Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl

172 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.861 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2017
Girastore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt 2023
Als je het systeem van Gira snapt (de schakelelementen bijv schakelaarbinnenwerken of stopcontacten is bijv "Systeem 55" ) dien je te combineren met raampje uit een serie (bijv de E2-lijn ), dan kun heel makkelijk door de catalogus gaan en de onderdelen bekijken. Levering binnen 1 of 2 werkdagen aan huis geleverd.

12 nov 2023
Absurde verzendkosten voor een brievenbuspakkettje. € 8,95 is echt schandalig, schaam u! Retourbeleid ook waardeloos. Op eigen kosten retourneren. Heel slechte webshop!

Beoordelingen voor Girastore.nl

Alles naar verwachting

Eenvoudig bestelling gedaan, levering zoals verwacht. Prijs was iets goedkoper dan concurrenten, de meeste boden diet specifieke product zelfs niet aan. Alles uitstekend naar verwachting

Mooi product

Overzichtelijk de site. Mooie vormgeving. En ervaring met het materiaal van eerder bestelling

Goede support

Snel antwoord op mijn vraag over welke producten bij elkaar passen.

Mooi snel geleverd en goed spul

Mooi optijd snel geleverd en goed spul
Duidelijke website. Snelle levering.
Vlotte afhandeling. Mooi product.
snelle levering en prima product
24 feb 2024
Zeer snelle levering.
JN
Joseph N.
Apeldoorn
Pakketje niet geleverd door PostNL. Daarna allemaal loze beloftes en moest ik telkens zelf achter mijn geld aan.
Antwoord van Girastore.nl
Beste mevrouw Schaap, Hartelijk dank voor uw feedback. We begrijpen dat u ontevreden bent over de voortgang van de levering. De eerste levering is zoekgeraakt bij de bezorgdienst, waarvoor we een onderzoek hebben ingediend. Daarna hebben we een nieuwe levering voor u klaargezet, maar helaas heeft een storing in ons magazijn ervoor gezorgd dat deze niet op tijd kon worden verzonden. In overleg met u hebben we besloten het aankoopbedrag terug te storten, waarna u een nieuwe bestelling heeft geplaatst. Gelukkig is deze nieuwe bestelling wel keurig bij u geleverd. We vinden het spijtig dat uw bestelling niet direct kon worden geleverd en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
Het was moeilijk om het juiste product te vinden, ook omdat ik niet precies wist wat wij nodig hadden. Wij waren alleen het plastic van de schakelaar nodig en niet het binnenwerk. Zonder binnenwerk was niet te vinden helaas.

Gewoon prima

Compleet assortiment, snelle levering en prima prijs. Bij de diverse zaken in de buurt is het meestal duurder. Voor mij de zaak voor al mijn gira schakelmateriaal
21 jan 2024

Gira schakelmateriaal nodig dan is dit de site!!!

5 sterren geef ik nooit want er is altijd wel wat aan te merken op een webshop qua lay-out en vormgeving. Maar selectie, betalen en verzenden is prima geregel.
Snel gevonden wat ik zocht en goede informatie over het product
Snelle levering! Veel sneller dan beloofd, dus: klasse
Communicatie over leveringsdatum kan iets beter.
HN
Hennie N. N.
Drongelen
Super snel verstuurd en correct afgehandeld.