Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl

193 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.936 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Girastore.nl

Falende Post nl

Post nl had het pakje bij een ophaalpunt afgeleverd ongeveer zeven kilometer van mijn huis en toen ik daar om 14.00 uur arriveerde was het ophaalpunt gesloten. Telefonisch contact gehad en ik had mij moeten oriënteren op de openingstijden werd gezegd. Al met al een uur voor niets gefietst en doe dit niet meer voor een tweede keer, het pakje gaat dus terug.
3 jul 2024
Prima product, goed verpakt. Pakketje lang onderweg maar dat lag niet aan de verkoper maar aan de vervoerder

Handig en snel

Gewenst product snel gevonden, gemakkelijk besteld en snel geleverd.
Duidelijke site. Contact via telefoon verliep ook prima !
Ze denken mee als er iets later komt dan overleggen ze.
Super snel en correct met leveren
4 jul 2024
Snel en goed besteld en geleverd.
8 jul 2024
Correcte en snelle levering.
13 jul 2024
CL
Carel l.
Leiden, Niederlande
29 jun 2024
Los in de doos gegooid zonder bescherming. Gelukkig is het product nog in orde. Zat ‘verpakt’ in een of andere schoenendoos zonder bescherming. Pakte de doos op en rammelde van alle kanten, hebben geluk dat het niet vol krassen zit en het nog werkt maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Helemaal niet met iets van deze prijs! Ali expres verzend nog beter. Precies zoals op de foto hebben wij het ontvangen. De pakbon zat boven op de doos met alle details ipv in de doos.
Antwoord van Girastore.nl
Beste mevrouw Wienecke, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de verpakking niet voldeed aan de verwachting en dat de onderdelen los in de doos lagen. Dit is zeker niet de standaard die wij nastreven. Wij zijn bezig met het verbeteren van ons verpakkingsproces, dit om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Mochten er artikelen beschadigd geleverd zijn, neem dan gerust contact op met ons. We zullen dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
24 jun 2024
Uitstekend advies ontvangen voor vervanging stopcontact met dubbele schakelaar
3 jun 2024
Het was lastig om het juiste onderdeel te vinden op de site
31 mei 2024
Goede service en bereikbaar bij vragen over levering 👍
27 mei 2024
onderdeel zoals gedacht en beschreven.