Lucardi Juwelier Zwijndrecht

236 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden351 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Op de warmste dag van het jaar uitstekend geholpen door 2 vriendelijke en uiterst kundige dames van Lucardi. Mijn horloge deed het niet meer en ik kreeg hem ook als handige doe-het-zelver niet meer aan de praat. Dus besloten een nieuw horloge te kopen. Dat was zo gepiept. 3 elementjes eruit en hij zat als gegoten. Toch nog maar even mijn oude horloge laten zien. En wat gebeurt? Binnen 5 minuten had de verkoopster/reparateur het horloge weer aan de praat. Nu heb ik 2 horloges en mijn lesje geleerd: niet zelf aan horloges knutselen, maar het aan de vakvrouwen van Lucardi over laten!

3 feb 2024
De meiden in de winkel hebben totaal geen pit. Ook geen benul van de hoeveelheid mensen er staan te wachten. Want gaan gewoon naar achter om wat te eten. Horloge moest op maat worden gemaakt, maar duurde meer dan een uur.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zwijndrecht

de behandeling was uitstekend. Heel fijn geholpen . komen zeker terug.
3 feb 2024

Traag