Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl

183 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.918 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Girastore.nl

3 jun 2024
Het was lastig om het juiste onderdeel te vinden op de site
31 mei 2024
Goede service en bereikbaar bij vragen over levering 👍
27 mei 2024
onderdeel zoals gedacht en beschreven.
27 mei 2024
Tijdig volledig en naar verwachting
1 jun 2024
Snelle verzending goede prijs
Snelle en correcte levering
Wederom snelle levering
Weedom snelle levering
Antwoord van Girastore.nl
Beste Heer De Vos, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Wij zien dat de bestelling binnen de verwachte periode geleverd is, ook zien wij dat u de bestelling geretourneerd heeft en het aankoopbedrag teruggestort is. Mocht u niet tevreden zijn horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, team Girastore
29 mei 2024
30 mei 2024
Beste heer / mevrouw Onen, U heeft meerdere artikelen besteld met een langere levertijd. Wij hebben contact met u gehad en een kosteloze deellevering verstuurd. Daarnaast houden wij de levertijd voor u nauwlettend in de gaten. Zoals vermeld zullen wij morgen de voorraad opnieuw inventariseren en wanneer wenselijk wederom een deellevering sturen. Wij vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de levering. Wij geven op onze website duidelijk aan welke artikelen voorradig zijn en welke artikelen niet. Met vriendelijke groet, team Girastore
DK
Deniz K.
Rotterdam
30 apr 2024
Als ik advies wil dan maak ik gebruik van de app en binnen enkele seconden word ik geadviseerd over wat ik moet bestellen. Ontzettend makkelijk en zeer betrouwbaar.
27 apr 2024
Fijne E mail communicatie met steeds dezelfde persoon Wat beter kan en moet is telefonisch contact want dat is mij nooit gelukt
29 apr 2024
Beste heer/mevrouw Bakker, bedankt voor uw review! Fijn dat u de e-mail communicatie zo prettig heeft ervaren. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10:00 - 12:00 uur en van 13:00 - 15:00 uur. Wellicht dat u net buiten deze tijden gebeld heeft. Hopelijk tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
21 mei 2024
Bij producten waarheen langere levertijd opzit de klant informeren warmde status is
18 mei 2024
Goede service. Betrouwbaar en gewoon vriendelijk.