Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl

174 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.889 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2017
Girastore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Girastore.nl

Info door bedrijf uitstekend. Snelheid van levering perfect. Ipv pakketpost (relatief duur) had het ook briefpost kunnen zijn !!! Porto was meer dan kosten van het bestelde.

Duidelijk en zorgeloos

Duidelijk op de website, bestellen ging eenvoudig..enige punt van aandacht is dat ik de factuur achteraf moest opvragen...maar ook deze werd direct per kerende mail verstuurd. Zorgeloos dus eigenlijk
Goede informatie en de juiste dimmer ontvangen
Komen afspraken na.
Gewoon goed. Snel en klein onderdeel toch terug te vinden op site.
afhandeling volgens afspraak. nette verpakking en op tijd geleverd
Redelijk geprijst en snelle verzending.
Top Altijd netjes geleverd.
Large selection of Gira products offered
Gewoon goed geleverd, al hoewel het deze keer iets langer duurde, maar dat was geen probleem.
26 nov 2023

Alles goed

Goede website, snelle levering.
19 nov 2023

Overdreven grote verpakking

Niet al te snelle levering, gigantische verpakking voor een klein product
17 nov 2023
17 nov 2023
Goede service en snelle beantwoording van vragen
16 nov 2023
14 nov 2023
Snel geleverd en producten voldoen aan de verwachting. De Gira LED draaidimmer komt solide over. De drukknoppen en afdekraam voor de dimmer hebben een hoogwaardige kwaliteitsvolle uitstraling. Zoals verwacht maar vooral gehoopt is de Gira draaidimmer voor LED verlichting compleet geruisloos.
12 nov 2023
Absurde verzendkosten voor een brievenbuspakkettje. € 8,95 is echt schandalig, schaam u! Retourbeleid ook waardeloos. Op eigen kosten retourneren. Heel slechte webshop!
Antwoord van Girastore.nl
Geachte heer van der Woude, wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €1500,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. De kosten voor het terugsturen zijn inderdaad voor uw rekening. Als de gehele bestelling teruggestuurd wordt krijgt u uiteraard het gehele aankoopbedrag (dus ook de eventueel betaalde verzendkosten) terug. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl