hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.423 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.898 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

MA
Mieke A.
Selfkant
Fijne site. Heel makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Fijne artikelen en smalle service voor een goede prijs
de 5 mails die ik kreeg om jullie te beoordelen hebben me van ellende genoodzaakt een review te schrijven.
17 apr 2024
Ik had mij een verkeerde voorstelling gemaakt. Volgens de regels teruggestuurd. Was geen enkel probleem
3 mei 2024
Snelle verzending en top kwaliteit! Heb een beschermglas besteld voor mijn laptop, zeker een aanrader!
3 mei 2024
Makkelijk bestellen. Ruime keus en snelle levering. Klantenservice heel snel met beantwoorden vragen
27 apr 2024

Super opgelost

Onze bestelling is blijkbaar kwijt geraakt. Ze hebben het super opgelost om een nieuwe op te sturen
25 apr 2024
ben zeer tevreden een mooi hoesje en snelle levering ik ben niet zo handig om een foto toe te voegen
GB
GM B.
Dieren
1 mei 2024
Goede producten. Groot assortiment. Zeer goede service !! Snelle levering Bijzonder aan te bevelen.
27 apr 2024
Prima spullen, altijd op tijd ( mits PPT post haar werk doet) Maar indien gewenst ook bereikbaar.
Snelle verzending! Alles was ook duidelijk aangegeven wanneer er iets niet goed is voor retour!
Duidelijke website, makkelijk bestellen, snelle levering, goede verpakking. Ik ben er blij mee.
GV
Gert v.
Elst UT
1 mei 2024
Snelle levering. Groot assortiment. Misschien zou de omschrijving wat gedetailleerder kunnen.
Probleempje goed opgelost en snelle levering, zeer klantvriendelijk. Geen aanmerkingen. 👍

Prima telefoon hoesje!

Prima hoesje gevonden voor mijn telefoon. De snelle levering maakte het feest compleet.
1 mei 2024
Goed telefonisch contact. En retour label direct ontvangen en snel geld terug gestort
24 apr 2024

Goede service en info

Goed geïnformeerd in de mail rond je product , met film , tekst en uitleg Mvg Hans
Het was er snel. Helaas werkte het niet voor mij en kon het zo terug sturen. !!!
MB
Mia B.
Essen

snelle levering, produkt zoals beloofd

snelle levering, was precies zoals aangemeld, toetsenbord azerty werkt ook prima.
25 apr 2024
Snel & correct. Geleverd materiaal zoals afgebeeld en omschreven. Goede kwaliteit
19 apr 2024
prima passend hoesje voor een leuke prijs makkelijke bestelling en snel geleverd