Girastore.nl- Logo - Beoordelingen

Girastore.nl

170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.895 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 aug 2017
Girastore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Girastore.nl

3 okt 2023
Juiste artikel op tijd . Beter kan niet.
3 okt 2023
Alles liep zoals het hoort
28 sep 2023
JV
John V.
Roosendaal
25 sep 2023
Mooie website, gemakkelijk bestellen en zeer snelle levering. Waardeer ik enorm.
20 sep 2023
17 sep 2023
Snel en netjes geleverd.
17 sep 2023
alles op tijd en compleet
12 sep 2023
Correcte en vlotte afhandeling van de bestelling
10 sep 2023
Webshop is goed geregeld, je kan makkelijk vinden wat je zoekt
PS
P.R S.
Purmerend
7 sep 2023

Altijd goed en snelle levering

Heerlijk een bedrijf waar je om advies kan vragen, en ook nog een snelle levering doet. Ook bij retourneren is alles goed geregeld geen probleem. Kom er tegenwoordig nog maar om!!
5 sep 2023
Uitstekend advies via chat.
Snel geleverd
3 sep 2023
VL
Victor L.
Amsterdam
24 aug 2023
snel de juiste materialen geleverd. Op de website waren de juiste afdekplaten niet zo makkelijk te vinden. Het zou handig zijn wanneer je op de officiële site, op basis van het productnummer dat op het product staat, ook bij het juiste product uitkomt .
22 aug 2023
Bij het bestellen, iedere keer als je langer dan 5 minuten weg was, kon je weer opnieuw beginnen aan je bestelling
23 aug 2023
Beste meneer Greuningen, Het klopt dat uw winkelwagen na enige tijd geleegd wordt als u de bestelling niet afmaakt. Goed om te weten is dat als u een account aanmaakt uw bestelling daarin opgeslagen wordt. Zodoende kunt u altijd verder waar u gebleven was. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
RG
Roy G.
Warmenhuizen
19 aug 2023
Verzending van producten laat, voor deze tijd, lang op zich wachten. Wanneer producten niet op voorraad zijn in lokale magazijnen dan kan daar veel beter over gecommuniceerd worden. Je kan de volgende dag of die week niet aan de slag met je bestelling. Hou er rekening mee wanneer je hier iets besteld
21 aug 2023
Beste heer Gootjes, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u heeft moeten wachten op uw bestelling. U heeft van een artikel een groter aantal besteld dan voorradig. De getoonde levertijd is alleen op basis van het aantal dat voorradig is. Mocht u meer willen bestellen dan voorradig en wenst u de levertijd te weten alvorens het bestellen, neem dan gerust even contact met ons op. Daarnaast proberen wij iedereen, die langer moeten wachten dan gebruikelijk, up-to-date te houden over de status van de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
17 aug 2023
8,95 aan verzendkosten vragen voor een brievenbuspakketje is een schande.
18 aug 2023
Geachte mevrouw Schuurman, bedankt voor uw review. Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van €1,- of €150,- deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd is kunnen wij tijdens het bestellen geen onderscheid maken of iets in een brievenbuspakketje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen (onder de €100,-) hetzelfde. Voor elke order die wij verwerken zijn wij ongeveer €10,- kwijt, dit zijn deels verzendkosten, maar ook de opslag van artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij vragen dus een bijdrage van €8,95 maar de werkelijke kosten liggen hoger. Met vriendelijke groet, Team Girastore.nl
15 aug 2023
14 aug 2023
Besteld, volgende dag in huis