GIRAstore.nlBeoordelingen

4.70/5.00

360 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over GIRAstore.nl

perfect
Onvoorstelbaar snelle levering. 's Avonds om 11.00 uur had ik besteld en de volgende dag was het al in huis. Helemaal top!
Heldere en scherpe prijzen. Ondanks weekend en corona crisis een zeer snelle levering! Netjes en deugdelijk verpakt. Tevreden met deze website.
Top en snel geleverd.
We hadden graag product informatie. We stonden 7 minuten in de wacht. Telefoon opgelegd. Daarna weer gebeld en dan hadden we direct verbinding. Daarom bij service goed en levering en producten uitstekend.
Pima
Alles keurig geregeld, top
Bestelling is netjes en op tijd geleverd
De website is overzichtelijk en omschrijvingen zijn heel duidelijk. Er is ook advies over toebehorende onderdelen. Gira producten zijn van zeer hoge en degelijke kwaliteit en makkelijk in inbouw en gebruik.
Snel, goed en betrouwbaar had soeciale LED dimmer nodig, 1-10 volt met 230 aan/uit Topklasse van Gira werkt perfect
Geen commentaar
Supersnel een verkeerde bestelling herstelt. Binnen 24 uur! Klasse
Goed product en correct geleverd binnen de opgegeven tijd
Bizar hoe snel de bestelling binnen was.
Zeer goed product voldoet aan alle verwachtingen. En een veelzijdigheid aan variatie.
Snelle, complete levering
goede producten, snelle levering en service
De mensen van de Gira store reageren snel, de producten zijn snel in huis en Gira is gewoon een topmerk!
Prima product voor een prima prijs. Alleen voor als verzendkosten zijn pakketkosten gerekend en het was een brievenbus pakketje
Na het bestellen van een product wat niet helemaal bij elkaar paste kon ik het toch terug sturen ondanks dat het later was door de verbouwing. Ik heb door hun advies uiteindelijk het juiste onderdeel kunnen bestellen. Levering duurt wat langer, laten we zeggen nooit binnen 24 uur, maar wel met een dag of 3. Producten zijn goed van kwaliteit.