ontvangen
2 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen! Ik zie dat hierover nog geen contact geweest is, ik stuur u dan ook direct een e-mail toe. Met vriendelijke groet, Robin
2 mei 2024
Mijn bestelling zou 3 dagen na dat ik had besteld binnen komen, toen kreeg ik een mail dat mijn pakketje er is, maar had niks in huis een week later komt het pakketje pas.
2 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas is het pakketje vertraagd geraakt bij de post. Ik ben blij om te lezen dat u toch de bestelling ontvangen heeft. Met vriendelijke groet, Robin

Snel een barst

In het algemeen ben ik blij met mijn screenprotector. Maar helaas zit hier al bijna meteen een barst in.
2 mei 2024
Geachte klant, Bedankt voor uw review. Onze klantenservice gaat per e-mail met u contact opnemen en u verder helpen. Met vriendelijke groet, Ursula
1 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw review. De klantenservice gaat contact met u opnemen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Marlon