Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 16 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Girastore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Girastore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 16 aug. 2017
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Girastore.nl

242 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

6 feb. 2022
Snelle probleemloze bestelling en levering. Ik heb geen 5 sterren gegeven omdat mijn bestelling circa 100 € was. Ik betaalde € 7,95 verzendkosten. Ik verwacht eigenlijk dat vanaf 50€ het verzenden gratis is. Is ook zo bij tig andere sites.

21 feb. 2022
Ik kocht een gira dimmerknop voor €6,78 Hiervoor moest ik €7,95 pakketkosten betalen. (PostNl) Het pakketje werd bezorgd door de brievenbus als brievenbuspakketje. Ik vind het vreemd dat ik zoveel verzendkosten moet betalen. Hierover een mail gestuurd naar de gira. Geven ze werken met een geautomatiseerd systeem en dat daarom de verzendkosten hetzelfde blijven bij alle bestellingen onder de €150,00. Ze geven aan dat het eigenlijk handelingskosten zouden moeten heten. Erg vreemd. Ze zijn al hoger aan de prijs dan andere bedrijven met hetzelfde product en hanteren ook nog eens een hoger pakkettarief.

Beoordelingen voor Girastore.nl

1 sep. 2022
Kreeg een heel duidelijk antwoord en verkoop link voor het product wat ik zocht. Besteld en snel geleverd! Verzendkosten was wel wat hoger dan verwacht.
Bestellen gaat heel makkelijk op de site, ook het uitzoeken wat je nodig hebt. Alleen liet de verzending wat langer op zich wachten.
15 sep. 2022
Benodigd onderdeel was makkelijk te vinden en het bestel- en bezorgprocess was probleemloos.
2 sep. 2022
Het gemak om bij elkaar horende onderdelen te vinden. Met name voorkant en raam.
Door de gratis verzekering geeft de bestelling een veiliger gevoel.
De snelheid van het bestelde produkt en de hele afwikkeling.
16 sep. 2022
Snelle reactie op vraag, goede kwaliteit van de producten!
Zeer snelle en efficiënte afhandeling van die bestelling.
Duidelijke communicatie en snelle levering
9 sep. 2022
Vandaag besteld, morgen in huis
Super snelle levering
12 sep. 2022
Prima service
8 sep. 2022
7 sep. 2022
7 sep. 2022
2 sep. 2022
7.95 verzendkosten voor een brievenbus pakketje is afzetterij. Verder geen op-/ aanmerkingen.
Antwoord van Girastore.nl
2 sep. 2022
Geachte mevrouw Kalsbeek, eigenlijk zouden het handelingskosten moeten heten en geen verzendkosten, want het zijn niet alleen de portokosten namelijk. Voor alle orders ongeacht het orderbedrag zijn wij minimaal € 10,= kwijt zijn voor onder andere het versturen, maar ook de opslag van de artikelen en het verpakkingsmateriaal. Hier zijn wij transparant in en dit kunt u bij ons op de site vinden onder het kopje 'Verzendkosten'. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
Leringstijd meer dan 3 dagen
Antwoord van Girastore.nl
Beste heer Mignauw, Ons excuus voor het ongemak. Helaas bleek uw order toch niet voorradig te zijn, waardoor de levering vertraagd is. Hopelijk waren de producten wel naar wens. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
21 aug. 2022
Uitstekend en snel geholpen n.a.v. een vraag per mail, de medewerker hielp me het juiste product te vinden. Na bestellen goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Prima verpakt en aangekomen, aanrader!
6 aug. 2022
Dat wat ik heb besteld is in goede orde ontvangen. Heb niet lang hoeven wachten, waardoor ik het in huis weer snel in orde kon maken. Top!