ledwereld.nl- Logo - Beoordelingen

ledwereld.nl

321 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden321 beoordelingen in totaal

Producten doen wat het moet doen. De kleinste ledlampjes hebben een slecht design voor ophanging. Een loszittende veer. Duidelijk goedkoop en niet over na gedacht. (Design een vaste veer) Verder zijn beide lamp types kopie van design van inbouw spot. De connector van de spot zit op ca. 10 cm van de spot. Prima voor inbouw maar voor opbouw al snel in het zicht. Liever min. 50 cm aan de spot zodat deze wegwerkbaar is

De led tl snel bezorgd. Helaas was 1 vd twee stuk. Dus nogmaals een besteld. Ook deze kwam stuk aan. Heb een bericgt gestuurd, nu afwachten of ik een nieuwe(niet stuk) krijg.

Beoordelingen voor ledwereld.nl

Er zit geen montage handleiding bij De plakstrip op de Ledstrip plakt niet, de plakstrip gaat gelijk met de beschermfolie van de Ledstrip af Als je de + en de - verwisselt dan doet hij het niet
Antwoord van ledwereld.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u ook contact heeft opgenomen met onze klantenservice. De handleiding gaan we aanpassen, dankzij uw reactie. Met vriendelijke groet, Led Wereld

Te lange levertijd

In plaats van binnen 24 uur - zoals uw website garandeert - duurde het 4 dagen voordat ik mijn bestelling ontving.
Antwoord van ledwereld.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik begrijp dat u het pakket later heeft ontvangen dan wat u had verwacht. Uw bestelling op tijd ingepakt en verstuurd, maar heeft helaas bij de koerier één dag vertraging opgelopen. Besteld u op werkdagen voor 16:00 uur, dan wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden. Met vriendelijke groet, Led Wereld
Dpd heeft niet op de bezorgdag geleverd en weet nu nog niet waar mijn pakketje is.
Antwoord van ledwereld.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Wij hebben meteen even gekeken en zien dat DPD op vrijdag een bezorgpoging heeft gedaan. U kunt contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie. Excuses voor het ongemak! Led Wereld
22 apr 2024
omschrijving product komt niet overeen met geleverde producten
23 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik begrijp dat het product wat u heeft ontvangen, niet overeen komt met de beschrijving op onze website. Graag zouden we wat meer informatie van u ontvangen. De klantenservice neemt zo snel mogelijk contact op. Met vriendelijke groet, Led Wereld