hoesjesdirect.nl- Logo - Beoordelingen

hoesjesdirect.nl

7.430 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden40.876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021

Beoordelingen voor hoesjesdirect.nl

Hoedje past niet goed bij camera gedeelte
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te zien dat het hoesje niet goed past bij het camera gedeelte. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Artikel goed en bezorging slecht. Volgende werkdag ligt tegenwoordig 4 werkdagen verder.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met het artikel. Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 mrt 2024
Al besteld op 21 maart en NOG NIETS ontvangen
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog niets ontvangen heeft. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat wij wachten op een reactie. Met vriendelijke groet, Yvonne
31 mrt 2024
Hoesje met ketting, snoer is erg grof en werk niet prettig, subtielere ketting had ik mooier gevonden
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de koord niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne

Levering telefoonhoesje

Het hoesje voldoet en is datgene wat ik heb uitgezocht. Dus daar is niks mis mee. Echter wel met de bezorging, in dit geval postnl brievenbus post. Jullie kunnen niet meer zeggen dat het product binnen 2 dagen wordt geleverd, daar jullie aflever partner post nl dit niet na cq.wil komen. Dus of aflevertekst wijzigen of bij post nl duidelijk maken dat dit zo niet kan. Ik heb namelijk een week gewacht op dit "simpele " brievenbus pakketje.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over de levertijd. Helaas is het erg druk bij de post en zijn er vertragingen ontstaan, waar wij weinig invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Yvonne
Te lang gewacht op het hoesje
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Ik zie dat de bestelling met 1 dag vertraging geleverd is, helaas kan het door drukte bij de post iets vertraging oplopen. Met vriendelijke groet, Robin
24 mrt 2024
mooi stevig hoesje, maar het lipje zit andersom; de sluitbeweging is dus van links over rechts inplaats van rechts(Onder) naar links voelt "onnatuurlijk""
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de sluiting. Mocht de hoes nog in nieuwstaat zijn, dan is het eventueel mogelijk deze om te ruilen. Met vriendelijke groet, Yvonne

Foutieve omschrijving hoesje op website

Omschrijving van het door ons bestelde hoesje stond fout op de website waardoor wij dus een verkeerd hoesje ontvingen. Klantenservice heeft het gelukkig wel correct afgehandeld met een gratis retourlabel. Hoop wel dat de omschrijving zsm wordt aangepast!!!!
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij te lezen dat u een verkeerd hoesje ontvangen heeft. Fijn om te horen dat het probleem correct is afgehandeld. Wij zullen de omschrijving uiteraard aanpassen. Met vriendelijke groet, Yvonne

Kleur hoesje

Het hoesje werd als kleur rood aangegeven. Maar helaas is het meer bruinkleurig dan helder rood.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat de hoes niet helemaal naar wens is, ik heb uw bestelling nagekeken en zie dat de titel van de aangeschafte hoes aangeeft dat deze bruin is. Natuurlijk kunt u het product ruilen als u niet helemaal tevreden bent, hiervoor kunt u de bestelling aanmelden voor retour via onze website. Fijne dag gewenst. Remco
20 mrt 2024

Matte screenprotector geen aanrader!

Heb nu al een aantal keer een matte screenprotector besteld, maar deze zijn zo gevoelig. iedere keer binnen 1 week al barstjes of chipjes erin.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, helaas zie ik dat hier over nog geen contact opgenomen is. Ik stuur u dan ook een e-mail toe om met u mee te kijken. Met vriendelijke groet, Robin
19 mrt 2024
Het product is niet dat wat ik ervan had verwacht
20 mrt 2024
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat de hoes niet geheel bevalt. Mocht u de hoes (in nieuwstaat) willen ruilen/retourneren, dan kunt uw retour aanmelden via onze website. Met vriendelijke groet, Yvonne
De sluiting van het hoesje werkt niet … Het blijft een dik pak om in je handtas of broekzak te steken.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw bericht. In ons systeem zie ik staan dat u een Ipad hoes heeft besteld in plaats van een telefoonhoesje. Ik zal u een e-mail toesturen. Met vriendelijke groet, Yvonne

Belofte 'volgende werkdag in huis' is onjuist.

Belofte van 'bestellen voor zo en zo laat, de volgende dag in huis' klopt niet. Mijn hoesje werd pas 3 dagen later thuisbezorgd.

hoesje van slechte kwaliteit

hoesje is vrij prijzig, alleen de kwaliteit van het hoesje is zeer echt zeer slecht. Het is dat wij niks anders hadden maar enige vorm van bescherming geeft het de telefoon niet. Anders hadden wij het hoesje retour gestuurd. opbergvakje is niet groot genoeg voor 2 pasjes.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u niet tevreden bent over het hoesje. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
Briefpost wordt als bezorgd gescand voordat t bezorgd wordt. Dat is vreemd omdat je dan denkt dat t kwijt is.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen, ik stuur u een e-mail toe om met u mee te kijken! Met vriendelijke groet, Robin
Te veel vragen om een beoordeling
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Het spijt mij om te lezen dat u het niet prettig vindt om een beoordeling te plaatsen. Wij hechten waarde aan een eerlijke mening van de klant en willen graag onze diensten verbeteren. Met vriendelijke groet, Yvonne
10 mrt 2024

Na 5 emails nog steeds geen reactie.

Je stuurt 5 emails met steeds dezelfde vraag. Je krijgt een email dat ze de vraag ontvangen hebben en dan stopt het. Een week later nog niks. Ze reageren niet.
Antwoord van hoesjesdirect.nl
Beste klant, Wat jammer om te lezen dat u nog geen reactie ontvangen heeft. Onze excuses hiervoor. Onze klantenservice zal direct contact met u opnemen om naar een oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Yvonne
AC
Arie C.