woodtoolsanddeco.com/nl/- Logo - Beoordelingen

woodtoolsanddeco.com/nl/

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden350 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 mrt 2022
woodtoolsanddeco.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 aug 2023
Qua service geef ik 5 sterren. De service kwam er na 2 bestellingen met klachten. Eentje ging betreffend een beschadiging en een ander betreffend ontbrekende items. Beide werden zeer correct afgehandeld. 4 sterren omdat er oorspronkelijk een probleem was, 5 voor de afhandeling.

17 apr 2024
Slechte kwaliteit. Slechte verpakking. Boor was totaal niet scherp vol met gaten in de snijrand. Onbruikbaar.

Beoordelingen voor woodtoolsanddeco.com/nl/

25 mei 2023
+ Snelle levering - de HSS freesjes zaten los bij elkaar wat beschadeging van snijvlakken kan opleveren
Antwoord van woodtoolsanddeco.com/nl/
1 jun 2023
Bedankt voor de review, we gaan kijken of we dit kunnen voorkomen in de toekomst.
15 jul 2023

Produkt was beneden verwachting

Produkt was teleurstellend en veel kleiner dan verwacht. Achteraf gezien veel te duur betaald.
Antwoord van woodtoolsanddeco.com/nl/
16 jul 2023
Deze klant heeft niet goed gelezen en gekeken, de maten van dit product staan er namelijk overduidelijk bij en kunnen dus geen verrassing zijn: https://www.woodtoolsanddeco.com/img/p/3/9/0/4/3904.jpg