wear2work.nl- Logo - Beoordelingen

wear2work.nl

556 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.680 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2022
wear2work.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb jaren geleden textielwarenkennis op mijn MBO opleiding als vak gehad. Al jaren in de meeste winkels is geen kwalitatief sterk kleding beschikbaar dat irriteerde me enorm. Ik koop altijd katoen en ik was graag alles van katoen op 60 graden. Hoe dan ook de T shirts dat ik laatste jaren kocht waren van kwaliteit zo slecht dat er gaten zo in vielen, ik had er genoeg van dus besloot om ze niet meer te kopen en bij WEAR2WORK te bestellen waar ook duidelijk omgeschreven stond wat de kwaliteit van hun kleding is. Hun kleding is wel van dergelijk kwaliteit je voelt het en ziet het echt super kleding daarnaast hebben ze een snelle levering en hun katoenen kleding kan zonder problemen op 60 graden gewassen worden en er vallen geen gaten erin. Ik ga weer bij hun bestellen!

Leuk en aardig dat telefoniste begrijpend reageert als je een probleem met je aankoop hebt, maar dat je nieuwe broeken vrijwel geheel moet aanpassen om ze passend te krijgen voor iemand met een normaal postuur is een beetje gek. Bied in ieder geval een ander model aan, of een kleinere maat? En komen passen in de winkel is natuurlijk niet zomaar een optie vanuit Breda.

Beoordelingen voor wear2work.nl

19 mei 2023
De kleding is qua gewicht niet zwaar, wat fijn ik. Minpunt van de werkbezoek zijn de kniestukken, die wel snel scheuren.
19 sep 2023
De schoenen zijn prima maar voor dames maat 36 erg plomp en breed. Met extra zooltje en anti slip hiel net te doen.
14 sep 2023
Duidelijke communicatie product even niet te leveren maar binnen de verwachte levertijd toch al bezorgd
Antwoord van wear2work.nl
Beste Willem, goed om te horen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor jouw review. Fijne dag, team Wear2work
31 dec 2023
Gratis handschoenen in de goede maat (10) sturen, nu wordt ik blij gemaakt met een dode mus
12 okt 2023
De maten kloppen, dat is fijn Gratis verzending/retour mogelijk zou fijn zijn
16 okt 2023
Bedankt voor je review. Gratis retour is helaas niet mogelijk. Wij hopen jou de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag gewenst, Team Wear2work
6 jun 2023
levering op tijd, de werkoverall te groot daarom teruggestuurd
Antwoord van wear2work.nl
We hopen je de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Mooie dag gewenst, Team Wear2work

Goede kwaliteit

Voldoet aan verwachting. Levering liet lang op zich wachten.
Antwoord van wear2work.nl
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het langer duurde dan verwacht. We proberen iedereen altijd zo goed mogelijk te informeren hierover. Excuses voor het ongemak! Fijne dag, Team Wear2work.
24 jun 2023
Misschien dat het retour sturen ( gratis ) zal worden
15 okt 2023
De bestelling ging vlot, maar het in voeren niet.
16 okt 2023
Dat is jammer om te horen. Bij een volgende bestelling willen we altijd helpen. Je kan ons via onze site bereiken. Bedankt voor je review. Fijne dag, Team Wear2work
21 jun 2023
Hebben ons levering goed aangepakt en snel.
22 jun 2023
Bedankt voor je positieve review. Daar doen we het voor! We hopen dat we je de volgende keer weer van dienst kunnen zijn. Fijne werkdag, Team Wear2work
15 jun 2023
Goed, het past allemaal goed geen klachten.
15 jun 2023
Goed om te horen. Bedankt voor je review. Tot een volgende keer. Team Wear2work
Op voorraad en snel geleverd. Helemaal top.
Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Fijne dag, Team Wear2work
5 sep 2023
Altijd snel en juiste artikel afgeleverd.
6 sep 2023
Beste Mark, bedankt voor je review en je positieve beoordeling. Wij hopen jou de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag gewenst, Team Wear2work
14 mei 2023
Gewoon snel en beschrijving product prima
15 mei 2023
Bedankt voor je review en je positieve beoordeling. Wij hopen jou de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Fijne dag gewenst, Team Wear2work
23 aug 2023
Snel een geleverd en goede schoenen.
24 aug 2023
Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Veel plezier met je nieuwe schoenen. Fijne dag, Team Wear2work
12 mei 2023
Goede kwaliteit, prijs verhouding
12 mei 2023
Bedankt voor je review. Fijn weekend en tot een volgende keer. Team Wear2work
Goed product en snelle levering
Bedankt voor je review en positieve beoordeling. Fijne dag, Team Wear2work
Vlotte en duidelijke afhandeling
2 jul 2023
Op afgesproken tijd bezorgd 👍🏻
Antwoord van wear2work.nl
Beste Peter, bedankt voor je review en positieve beoordeling. Fijne dag, Team Wear2work
25 jun 2023
De mouwen zijn ietwat smal