Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Details over Girastore.nl

Beoordelingen voor Girastore.nl

272 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Het enige wat beter zou kunnen is alle stopcontacten in een aparte zakje verpakken. Ik vond het vreemd om te zien dat veel stopcontacten los bij elkaar zaten, zeker omdat de post niet zo zorgvuldig is... Gelukkig is alles onbeschadigd gearriveerd.

Ik kocht een gira dimmerknop voor €6,78 Hiervoor moest ik €7,95 pakketkosten betalen. (PostNl) Het pakketje werd bezorgd door de brievenbus als brievenbuspakketje. Ik vind het vreemd dat ik zoveel verzendkosten moet betalen. Hierover een mail gestuurd naar de gira. Geven ze werken met een geautomatiseerd systeem en dat daarom de verzendkosten hetzelfde blijven bij alle bestellingen onder de €150,00. Ze geven aan dat het eigenlijk handelingskosten zouden moeten heten. Erg vreemd. Ze zijn al hoger aan de prijs dan andere bedrijven met hetzelfde product en hanteren ook nog eens een hoger pakkettarief.

Beoordelingen voor Girastore.nl

Overzichtelijke site. Als amateur moest ik wel ff zoeken of ik juiste product had, niet alle termen waren duidelijk. Heb dat wel op google nagezocht en eruit gekomen!
Op zondagmiddag de materialen besteld en reeds de andere morgen geleverd. Ja, vlugger gaat echt niet. Super!!!
Alles prima en snel verstuurd. Wel hoge verzendkosten (7,95) voor heel klein en licht pakje...
Vriendelijke en hulpvaardige service. Snelle levering.
Snelle levering, goed verpakt.
Snel en netjes
Had vragen over wat te bestellen, heb gebeld en kreeg een dame aan de telefoon, goed geholpen met de schakelaars maar, bleek achteraf, met dubbele wcd’s, had het verkeerde product nummer doorgegeven, was van een enkel wcd. Heb ook 3x een dubbele afdekraam besteld voor de wcd’s maar dat hoeft dus niet bij de dubbele inbouw ( in 1 lasdoos) wcd’s, ik zelf ook niet bij nagedacht maar de dame ook niet, wel mooi spul maar dat wist ik al heb ook alle schakelaars en wcd’s in de woonkamer maar die heeft de installateur besteld!!
Antwoord van Girastore.nl
Geachte heer Dol, bedankt voor uw review! Het lijkt alsof het hier om een miscommunicatie gaat, mocht u onderdelen uit uw bestelling willen retourneren is dit natuurlijk mogelijk. Vriendelijke groet, Team Girastore.nl
Geweldige service! Snelle reactie van de klantenservice. Betrouwbare winkel met kwaliteitsgoederen toppie :)
Duidelijke website, hoorde communicatie tijdens aankoop en verzendproces.
Zeer snelle en correcte levering van de bestelde artikelen.
Snelle levering, goede montagevoorschriften, goed product
Snelle levering. Klantenservice aardig en correct
Snelle levering duidelijke site Helemaal top👍🏽👍🏽
betellen en de volgend dag lag het al in de bus