hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.403 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.931 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Een beetje beschadigd
21 mei 2023
Product niet op voorraad. Door hoesjesdirect werd order gecancelled. Bedrag zou terug gestort worden. Is tot op heden niet gebeurd.
22 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat niet tevreden bent. Ik zie in ons systeem staan dat het bedrag op 19 mei is teruggestort. Het bedrag zal vandaag of morgen op uw rekening moeten staan. Met vriendelijke groet, Yvonne
Wij hebben 12/5 een hoesje besteld en dit is nog steeds niet geleverd
22 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes nog niet geleverd is. Ik zie dat er inmiddels contact met onze klantenservice is geweest. Met vriendelijke groet, Yvonne
20 mei 2023
Ze maken van je telefoon een boodschappentas. Hij is erg groot en stug. De sluitingen doen het niet. Echt een miskoop. Jammer.
22 mei 2023
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de hoes. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne